کد خبر : 46148
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 - 9:39
-

پور جعفریان:نقش داوران ایرانی در آسیا پر رنگ بود

پور جعفریان:نقش داوران ایرانی در آسیا پر رنگ بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مریم پور جعفریان، داور بین المللی فوتسال بانوان افزود: نخستین بار بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا از ۵ داور زن در مسابقات به طور رسمی استفاده می کرد. وی ادامه داد: در هر بازی داوران خانم به ترتیب یکبار به عنوان سرداور و سه بار به عنوان داور سوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مریم پور جعفریان، داور بین المللی فوتسال بانوان افزود: نخستین بار بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا از ۵ داور زن در مسابقات به طور رسمی استفاده می کرد.
وی ادامه داد: در هر بازی داوران خانم به ترتیب یکبار به عنوان سرداور و سه بار به عنوان داور سوم و وقت نگهدار قضاوت کردند. من نیز به نمایندگی از ایران در بازی افتتاحیه که بین دو تیم چین و تایلند برگزار شد، به عنوان سرداور قضاوت کردم.
وی گفت: در بازیهای ویتنام و چین، ویتنام و تایلند، هنگ کنگ و ازبکستان به عنوان داور سوم نیز قضاوت کردم . سطح داوری در این دوره از بازیها مطلوب بود و با توجه به عکس العمل تیم ها و همچین کمیته داوران برگزار کننده مسابقات، هیچ اعتراضی مبنی بر عملکرد منفی داوران وجود نداشت.
پورجعفریان افزود: سطح مسابقات به دلیل حضور دو تیم ایران و ژاپن بسیار بالا بود. زیرا این دو تیم به خاطر تجاربشان ، حضور در مسابقات جام جهانی کوچک و مسابقات داخل سالن آسیا عملکرد بسیار مطلوبی در نخستین دوره از بازیها داشتند. دیگر تیم ها مانند ویتنام، چین، تایلند و مالزی تقریبا در یک سطح بودند و اکثرا بازی پایاپایی داشتند.
داور بین المللی فوتسال بانوان گفت: میزبانی این دوره از مسابقات مطلوب بود و میزبان تلاش کرد تمامی شرایط را برای تیم های شرکت کننده و کادر داوری فراهم کند. البته سالن این بازیها چندان مناسب و با کیفیت نبود. اما در مجموع مالزی میزبانی خوبی در نخستین دوره این بازیها داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.