کد خبر : 45841
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مهر 1394 - 10:09
دسته‌بندی نشده
-

افضل:اجازه فکر کردن به تیم حریف را ندادیم/ از عملکرد شاگردانم راضی هستم

افضل:اجازه فکر کردن به تیم حریف را ندادیم/ از عملکرد شاگردانم راضی هستم
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: به تیم یاسین پیشرو اجازه فکر کردن ندادیم و کاملا مستحق پیروزی بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،”علی افضل” سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در خاتمه دیدار تیمش مقابل یاسین پیشرو قم که با برتری پرگل لاله‌های نارنجی به پایان رسید گفت: بازی جذاب و پرگلی را شاهد بودیم. ما پس از اینکه دو گل زودهنگام به ثمر رساندیم، بازی را در دست گرفتیم و اجازه فکر کردن به تیم حریف را ندادیم که این موجب شد تا در پایان نیمه اول با زدن ۵ گل به رختکن برویم.

وی افزود: با شروع نیمه دوم بازی خوبی انجام ندادیم اما هر چه به پایان بازی نزدیک تر شدیم تیم ما بهتر شد و در نهایت توانستیم با یک پیروزی پرگل این دیدار خانگی را به پایان برسانیم.

سرمربی لاله‌های نارنجی تاکید کرد: ما در خانه بازی می‌کردیم و باید هر ۳ امتیاز بازی را کسب می‌کردیم که خوشبختانه با تلاش بچه‌ها همینگونه هم شد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در بازی امروز ابراز داشت: بازیکنانم در کل، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و باید بگویم که مستحق این پیروزی با نتیجه به دست آمده بودیم.

افضل در پایان گفت: هوادارنمان در این بازی به خوبی از ما حمایت کردند و خوشحالم که توانستیم با این ۳ امتیاز آنها را شاد روانه خانه‌هایشان کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.