کد خبر : 45485
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مهر 1394 - 17:03
-

روایت خانم فوتسال آسیا از دقایق پر استرس جستجو برای یافتن والدینش در روز فاجعه منا

روایت خانم فوتسال آسیا از دقایق پر استرس جستجو برای یافتن والدینش در روز فاجعه منا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی که تنها یک گل با خانم گلی در جام ملت های آسیا فاصله داشت و به عنوان بهترین بازیکن فوتسال بانوان آسیا معرفی شد، یکی از ایرانی هایی بود که خانواده اش در حادثه منا حضور داشتند. پدر و مادر فرشته کریمی هم به حج رفته بودند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی که تنها یک گل با خانم گلی در جام ملت های آسیا فاصله داشت و به عنوان بهترین بازیکن فوتسال بانوان آسیا معرفی شد، یکی از ایرانی هایی بود که خانواده اش در حادثه منا حضور داشتند. پدر و مادر فرشته کریمی هم به حج رفته بودند و زمانی که او متوجه شد در منا چه حادثه ای رخ داده، لحظات سختی را گذراند.
کریمی درباره این موضوع گفت: «ما به مالزی که رفتیم، سیم کارت نخریدیم چون اینترنت داشتیم و از طریق اپلیکیشن های مختلف با ایران ارتباط برقرار می کردیم. ولی چون فشردگی مسابقات بالا بود، در طول روز یکی دو ساعت بیشتر گوشی تلفن دستمان نبود. به ما می گفتند تلفن هایتان را خاموش کنید و حواستان به مسابقات باشد. آنجا که بودم، یک هفته می شد که با پدر و مادرم صحبت نکردم. ولی با خواهرهایم در تماس بودم.»
او ادامه داد: «با خواهرهایم که صحبت کردم، گفتند همه چیز خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد. ولی تلفن را که قطع کردم، به اینستاگرام رفتم و دیدم چه اتفاقی در عربستان افتاده. دیدم دو هزار نفر مرده اند و می دانستم که اگر به خواهرم زنگ بزنم، راستش را به من نمی گوید. زنگ زدم به نیلوفر اردلان. گفتم پدر و مادرم مکه هستند و می ترسم برایشان اتفاقی افتاده باشد. خودش گفت الان زنگ می زنم به آن ها. نیلوفر زنگ زد و پدرم گوشی را برداشت. من هم صدای پدرم را می شنیدم که از آن طرف خط صحبت می کند. صدایش را که شنیدم خیالم راحت شد.»
در ساعتی که حادثه منا اتفاق افتاد، پدر و مادر فرشته کریمی هم آنجا بودند اما برای آن ها اتفاقی رخ نداده است. فرشته کریمی در این مورد گفت: «وقتی این حادثه رخ داد پدر و مادرم در منا بودند ولی خوشبختانه برایشان اتفاقی رخ نداد. از آن لحظه ای که نیلوفر اردلان به پدرم زنگ زد تا همین دیروز که رسیدم تهران، دیگر نتوانستم با پدر و مادرم صحبت کنم و دیروز که رسیدم تهران به آن ها زنگ زدم. در آن ۲۰ دقیقه ای که متوجه شدم چه اتفاقی افتاده تا زمانی که متوجه شدم حال پدر و مادرم خوب است، داشتم دیوانه می شدم. نمی دانید چه حسی داشتم. فکر کنید که ممکن بود پدر و مادرم جزو قربانیان باشند. جا دارد به تمام داغ دیده های این حادثه تسلیت بگویم. از خداوند می خواهم به خانواده آن ها صبر بدهد.»

منبع:خبرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد اهواز دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

خداروشکر

مهدی سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۴۸

واقعا دمتون گرم گل کاشتین چقدر قشنگ بازی کردین هم از لحاظ فنی خوب بودید هم از لحاظ تکنیکی خیلی خوب همدیگر تو زمین پیدا می کردید کار گروهی و تیمی رو به نحوه احسن انجام میدادی هر چقدر تشویق کنیم بازم کمه به امید قهرمانی شما در جام جهانی فوتسال واقعا کارتون ایول داره.