کد خبر : 46150
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 - 9:43
-

سلیمانی: فکر نمی‌کردیم قهرمانی‌ فوتسال در آسیا این همه بازتاب داشته باشد

سلیمانی: فکر نمی‌کردیم قهرمانی‌ فوتسال در آسیا این همه بازتاب داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی خوزستانی تیم‌ملی فوتسال بانوان پس از قهرمانی ایران در آسیا، با بیان این‌که فکر نمی‌کردیم قهرمانی‌مان در آسیا این قدر بازتاب داشته باشد، گفت: ما با نمایش قابل قبول و اشتباه کمتر به این موفقیت رسیدیم. فروزان سلیمانی درباره قهرمانی تیم‌ملی در مسابقات آسیایی، اظهارکرد: این موفقیت ماحصل تلاش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی خوزستانی تیم‌ملی فوتسال بانوان پس از قهرمانی ایران در آسیا، با بیان این‌که فکر نمی‌کردیم قهرمانی‌مان در آسیا این قدر بازتاب داشته باشد، گفت: ما با نمایش قابل قبول و اشتباه کمتر به این موفقیت رسیدیم.

فروزان سلیمانی درباره قهرمانی تیم‌ملی در مسابقات آسیایی، اظهارکرد: این موفقیت ماحصل تلاش بازیکنان و انگیزه آن‌ها برای نشان دادن خود در سطح آسیا بود.

وی خاطرنشان‌کرد: این مسابقات در سطح اول آسیا برگزار شد و کیفیت مسابقات خیلی خوب بود و تیم‌ها بسیار قوی بودند. تیم‌های ژاپن، تایلند و مالزی تیم‌های قدری بودند و خدا را شکر تیم‌ملی ایران توانست با نمایش قابل قبول و اشتباه کمتر به قهرمانی دست پیدا کند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان افزود: بازیکنانم تمام آن چه را که من می‌خواستم، انجام دادند. آن‌ها بسیار خوب و با قابلیت هستند و فقط نیاز است این نفرات مدیریت شوند و برای آن‌ها برنامه‌ریزی شود. آن‌ها از نظر فنی خوب هستند.

وی درباره بازتاب قهرمانی تیم‌ملی ایران در آسیا و جهان عنوان کرد: فکر نمی‌کردیم قهرمانی‌مان در آسیا این قدر بازتاب داشته باشد و از گوشه و کنار جهان با تماس بگیرند و تبریک بگویند. هموطنان‌مان بسیار خوب از ما حمایت کردند و به ما تبریک گفتند. خوشحالیم کاری که بازیکنان‌مان انجام دادند توانست کمی دل مردم ایران را شاد کند و این برای ما مایه افتخار است.

وی درباره این‌که گفته می‌شود استقبال خوبی از تیم‌ملی در ایران صورت نگرفت، خاطرنشان‌کرد: آن استقبالی که مدنظر دیگران است این است که مسوولان و نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان به استقبال بیایند که در استقبال از ما کسی از وزارت نیامد و نمی‌دانم یا صلاح ندانستند یا شاید هم کاری داشتند و باید از خودشان پرسید اما آن چه برای ما و بازیکنان مهم بود، استقبال خانواده‌ها و بستگان بود که به خوبی هم صورت گرفت و به همه ما انگیزه داد.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان درباره سخت شدن کار تیم‌ملی با کسب این قهرمانی، گفت: وقتی یک تیم قهرمان می‌شود حفظ آن قهرمانی سخت‌تر است، برای این‌که باید ثابت کند که کسب قهرمانی شانسی نبوده است. بنابراین باید تلاش‌مان را خیلی بیشتر کنیم و همین کار ما را سخت‌تر کرده است.

وی افزود: در این راستا باید مسئولان فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند و تیم‌ملی باید در مسابقات بین‌المللی بیشتری شرکت کند چرا که هر چه در مسابقات بیشتری شرکت کنیم، آب‌دیده‌تر می‌شویم و این موضوع را نباید دست‌کم بگیریم. همچنین باید یک تیم دومی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

الناز شنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

خام سلیمانی اولین چیزی که یک مربی باید داشته باشه صداقت هست که شما نداری واقعا این تیم رو شما تمرین دادید یا آقای صانعی ؟؟!! درمسابقات شما با تیم صحبت میکردید یا آقای صانعی؟؟؟!! درسته هیچ مسولی جرات نکرد اسمی از علی صانعی این انسان بی ادعا در مصاحبه های خودش بیاره و خودش هم صلاح ندونست صحبت کنه !!! ولی خواهشا شما به مردم کشورت دروغ نگو بازیکنا دستورات من رو اجرا کردن !! حداقل به جای دروغ میتونی مثل صانعی سکوت کنی

عربیان یکشنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۰۹

سلیمانی تو اصلا یک روز فکر میکردی مربی تیم ملی بشی؟؟؟؟!!!تو اگر در حد تیم ملی بودی که اون بنده خدا علی صانعی رو نمی آوردن ۲ ماه با تیم تمرین کنه بعدش هم تو بیایی همش مصاحبه کنی؟؟!!اگر افتادگی و مردونگی آقای صانعی نبود و مصاحبه میکرد همه میفهمیدن تو توی اون تیم چکاره بود ی!! بهتره در حد و اندازه خودت صحبت کنی چون خیلی زود دستت برای همه رو میشه

ناشناس دوشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰

خانم سلیمانی انگار واقعا باورتون شده شما تیم رو قهرمان کردین ؟؟؟؟؟!!!!!! همه مردم ایران این رو باور دارن که آقای صانعی تیم رو قهرمان کرد و سرمربی تیم ملی ایشون هستند .