کد خبر : 45543
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 - 9:51
-

آقایان هم می توانند از خانم های فوتسالیست یاد بگیرند!

آقایان هم می توانند از خانم های فوتسالیست یاد بگیرند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،الهه عرب عامری نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتبال بانوان، پس از قهرمانی سالنی بازها در آسیا، از سختی هایی می گوید که این تیم کشیده است. خانم عرب عامری ابتدا تبریک می گوییم. از مسابقات آسیایی و قهرمان تیم فوتسال بانوان بگوئید. بعد از تورنمنت روسیه که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،الهه عرب عامری نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتبال بانوان، پس از قهرمانی سالنی بازها در آسیا، از سختی هایی می گوید که این تیم کشیده است.

خانم عرب عامری ابتدا تبریک می گوییم. از مسابقات آسیایی و قهرمان تیم فوتسال بانوان بگوئید.
بعد از تورنمنت روسیه که ضعف های ما مشخص شد، طبق گزارشی که از سوی سرمربی و کمیته فنی آمد، متوجه شدیم که بچه ها مشکل بدنسازی دارند. یکی از بحث های من با خانم یاری سرمربی قبلی همین بود. ایشان اعتقاد به بدنسازی نداشت به خاطر همین من خانم سلیمانی دستیارشان را سرمربی تیم کردم. خیلی بد بود که بچه های ما نمی توانستند ۲۵ کیلو پرسه سینه بزنند. به مرور مشخص شد که بچه های ما در حال پیشرفت هستند. تست ها بهتر از قبل بود. من باید صادقانه بگویم خانم یاری، خانم شجاعی رئیس قبلی کمیته بانوان هم در این قهرمانی و موفقیت نقش داشتند. ما دوره قبل نایب قهرمان شده بودیم و حداقل باید از این عنوان دفاع می کردیم. به نظر من همدلی و یکدست بودن تیم باعث این قهرمانی شد. امیدوارم از حالا به بعد امکانات بهتری در اختیار بانوان قرار بگیرد.
چه پاداشی به بچه ها می دهید؟
با آقای کفاشیان در این باره حرف زدم و گفت اول باید در هیات رئیسه مصوب کنیم. قرار است در جلسه بعدی درباره اش بحث شود.
ولی بهتر نبود زودتر این کار را می کردید؟ وقتی چنین کاری صورت نگرفته یعنی فدراسیون اصلا امید نداشته بچه ها قهرمان شوید.
به نظر من اگر شما دلتان برای خانم ها می سوزد، روی امکانات بیشتر مانور بدهید. این بچه ها هیچکدام ازدواج نکرده اند و نان آور خانواده نیستند. ولی زشت است که بگوئیم دوست ندارند پاداش بگیرند ولی آنها بیشتر دنبال هویت بودند تا پاداش.
جو بازی فینال چطور بود؟
تماشاچیان ایرانی کولاک کردند. از لحظه اول با طبل و تشویق ها به بچه ها انگیزه دادند. باید از سفارت ایران تشکر کنم که کار هماهنگی را انجام حضور تماشاچیان را انجام دادند. باید یک تشکر ویژه هم کنم از باشگاههای ایرانی که حداقل ۷۰ درصد در این موفقیت سهم داشتند. واقعا ژاپنی ها باور نمی کردند که فینال را به ما ببازند. دو بازیکن این تیم در لیگ اسپانیا بازی می کردند. اصلا کم تیمی نبودند.
دروازه بان ما درخشش عجیبی داشت
بله، فرزانه توسلی نزدیک به ۱۰ توپ را گرفت. تاکتیک تیم ما این بود که دفاع کنیم و مربی می گفت در موقعیتی که پیش می آید، گل بزنید.
کروشی بردید دیگر.
(خنده) دقیقا می خواستم همین را بگویم. ما کروش قهرمان آسیا شدیم. تاکتیک تیم ملی بزرگسالان ما هم همین است.
ویدئویی از گل ایران منتشر شد که واقعا سر و صدای زیادی به راه انداخت.
این ویدئو را سایت aFC گذاشت. بچه ها تیکی تاکایی بازی کردند. واقعا آن گل محشر بود. فکر کنم حتی آقایان هم می توانند از خانم های فوتسالیست یاد بگیرند.
گل خانم کریمی هم در فینال بسیار زیبا بود.
بعد از بازی فرشته به من گفت اصلا نمی دانم چطوری از روی نرده های پریدم و شادی گل کردم. واقعا شوت هایش عالی بود.دو بار بهترین بازیکن ما شد. در هر ۵ مسابقه ای که انجام دادیم، بازیکنان ما بهترین بازیکن زمین شدند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.