کد خبر : 45388
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مهر 1394 - 13:03
-

همه بازیکنان با جان و دل بازی می‌کردند/بازیکنان می‌گفتند بازی با ژاپن واقعا سخت است/به خاطر خداحافظی از تیم ملی ناراحت هستم

همه بازیکنان با جان و دل بازی می‌کردند/بازیکنان می‌گفتند بازی با ژاپن واقعا سخت است/به خاطر خداحافظی از تیم ملی ناراحت هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیلا اقبالی درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: وقتی بازی‌ها را دنبال می‌کردم متوجه شدم همه بازیکنان با جان و دل بازی می‌کردند. اگرچه فدراسیون هم برای بانوان امکاناتی را فراهم کرده بود، اما همت و انسجام بازیکنان باعث قهرمانی آنها شد. وی افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیلا اقبالی درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: وقتی بازی‌ها را دنبال می‌کردم متوجه شدم همه بازیکنان با جان و دل بازی می‌کردند. اگرچه فدراسیون هم برای بانوان امکاناتی را فراهم کرده بود، اما همت و انسجام بازیکنان باعث قهرمانی آنها شد.

وی افزود: خانم مظفر هم به عنوان نماینده فیفا در این مسابقات حضور داشت. فکر می‌کنم وقتی بازیکن حس خوبی به مربی داشته باشد این حضور هم موثر خواهد بود. اگرچه اعتقاد دارم کادر تیم ملی بسیار خوب کار کرده است. سلیمانی سال‌ها مربی من بوده و این قهرمانی را به او و همه بازیکنان تبریک می‌گویم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال بانوان درباره اینکه فکر می‌کردی ایران با برتری مقابل ژاپن قهرمان شود، اظهار داشت: واقعا گفتن نتیجه سخت بود. هر وقت با بازیکنان صحبت می‌کردیم می‌گفتیم بازی با ژاپن واقعا سخت است.از این قهرمانی خوشحالم. بانوان فوتسالیست باعث افتخار ایران شدند. وقتی فیلم بازی‌ها را دیدم اعتقاد داشتم توسلی هم باید به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب می‌شد.

اقبالی در پاسخ به این سوال که جای شما در این قهرمانی خالی است، از اینکه از بازی‌های ملی خداحافظی کردی ناراحت نیستی، عنوان کرد: اگر بگویم ناراحت نیستم دروغ گفته‌ام. بعد از نایب‌قهرمانی در مسابقات داخل سالن آسیا بانوان ما پیشرفت داشته‌اند، من قلبم با بازیکنان بود و احساس می‌کنم در کنار آنها بودم.

بازیکن تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد درباره تمرینات این تیم برای حضور در لیگ، خاطرنشان کرد: در نبود مظفر تمرینات ما همچنان برقرار رود. اگرچه گاهی اوقات بازیکنان ملی را در اختیار نداشتیم، اما با اضافه شدن آنها به هماهنگی می‌رسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.