کد خبر : 45764
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مهر 1394 - 10:00
-

سوپرگل بلو در تاریخ لیگ ثبت شد/ عصبانیت سهرابی از فحاشی یک تماشاگرنما

سوپرگل بلو در تاریخ لیگ ثبت شد/ عصبانیت سهرابی از فحاشی یک تماشاگرنما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم مس سونگون ورزقان و یاسین پیشرو قم در حالی برگزار شد که سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان از نزدیک شاهد این بازی بود. مس که شروع طوفانی داشت موفق شد نیمه اول را با نتیجه ۵ بر ۱ به صعود خود خاتمه دهد. مسلم رستمی‌ها آقای گل فصل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم مس سونگون ورزقان و یاسین پیشرو قم در حالی برگزار شد که سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان از نزدیک شاهد این بازی بود. مس که شروع طوفانی داشت موفق شد نیمه اول را با نتیجه ۵ بر ۱ به صعود خود خاتمه دهد.

مسلم رستمی‌ها آقای گل فصل گذشته، مرتضی عزتی، دیگو داسیلوا، بلو و بابک نصیری گلزنان مس در نیمه اول بازی بودند و محمد کوهستانی تک گل یاسین پیشرو را در ثانیه های آخر به ثمر رساند. هواداران حاضر در سالن شاهد ارائه یک بازی خوب و منطقی از سوی شاگردان افضل و یک بازی پراشتباه و عجولانه از سوی شاگردان غیاثی بودند.

نیمه دوم نیز در حالی آغاز شد که یاسین پیشرویی ها با تاخیر طولانی از رختکن بیرون آمدند و چندین دقیقه بازیکنان مس و داوران در سالن منتظر قمی‌ها ماندند. در اوایل نیمه دوم قمی‌ها کمی به خود آمدند و شروع خوبی داشتند که موفق شدند با ضربه محمد کوهستانی گل دوم را به ثمر برسانند.

ولی دیری نپایید که مسلم رستمی ها جواب گل وی را داد و اختلاف را در عدد ۴ نگه داشت. در ادامه مس دو گل دیگر را با ضربات بابک نصیری بازیکن بومی این تیم وارد قفس توری پیشرویی‌ها کرد تا آب سردی بر پیکره نیمکت‌نشینان قمی ریخته شود. در ادامه مسی‌هاعطش گلزنی‌شان فروکش کرد تا محمد کوهستانی با به ثمر رساندن دو گل دیگر اختلاف گل‌های دو تیم را کمتر کند.

 

نکات و حواشی این بازی پر گل را در ادامه می خوانید؛

*با وجود اینکه حسین طیبی به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده در این دیدار گلی به ثمر نرساند ولی عملکرد فوق‌العاده وی در پاس گلهای متمادی و نقش آن ها در پرگل تیمش غیرقابل چشم پوشی بود. طیبی هر چه از بازی گذشت آماده و آماده‌تر نشان داد.

*همسر و فرزند دو بازیکن برزیلی مس سنگون از جایگاه شیشه‌ای سالن پورشریفی نظاره گر عملکرد آنها بودند که بلو و دیه‌گو شادی گل خود را با آنها تقسیم کردند.

*بلو در این بازی نیز یک سوپر گل خارق العاده به ثمر رساند به گونه ای که با یک ضربه چیپ از خروج اندک دروازه بان یاسین پیشرو استفاده کرده و توپ را در آخرین فاصله های باقیمانده تا تیرک افقی وارد دروازه او کرد که سالن پورشریفی را منفجر کرد. مدیرعامل مسی ها پس از این گل به شوخی به ناظم الشریعه پیشنهاد کرد تا برای این بازیکن پاسپورت ایرانی بگیرد تا بتواند تیم ملی ایران را همراهی کند.

*حسین قضایی، بهروز جعفری از روی سکوها و اسماعیل تقی‌پور سرمربی سابق مسی از جایگاه ویژه در کنار سرمربی تیم‌ملی نظاره‌گر بازی بودند.

*حامد حسین‌زاده که در بازی برابر منصوری اخراج شده بود به همراه مجید رضایی دیگر بازیکن مس بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد.

*در میان هواداران اندک مس در روبروی جایگاه یکی از تماشاگران در صحنه‌ای به عملکرد سهرابی داور بازی معترض شد که این اعتراض باعث برافروخته شدن داور اول این بازی شد. سهرابی بلافاصله در سوت خود دمید و بازی را قطع کرد و از فرط عصبانیت توپ وسط زمین را به سمت محل استقرار داوران شوت کرد و اعلام کرد تا اخراج آن تماشاگر از سالن بازی را ادامه نخواهد داد. سهرابی مدعی بود که این تماشاگرنما فحش‌های رکیکی علیه او به زبان آورده است. با دستور مدیرعامل مسی ها بلافاصله فرط خاطی به خارج سالن هدایت شد تا بازی به جریان بیفتد.

*قمی‌ها که در این بازی انتظار چنین نتیجه ای را نداشتند بارها عصبی نشان دادند. در یکی از صحنه‌ها علیرضا وفایی که با وجود مصدومیت بازی می کرد به دروازه بان خود معترض شد و در صحنه‌هایی نیز میثم اینانلو در این بازی نیز عصبی نشان داد و بارها بر سر بازیکنان خودی فریاد زد.

-پاس طلایی مسلم رستمی ها به مرتضی عزتی سبب به ثمر رسیدن دومین گل مس شد که شادی پس از گل این دو بازیکن قزوینی مس جالب توجه بود. عزتی بوسه‌ای بر کفش رستمی ها زد که باعث شد رستمی ها وی را در آغوش بگیرد.

-حدود ۲۰۰۰ نفر از این بازی استقبال کرده بودند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

اصلا معلوم نیست این سایت از یک سرى اشخاص حمایت میکند و مربی تیم ملى که اینجور انتخاب شد الانم از یک سرى بازیکناى خاص حمایت میکند و یارو اگر هم گل نزد باز اسمش در رسانه ها هست و با لابى همه چیز حل میشه