کد خبر : 45167
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 - 9:52
-

نجاریان:مبارزه با قلیان کشیدن فوتسالیست‌ها باید از باشگاه‌ها و با فرهنگ‌سازی شروع شود/می‌خواهیم در ساری برابر تاسیسات به برتری برسیم

نجاریان:مبارزه با قلیان کشیدن فوتسالیست‌ها باید از باشگاه‌ها و با فرهنگ‌سازی شروع شود/می‌خواهیم در ساری برابر تاسیسات به برتری برسیم
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال و مدیرعامل تیم شهروند ساری می‌گوید مبارزه با قلیان کشیدن فوتسالیست‌ها باید از باشگاه‌ها و فرهنگ‌سازی در این بخش شروع شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال و مدیرعامل تیم راه ساری می‌گوید مبارزه با قلیان کشیدن فوتسالیست‌ها باید از باشگاه‌ها و فرهنگ‌سازی در این بخش شروع شود.
سعید نجاریان درباره شکست تیم شهروند ساری در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما دو هفته خوب را پشت سر گذاشته بودیم ولی مقابل میثاق تهران شکست خوردیم تا روند پیروزی‌هایمان قطع شود. برای آن مسابقه طه مرتضوی بازیکن اصلی خود را نداشتیم و همین مسئله مشکل ساز شد.

وی درباره بازی با تاسیسات در هفته دوازدهم، گفت: به هر حال ما در ساری حمایت هوادارنمان را داریم و همیشه مقابل تاسیسات بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم. اینبار هم می‌خواهیم در ساری برابر تاسیسات به برتری برسیم.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره مصرف قلیان در میان فوتسالیست‌ها و راهکار جلوگیری از این معضل، تاکید کرد: مبارزه با این معضل باید از خود باشگاه‌ها شروع شود. مربیان و سرپرستان هر تیم بهترین افرادی هستند که می‌توانند جلوی آنرا بگیرند. باید در کنار آن کار فرهنگی هم صورت بگیرد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.