کد خبر : 46225
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 - 13:13
-

شمسایی : قهرمانی نیم فصل هیچ قشنگی و ارزشی ندارد/ حضور پرشمار مردم در مراسم نوروزی نشان داد که رفتار و کردار باعث ماندگاری می شود

شمسایی : قهرمانی نیم فصل هیچ قشنگی و ارزشی ندارد/ حضور پرشمار مردم در مراسم نوروزی نشان داد که رفتار و کردار باعث ماندگاری می شود
سرمربی-بازیکن تاسیسات دریایی تهران می گوید:به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند و این عنوان هیچ قشنگی و ارزشی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره برد هفته گذشته تیم تاسیسات برابر شهروند ساری در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال و قهرمانی نیم فصل تیمش زودتر از موعد مقرر، اظهار کرد: اول از همه باید به این موضوع قهرمانی نیم فصل اشاره کنم. این سومین سال است که در قامت مربی با تیمم قهرمان نیم فصل می‌شوم ولی به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند و این عنوان هیچ قشنگی و ارزشی ندارد.

وی افزود: قهرمانی نیم فصل فقط یک حُسن دارد و آن هم این است که وقتی لیگ حدود ۱۸ روز تعطیل می‌شود، بازیکنان از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی خواهند داشت و با تمرکز بیشتری می‌توانند کارشان را ادامه بدهند.

سرمربی تیم تاسیسات خاطرنشان کرد: البته پنج بازیکن ما در اردوی تیم ملی خواهند بود و مجبوریم با چهار یا پنج بازیکن در نیم فصل تمرین کنیم. به هر حال همانطور که گفتم قهرمان نیم فصل نکته مثبتی ندارد و باید سخت‌تر از قبل به کارمان ادامه بدهیم.

شمسایی درباره برد تیمش برابر شهروند، یادآور شد: من هزاران بار گفته‌ام که بازی در ساری سخت است. تاکنون با تیم‌های زیادی به ساری رفته‌ام ولی همیشه کار سخت و دشوار است. با این حال خوشحالم در روزی که به سه امتیاز مسابقه نیاز داشتیم و سالن مملو از تماشاگر بود، توانستیم با سه امتیاز ساری را ترک کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تیمش را به خاطر محرومیت برای بازی این هفته مقابل فردوسی مشهد در اختیار ندارد، درباره دیدار با فردوسی با توجه به درگیری‌های بازی برگشت در فصل گذشته، گفت: فردوسی تیمی است که تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان را دارد ولی همه تلاشمان را برای کسب سه امتیاز به کار می‌بریم. اتفاقات سال گذشته هم تمام شده است و ما دنبال تلافی نیستیم.

سرمربی تیم تاسیسات درباره اختلاف بین مصطفی نظری و محمدرضا سنگ‌سفیدی دو بازیکن تیمش و خبر درگیری آنها در تمرین تاسیسات، اظهار کرد: نمی‌دانم چه کسی گفته که این بازیکنان با هم درگیر شده‌اند؟ همه بازیکنانی که با من کار کرده‌اند می‌دانند تمرینات تیمم مثل مسابقه است. ما در تمرین هم برای برد تمرین می‌کنیم چون در فوتبال قابلیت بردن از تمرینات آغاز می‌شود.

شمسایی ادامه داد: برای همین است که برخوردهای فیزیکی در تمرینات پیش می‌آید ولی درگیری نه. نظری بهترین دروازه‌بان جهان بوده و قابل احترام است. سنگ‌سفیدی هم بازیکن جوانی است که باید به بزرگترهایش احترام بگذارد که این کار را می‌کند. به هر حال یک برخورد حرفی پیش آمد که هر دو بازیکن بعد از تمرین همدیگر را روبوسی کردند و همه چیز تمام شد.

سرمربی تاسیسات یادآور شد: این موضوع برای هفت هفته پیش است ولی نمی‌دانم چرا الان بیرون زده و مطرح می‌شود. مطمئن باشید اگر در تیم ما اختلافی بود، با صلابت در بالای جدول نبودیم.

شمسایی در پایان صحبت‌هایش با تسلیت به مناسبت درگذشت هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس، گفت: برخورد مستقیمی با نوروزی نداشتم ولی او بازیکنی بود که از نوع رفتارش می‌شد متوجه شد به اخلاق و اصول پایبند است. رفتن نوروزی ضایعه دردآور بود. رفتن نوروزی و حضور پرشمار مردم در مراسم تشییع او نشان داد که فقط ورزش نیست که می‌ماند بلکه رفتار و کردار یک نفر باعث می‌شود تا ماندگار شود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.