کد خبر : 45251
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 - 13:01
-

ناظم‌الشریعه: نقش صانعی در قهرمانی تیم فوتسال بانوان در آسیا پررنگ است

ناظم‌الشریعه: نقش صانعی در قهرمانی تیم فوتسال بانوان در آسیا پررنگ است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص قهرمانی تیم فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: قبل از شروع مسابقات می‌دانستیم شرایط این تیم خوب است، چون اردوها و تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته بود، ضمن اینکه نقش علی صانعی هم در این قهرمانی بسیار پررنگ است. من باز هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص قهرمانی تیم فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: قبل از شروع مسابقات می‌دانستیم شرایط این تیم خوب است، چون اردوها و تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته بود، ضمن اینکه نقش علی صانعی هم در این قهرمانی بسیار پررنگ است. من باز هم این موفقیت بزرگ را به جامعه فوتبال تبریک می‌گویم و امیدوارم که قهرمانی‌های تیم بانوان تداوم داشته باشد.

وی در خصوص اینکه آیا تیم فوتسال بانوان کشورمان می‌تواند در جام جهانی گواتمالا هم موفق باشد، خاطرنشان کرد: قطعاً کسب موفقیت در مسابقات جهانی سخت‌تر از مسابقات آسیایی است، اما با یک برنامه‌ریزی خوب می‌شود در گواتمالا هم افتخارآفرینی کرد. فقط نباید جامعه فوتسال و مخصوصاً رسانه‌ها این تیم را تنها بگذارند تا در آینده شاهد افتخارآفرینی بانوان کشورمان باشیم.

سرمربی تیم فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم فوتسال مردان ایران هم می‌تواند مانند تیم زنان در مسابقات قهرمانی آسیا مقام نخست را کسب کند؟»، گفت: امیدوارم که این اتفاق رخ دهد و بعد از تأسیسات دریایی و تیم فوتسال بانوان، تیم ملی فوتسال مردان هم قهرمان آسیا شود تا به نوعی در کسب مقام نخست آسیا هت‌تریک کرده باشیم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.