کد خبر : 45355
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مهر 1394 - 9:21
-

پاداش خاص برای بانوان فوتسالیست از سوی فدراسیون فوتبال

پاداش خاص برای بانوان فوتسالیست از سوی فدراسیون فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتسال بانوان ایران به کشور در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: این اولین دوره مسابقات فوتسال بانوان بود که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شد و تیم های قدرتمندی در آن حضور داشتند. بازیکنان ما نیز با یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتسال بانوان ایران به کشور در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: این اولین دوره مسابقات فوتسال بانوان بود که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شد و تیم های قدرتمندی در آن حضور داشتند. بازیکنان ما نیز با یک برنامه ریزی خوب و منظم و ارائه بازی‎های زیبا برای اولین بار به مقام قهرمانی رسیدند البته جا دارد که از باشگاه‎ها و لیگ فوتسال بانوان نیز بابت همکاری تشکر کنیم.

وی در رابطه با حاضر نشدن مسئولان فدراسیون فوتبال در مراسم پیشواز از تیم ملی فوتسال بانوان افزود: به هر حال ساعت پرواز طوری بود که خیابان‎ها شلوغند اما از دفعه بعد به آنها می گوییم که حاضر شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: ما پاداش خاصی برای بانوان در نظر گرفته ایم اما مسئله مهم تر این است که فدراسیون جهانی برای اولین بار جام جهانی بانوان را در گواتمالا برگزار خواهد کرد که دو تیم از آسیا در آن مسابقات شرکت خواهند داشت و ایران نیز یکی از آنها است.

کفاشیان ادامه داد: بازیکنان ما شروع خوبی در مسابقات آسیایی داشتند و امیدوارم در جام جهانی نیز خودشان را نشان دهند زیرا تیم ما در مسابقات آسیایی گلهای زیادی زد و همچنین کم گل خورد که این مسئله بیانگر این موضوع است که ما تیم قدرتمندی داریم.

کفاشیان خاطرنشان کرد: تیم بانوان ایران با حجاب در این مسابقه ها شرکت کرد و حتی در تمرینات هم با حجاب ظاهر می شدند که حجاب زن ایرانی را به دنیا نشان داد.  من شنیده ام تلویزیون مالزی بازی تیم فوتسال این کشور با ایران را پخش نکرد چون بازیکنان آنها حجاب و پوشش نداشتند و بازیکنان ما با حجاب کامل بازی می‌کردند. آنها نگران بودند که عکس‌العمل مردم مالزی در قبال این موضوع خوب نباشد.

وی افزود: ما در همه رقابتها حرفهایی برای گفتن داریم زیرا تیم خیلی خوبی داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا بودجه مشخصی از سوی فدراسیون برای فوتبال بانوان در نظر گرفته شده یا خیر، گفت: چندین سال است که به فوتسال بانوان بودجه ای را اختصاص داده‎ایم اما قطعا برای موفقیت در تورنمنت های آتی باید حمایت بیشتری از این تیم صورت بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.