کد خبر : 45981
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مهر 1394 - 15:34
-

شاندیزی: سکوت درباره فرش آرا بس است/ آقایان اگر نمی توانند استعفا بدهند!

شاندیزی: سکوت درباره فرش آرا بس است/ آقایان اگر نمی توانند استعفا بدهند!
مربی باسابقه مشهدی درباره بحران فرش آرا گفت: فرش آرا از لحاظ بازیکن و نیروی جوانی یکی از بهترین تیم های لیگ است و تنها مشکل تیم که تا کنون اجازه نداده تا نتیجه بگیرد مشکلات فنی است.

حمید شاندیزی یک از پیشکسوتان فوتسال استان خراسان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد بحران شدید در فرش آرا و قعرنشینی این تیم گفت:من چندین سال است که با تیم فرش آرا کاری ندارم ولی چون در شرایط فعلی احساس می کنم شهرم متضرر واقع می شود دیگر سکوت بس است و می خواهم چند نکته را در مورد این تیم بگویم. همه کسانی که در فوتسال کمی سر رشته دارند می دانند که مشکل تیم فرش آرا چه چیزی است. فرش آرا از لحاظ بازیکن و نیروی جوانی یکی از بهترین تیم های لیگ است و تنها مشکل تیم که تا کنون اجازه نداده تا نتیجه بگیرد مشکلات فنی است.

وی افزود: متاسفانه این روزها آقای مرتضایی بعد از هر باخت، جوان بودن بازیکنان را دلیل شکست معرفی می کند، این جوان ها چند سال پیش با من کار کرده اند و الان چندین سال است که در لیگ برتر حضور دارند پس با این اوصاف این بازیکنان وقتی با من کار می کردند در رده سنی نونهالان بودند!

شاندیزی در ادامه خاطرنشان کرد: رضا صوفی،علی اسعدی، مسعود سعادتی و خیلی های دیگر که شاگردان خود من نیز بودند نزدیک ۷-۸ سال می شود در لیگ برتر حضور دارند و الان ۲۶-۲۷ ساله هستند. برای کار کردن با جوان ها نیز باید یک سری مسائل را بلد باشی تا بتوانی به بازیکن انتقال بدهی در غیر اینصورت خوراکی به بازیکن داده نمی شود و نباید از وی انتظار داشت. بازیکنان فرش از لحاظ تکنیکی و بدنی خیلی بالا هستند و تنها مشکل این تیم فنی است.

وی در مورد اینکه آیا این تیم می تواند در لیگ بماند گفت: اگر قصد داشته باشند تیم را در لیگ برتر حفظ کنند مطمئن باشید این اتفاق می افتد و اگر تیم سقوط کند مسائل دیگری در آن دخیل است. شایعه هایی به گوش ما رسیده است که مسئولین تیم به هردلیلی دوست ندارند تیم در لیگ برتر بماند. ولی بازهم تاکید می کنم پتانسیل این تیم بالا است و جایگاهش در بین ۵-۶ تیم اول جدول می باشد.

وی در پایان تصریح کرد: یک توصیه برادرانه به دوست عزیزم آقای مرتضایی دارم که روی مشکلات روحی و روانی بازیکنان کار کند و یا یک نفر روانشناس یا مربی که بتواند از لحاظ روانی روی بازیکنان کار کند به جمع کادر فنی اضافه کند.از زمان اضافه شدن آقای شفیعی به تیم توانستند نتایج بهتری کسب کنند و چند امتیاز بگیرند. اگر خودشان می خواهند ادامه دهند حتماً باید اینکار را انجام دهند در غیر اینصورت طبق عرف ورزش حرفه ای باید استعفا بدهند و سکان هدایت تیم را به شخص دیگری واگذار کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 19 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

آقای شاندیزی : شیشه نزدیک تر از سنگ ندارد خیشی هرگزندی که به هر کس برسد از خویش است
برادرمن مشکل فرش آرا یکی مثل شماهاست که آدم نمی دونه دوست هستید یادشمن بروسرت تولاک خودت باشه

نام ... چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

چی میگید شما.همه فوتسالی های مشهد میدونن ک پارسال پنت هوس و بااون همه مهره چیکارکردی ب همه باخت دادی بعد میای از فنی حرف میزنی شما..فرش ارا جوونی کرده باید پاش واستاد صبوری کرد مطمعن باشید ک نیم فصل دوم راه میافته ..اقای مرتضایی داره کار بزرگی میکنه ب لطف خدا موفق میشه

ﻫﻮاﺩاﺭ ﻣﺸﻬﺪﻱ شنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۴:۴۰

ﻳﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﺑﺮاﻡ ﺳﻮاﻟﻪ ﻭاﻗﻌﺎ!
ﺁﺧﻪ ﺧﻮﺩ ﺗﻮ ﺷﺎﻧﺪﻳﺰﻱ ﭼﻪ ﻋﻨﻮاﻧﻲ ﺩاﺭﻱ ﻛﻪ ﻭاﺳﻪ ﻫﻤﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﻴﺰﻧﻲ! ﻫﻤﻪ ﺗﻮ اﻳﻦ ﺷﻬﺮ ﻧﻤﻴﻔﻬﻤﻦ و ﺗﻮ ﻣﻴﻔﻬﻤﻲ?
ﺷﻤﺎ ﻛﻪ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﺑﺮاﺩﺭاﻧﻪ ﻣﻴﺪﻱ ﭼﺮا ﺧﻮﺩﺕ ﺗﻮ ﭘﻨﺖ ﻫﺎﻭﺱ ۵ ﺗﺎ ﺑﺎﺧﺖ ﺩاﺩﻱ و ﭘﻨﺠﻢ ﺷﺪﻱ?
اﮔﻪ ﺷﻔﻴﻌﻲ ﺧﻮﺑﻪ بهه ﻗﻮﻝ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﻳﻜﻢ ﻳﺎﺩ ﺑﮕﻴﺮ ﺑﺎ اﻭﻥ ﺩﺳﺘﻴﺎﺭ ﻫﺎﻱ ﺧﻨﺪﻩ ﺩاﺭ ﺳﺎﻝ ﻗﺒﻠﺖ
ﻳﻜﻲ اﺩﻋﺎ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺳﺮﺗﺎﺳﺮ اﻳﺮاﺩ ﻧﺒﺎﺷﻪ.
ﺑﺮﻭ ﺑﺸﻴﻦ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﺖ ﭼﻮﻥ ﺗﻮ ﻣﺸﻬﺪ ﺗﻴﻢ ﻟﻴﮓ اﺳﺘﺎﻧﻲ ﻫﻢ ﺑﻬﺖ ﻧﻤﻴﺪﻥ
اﮔﻪ ﻣﺠﻴﺪ ﻣﺮﺗﻀﺎﻳﻲ ﺭﻭ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺎﺑﺎﺵ اﻳﻨﺠﺎﺳﺖ ﺷﻜﻲ ﻧﻴﺴﺖ ﺗﻮ ﻫﻢ ﺭﻭ ﺣﺴﺎﺏ ﻫﺎﻱ ﻏﻴﺮ ﻓﻮﺗﺴﺎﻝی ﻣﺮﺑﻲ ﻋﻠﻢ اﺩﺏ ﺑﻮﺩﻱ
ﻫﻤﻪ ﻣﻴﺪﻭﻧﻦ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺁﻗﺎ ﻗﺎﺳﻤﻲ اﺯ ﭘﺪﺭ و ﭘﺴﺮ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﺗﺮ ﺑﻮﺩﻳﻦ
ﻓﻘﻄ ﺑﻠﺪﻱ ﻭاﺳﻪ ﻫﻤﻪ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻲ ﺑﺲ ﻛﻦ ﺑﺎﺑﺎ

میلاد شنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

پسرم سنت به این چیزا قد نمیده زمانی که شاندیزی و هاشم زاده تنها بازیکنان شهرستانی تیم ملی بودند ، امثال اسعدی ، شامل ، سارانی ،صوفی ، سروری ، عبدالهی ، شیرافکن، حاجتی ، حسین طیبی ، مصطفی طیبی ، مهدی جاوید ، شیرافکن و خیلی های دیگه فوتسال شون زیر نظر شاندیزی و علم و ادب رشد کرد ، با دست خالی بدون اسپانسر و تیم کامل بومی پنجم شد عنوانی که فرش ارا با برنامه سه ساله برای قهرمانی هم هنوز رنگش رو ندیده ، مشکل فوتسال خراسان اینه بزرگترهایی مثل شاندیزی بی غم بازمانده سکوت کرده اند و سیاست تیم خودم تیم بابام در فوتسال خراسان موج میزند ،

میلاد چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

بابا راست میگه دیگه تا کی میخوای بگی تیم جوان است تیم بی تجربه است هی میگی جوان هی میزنی تو سر بازیکن اخه تیم بزرگ مربی بزرگ میخواد آقای مرتضایی درسته چند ساله تو لیگی ولی یه سوال غیر از تیم فرش آرا که تیم پدری است میشه بگید کدوم تیم مربیگری کردید تو فوتسال

نام ... پنجشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۶:۵۰

آقای شاندیزی سلام برادر من واقعا اگر دلت برای تیم شهرت میسوزه ومرد بودی باید بادفتر باشگاه تماس می گرفتی و حرفهای به اصلاح دلسوزی تو خصوصی در جلسه به مدیرعامل باشگاه اعلام می کردی ، نه اینکه رسانه ای کنی . پس برادر من همین طور که در کامنت اول گفتم مشکل خودتی برو مرد باش بعد بیا ادعای ارث کن . ( من یکی از طرفدار های بازیهات بودم فهمیدی )

نام ... چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳

یک نفر میتونه فنی نظر بده که خودش فنی باشه یا نه تو که خودت لیگ نتونستی کار کنی.بحث روانیم تو رو خدا هیچی نگو همه مشهد میدونن چه جوری با فحشات از خجالت بازیکنا در میای

مو خودوم مودونوم... چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸

شما مشهدی ها باید از حمید شاندیزی که سابقه طولانی تو فوتسال ایران داره استفاده کنید من مشهدی نیستم ولی میدونم شاندیزی میتونه کسی باشه که به فرش ارا کمک کنه که از این وضعیت بحرانی نجات بده…

ناشناس چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

من چندین سال است که با تیم فرش آرا کاری ندارم ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب شاندیزی از شاگردان شما فقط علی اسعدی در تیم تقریبا ثابت بازی کرده صوفی و سعادتی خیلی کم بازی کردند اما اینکه هربازیکنی از نونهالی بازی رو شروع میکنه دلیل بر داشتن تجربه بالا در لیگ نیست کما اینکه شما در تیم پنت هاوس حتی با فحش و ناسزاهایی که در رختکن به بازیکنانتون که کم تجربه هم نبودن حتی در لیگ یک هم نتونستین نتیجه بگیرید.
جناب شاندیزی اما با شما در اینکه شاید تغییر تاکتیکهای تیمی شاید در این وهله کمک کنه و همه باختها به جوان بودن تیم بر نمیگرده موافقم.بی کینه و دوستانه تجربیاتتون رو در اختیار بذارین کاش مشهدی ها کمی اصفهانی بودند.

@azarakhshsarkhoon پنجشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۰۴

من به عنوان یک هوادار باشگاه آذرخش سرخون هرمزگان به آقای مرتضایی و تیمش تبریک میگم.واقعا تیمشون در بندرعباس عالی کار کردند.ممنون از تیم خوبتون که هیچ حاشیه ای رو در بندرعباس درست نکردین.شماره ۶ و ۹ خیلی خوب بودند که ۹ آقای شهرام شریف زاده بودند که واقعا میشه از نظر فنی یه الگو باشن

شایسته پنجشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۰۴

خداییش بجای تصفیه حساب شخصی بیاین راهکاربدین.مرتضایی این همه هزینه کرده اونم تو این تورم بیادجاشوبه کی بده وفقط پول خرج کنه وتماشاکند؟ضمن اینکه مربیان فوتسال بجز شمسایی بقیه چیزی ازهم سرندارن پس اگردستش رانمیگیریم پشت پاهم بهش نزنیم بعدکجا اسپانسرخوب گیربیادتاسکاندارفوتسال شهرمان باشد؟

نام ... پنجشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۳:۳۵

شما که اکثره مهره هاتون غیر بومیه یه مربیه غیره بومی هم بیارید خلاص.اقا مجید استعفا بده.زشته بخدا

نام ... پنجشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۴:۳۷

اقاى مرتضایى کار ش عالى بوده ولى اینم راست میکه….بحدا این تیم روانشناس که نه روانبزشک میخواد اخه مرتضایى کنار زمین همش در حال دادو هوار کردنه که با این کاراش همش رو اعصاب بازیکناش راه میره.راه که نه در واقع سرعتى قدم میزنه!!! قول میدم مرتضایى ۲,۳تا بازیکن خوب عقب,فلنک,راس با ۱روانشناس بیاره فرش درست میشه! ضمنن اقاى شاندیزى عزیز هرکى سنش زیاد باشه با تجربه نیست!

باران پنجشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

آقای شاندیزی عملکرد خودتان در پنت هاوس رو دیدیم لازم نیست پیشنهاد داشته باشید برای آقای مرتضایی.فوتسال بلدید به خودتون یاد بدید.بی تیم ماندید و دلتان هوای نیمکت فرش آرا کرده چرا دنبال بهانه میگردید!!!

جاسم چزگي جمعه , ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹

سلام آقای شاندیزی درست میفرمایند.همه بازیکنان جوان رو خودشون پرورش دادن.فقط جای آقای مرتضی احمدی در تیم فرش آرا خالیست.مرسی

مرتضی احمدی جمعه , ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳

سلام. فرمایشتون متین.. ایشون فقط بهونه میارن, تیمی ک مربیش فرزند صاحب تیم باشه همینه وضعش

مرتضی احمدی جمعه , ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

سلام. فرمایشتون متین.. بزارین یک مربی دیگه بیاد تیم رو نجات بده

هادی امینی شنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

سلام خدمت همه دوستان
۱-اینکه اقایه حمید شاندیزی بزرگ هستن تو فوتباله شهر و کشور و شما نمیتونین تشخیص بدین واسه اینکه زمانی که ایشون کار میکردنند شما مدرسه میرفتین.بزرگی حمید شاندیزی رو از امثال وحید شمسایی یاحسین شمس بپرسید.
۲- اگه علی اسعدی شاگرد ایشون بوده نشون داده که خوب درسشو یاد گرفته تو بهترین شرایط و بدترین شرایطش هم گل زده هم بدون حاشیه کارشو واسه تیمش کرده
۳- اقایه شاندیزی نیم فصل اول پنت هوس بودن که تیمشون صدر جدول بود پس بدون اطلاعات مطلب نزارین
۴- ختم کلام …به این مرد باید گفت استاد حمید شاندیزی اینکه ما مشهدی ها قدرشو نمیدونیم بحثه دیگه ای…ما به خدادادم میگیم بد چون نمیزاریم بزرگامون کاره خودشونوبکنن.

مشهدی یکشنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۲۷

آقای هادی امینی شما عمر فوتسالت مثل استادت تموم شده پس بهتره وقتی اظهار نظر میکنی حواست رو جمع کنی چی داری میگی
شاندیزی تا ۳ هفته به پایان لیگ ۱ در پنت هاوس بود و بعد وقتی تیم هیچ شانسی نداشت ایشان اخراج شد
نیم فصل هم صدر نبود و با ۲ باخت پیاپی به ایران جهان و کاشی نیلو رده سوم جدول رو داشت و با باخت به پاس و کشاورز قزوین تیم رو پنجم کرد و اخراج شد
فردوسی هم که بود تو ۸ تیم ششم شد اما همه جا ادعا میکرد تیم شانس اول صعود بود
خودش خوب بلده واسه خودش تبلیغ کنه
اول تحقیق کن بعد نظر بده برادر