کد خبر : 45408
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مهر 1394 - 13:01
-

شمسایی:امیدوارم در ساری به هیچکس بی احترامی نشود/بانوان قهرمان شدند نماز شکر خواندم

شمسایی:امیدوارم در ساری به هیچکس بی احترامی نشود/بانوان قهرمان شدند نماز شکر خواندم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره آخرین شرایط تیمش برای بازی با شهروند ساری اظهار کرد: تمام مسابقات لیگ برای ما سخت است. یکسری از تیم‌ها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و تعدادی از تیم‌ها هم برای سقوط نکردن. در مجموع تمام مسابقات سخت است و تیم‌ها برابر ما که قهرمان آسیا و قهرمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره آخرین شرایط تیمش برای بازی با شهروند ساری اظهار کرد: تمام مسابقات لیگ برای ما سخت است. یکسری از تیم‌ها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و تعدادی از تیم‌ها هم برای سقوط نکردن. در مجموع تمام مسابقات سخت است و تیم‌ها برابر ما که قهرمان آسیا و قهرمان لیگ هستیم با انگیزه زیادی بازی می‌‌کنند. به این مسائل باید بازی در شهر ساری را هم اضافه کنیم که خود به خود کار هر تیمی را سخت می‌کند؛ می‌خواهد قهرمان آسیا باشد یا تیم انتهای جدولی.

وی افزود: تماشاگران ساری حمایت پرشوری از تیمشان دارند. همچنین زمین بازی در سالن ساری کوچک بوده و فشار تماشاگران روی بازیکنان بیشتر است. در هر صورت ما نمی‌خواهیم صدر جدول را از دست بدهیم و برای سه امتیاز به میداان خواهیم رفت.

سرمربی تاسیسات در خصوص حواشی دیدار رفت سال گذشته دو تیم خاطرنشان کرد: مدیرعامل محترم باشگاه  ساری خودش در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال است و به همین دلیل معتقدم که باید خودشان این مسائل را رعایت کنند. اتفاقات سال گذشته در ساری برای ما خوشایند نبود. نمی‌خواهم به آن موضوع دامن بزنم ولی در بازی برگشت چیزی جز عزت و احترام برای شهروندی‌ها قائل نبودیم.

شمسایی ادامه داد: از اینکه تماشاگران شهروند به سالن بیایند ما هم خوشحال می‌شویم ولی امیدوارم به هیچکس بی احترامی نشود و اتفاقات دیگری نیافتد. ما با ایده و فکر جدیدی سمت ساری می‌رویم و امیدوارم فوتسال هم به راه درست هدایت شود.

وی در پاسخ به این سئوال که «منظورش از اینکه فوتسال به راه راست هدایت شود، چیست؟» گفت: می‌خواهم به حرفهای همکارم علیرضا افضل مهر تایید بزنم که درست نیست یک تیم برای موفقیت و قهرمانی، با آدم‌ها و بازیکنان تیم‌‌های دیگر ارتباط بگیرد. نتیجه یک مسابقه باید در زمین تعیین شود. بازی کردن این نیست که تمرکز یک تیم دیگر را به هم بزنید و با هر دلیل و ترفند مثل فحاشی و یا هماهنگی با لیدرها پیروز شوید. من برای این اتفاقاتی که می‌افتد متاسفم.

سرمربی تاسیسات در ادامه، از صحبت درباره وضعیت تیم ملی فوتسال خودداری کرد و گفت: فقط می‌گویم با قهرمانی تاسیسات در جام باشگاه‌ها و قهرمانی بانوان ایران در جام ملت‌ها، امیدوارم تیم ملی هم به قهرمانی برسد تا در فوتسال هت‌تریک کرده باشیم.

شمسایی با اشاره به قهرمانی بانوان، گفت: می‌دانستم که بانوان چند سال پیش در مسابقات آسیایی داخل سالن نایب قهرمان شده بودند. من مسابقه فینال را لحظه به لحظه و از سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا پیگیری می‌کردم. خدا را شکر که تیم ملی با شکست ژاپن قهرمان شد و حالا افتخار این قهرمانی برای من هم که در فوتسال کار می‌کنم، هست.

وی درباره حرکات تاکتیکی بازیکنان تیم فوتسال زنان که بازتاب جهانی هم داشت، تصریح کرد: با دیدن گل‌های مسابقات می‌فهمیم که فوتبال و فوتسال در خون و ریشه مردم ایران است که به این زیبایی بازی می‌کنند. باید به همه مردم ایران، کادر فنی فعلی و سابق تیم ملی، علی کفاشیان، تمام مسئولان و بخصوص فرشته کریمی که عنوان بهترین بازیکن را به دست آورد، تبریک بگویم.

شمسایی با بیان اینکه قهرمانی بانوان در آسیا خیلی به او چسبیده است، گفت: همانطور که گفتم لحظه به لحظه بازی فینال را رصد می‌کردم. این حرف را از این جهت نمی‌زنم که خدایی ناکرده دنبال خودنمایی باشم بلکه حرف دلم را می‌گویم که وقتی تیم زنان ایران قهرمان شد، دو رکعت نماز شکر خواندم.

سرمربی – بازیکن تاسیسات دریایی ظهر امروز با اتومبیل شخصی و جدا از تیمش راهی ساری شد. او در این خصوص هم اظهار کرد: من از زمانی که چشمم را به این دنیا باز کردم، به واسطه سفرهای زیارتی خانواده، مدام با هواپیما مسافرت می‌کردم. از وقتی هم که ورزشکار شدم و به تیم ملی رسیدم، با هواپیما به دورترین نقاط دنیا سفر کرده‌ام ولی باور کنید در تمام این مدت، فقط در پرواز دو هفته گذشته به اصفهان بود که لحظات سختی را تجربه کردم. وقتی هواپیما دچار مشکل شد، واقعیت‌‌ها را دیدم. امیدوارم دیگر از این اتفاقات که با روح و روان آدم‌ها بازی می‌‌کند، رخ ندهد. برای همین تصمیم گرفتم امروز با اتومبیل شخصی خودم عازم ساری شوم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

فصل پیش سرپرست شما بی احترامی کر به جهنم ساری خوش امدی

نام ... دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

شمسایی با این مهارتی که تو توی جنجال درست کردن داری خودت کاری میکنی حاشیه به وجود بیاد

ایران62 دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

آقای شمسایی تا حرکت زشت ازت سر نزنه کسی بهت کاری نداره پارسال هم خودت شروع کردی تمام فیلم های اون بازی رو دارم که رفتی روبه دوربین چه حرکتی کردی خودت رومظلوم جلوه نده که فتنه خودت بودی فردا هم اگه آروم باشی اتفاقی پیش نمیاد وگرنه تماشاگران دل خوشی ازت ندارن

محمدرضا دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

به جهنم ساری خوش اومدی.گذشت اون دوره که تو ساری واست دست میزدند.هیچکی تو ساری از تو و تیمت دل خوشی نداره اقای حاشیه.منتظرتیم

ساریکلا دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

وحید شمسایی تو توی هر تیمی هستی همیشه حاشیه داری همیشه میخوای برای تیم حریف حاشیه درست کن تا اگر باختی بگی به حاشیه باختم تو و عوامل تیمت باعث ۹۰ درصد حاشیه فوتسال هستین چرا همهی تیم ها با تیمی که تو در اون بازی میکنیحاشیه دارن ؟؟؟!! پس تو و اطرافیانت باعث حاشیه در فوتسال این مملکت هستین دست از این کارات بردار !!!!! توی ساری حرفی برای گفتن نداری چون نمیذاریم برای ساری حاشیه درست کنی آقای حاشیه!!

هواداران کرجی دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵

سلام وحید جان امیدوارم تیمت مثل هر سال قهرمان ایران بشه بچه های کرج خیلی دوستت دارن به امید روزی که شما رو روی نیمکت تیم ملی ببینیم اخلاق و مرام شما همیشه قابل ستایش .

مجید-شهروند دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

بیا ساری شمسایی
فصل قبلو ما که یادمون نرفته جو فردارو فقط داشته باش ببین چیکار می کنیم

مجتبی دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

بی صبرانه منتظریم ک بازی فردا شروع شه و تنها چیزی ک میتونه هوادارای ساریو خوشحال کنه باخت تیم تاسیاته ک اصلا هم دور ازذهن نیست با این تماشاگارای متعصبی ک تیممون داره.
ب امید پیروزی تیممون شهروند

م اصفهان دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

رو ندید به وحید,وحید کسیه که با کمک مردم اصفهان قهرمان آسیا شد.ولی تا به گیتی پسند شش دو باخت تماشاگران اصفهانی را محکوم کرد.

م.. دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

انشاالله ما هم ۶تای میکنیم فردا.

ساریکلا سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۶:۳۱

راستی شمسایی برای کسانی که قلیان میکشن چکار میکنی؟؟!!چه برنامهای داری ؟؟!! تو ساری هم قهوه خانه داریم!!!

ata سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۰۰

طرفدارایه شهروند ساری هر چی خواستین از شمسایی گفتین و حاشیه و فلان وبیسار و گفتین که جهنمه …فقط اینم یادتون باشه شما باختین دلیل تراشی نکنین ما هم باختیم یا بردیم شما عزیزای ساری رو سر ما جا دارین…بهانه و دلیل تراشی نداریم ..پیش به سوی بازی شهروند ساری تاسیسات دریایی

مجتبی سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۱۳

فعلا ک آقای شمسایی هستن ک هنوز بازی شروع نشده شروع کرده ب بهونه تراشی و اینکه زمین بازی کوچیکه و امیدواریم تماشاچی ها فحاشی نکنن و ……..
الان اینا بهانه تراشی نیس درصورتیکه هنوز بازی شروع نشده پیش داوری کرده ایشون؟؟؟

ata سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۲۴

اقای شمسایی همه رو نگفته شما هم نمیتونین با اطمینان بگین تک تک تماشاگرانتون خوبن ولی میتونم بگم بهترین تماشاگرایه لیگ ایران تو فوتسال مال شماست و تو والیبال مال ارومیه اما بحث ما سر معدود کسایی هست که هدفشون فقط تخریب و فحاشی و تعدادشون کمه و این رو هم قبول کنین تو سالن ساری بازی کردن با اون تماشاگرای عاشق سنگینه اما توهین کردن به نظر من نشانه ی ضعفه..