کد خبر : 46335
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 11:10
-

ترابیان :یک نفر جایگزین افتخاری می‌شود/در مورد سرمربی تیم ملی امید تصمیم می گیریم/به خاطر هزینه دیدار با برزیل لغو شد

ترابیان :یک نفر جایگزین افتخاری می‌شود/در مورد سرمربی تیم ملی امید تصمیم می گیریم/به خاطر هزینه دیدار با برزیل لغو شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حضور تیم‌های اول تا سوم جام ملت‌های فوتسال آسیا در مسابقات مقدماتی اظهار کرد: این تصمیم نهایی و مصوب شده است. پیش از این سه تیم اول جام ملتهای آسیا برای دوره بعدی این مسابقات به صورت اتوماتیک‌وار صعود می‌کردند ولی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حضور تیم‌های اول تا سوم جام ملت‌های فوتسال آسیا در مسابقات مقدماتی اظهار کرد: این تصمیم نهایی و مصوب شده است. پیش از این سه تیم اول جام ملتهای آسیا برای دوره بعدی این مسابقات به صورت اتوماتیک‌وار صعود می‌کردند ولی از سال ۲۰۱۸ به جز کشور میزبان، تمام کشورهای دیگر باید در مسابقات مرحله مقدماتی شرکت کنند.

وی افزود: همچنین قرار بود مسابقات فوتسال جام ملتهای آسیا در بخش زنان از ۴ سال یکبار به دو سال یکبار تغییر کند که با توجه به حضور بانوان در مسابقات داخل سالن، این موضوع خود به خود عملی می‌شود و بانوان هر دو سال در مسابقات داخل سالن آسیایی و جام ملتهای آسیا حضور خواهند داشت.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه برگزاری جام ملتهای آسیا در بخش مردان هر دو سال یکبار به قوت خود باقی است، تاکید کرد: یکسری از مسابقات قرار است به فوتسال اضافه شود مثل مسابقات المپیک بوینس‌آیرس در سال ۲۰۱۸ که تیم فوتسال زنان و مردان ایران باید با آمادگی به این مسابقات برود. در نشست کمیته فنی و توسعه که روز شنبه برگزار شد، از ما خواستند تا پیرامون شرایط سنی این مسابقات و اینکه دقیقا بازیکنان باید چه سن و سالی داشته باشند، تحقیق کنیم. هنوز مشخص نیست که برای این المپیک باید بازیکنان زیر ۱۸ سال باشند یا زیر ۲۱ سال.

ترابیان خاطرنشان کرد: با این برنامه‌ها، جدول فوتسال جدول شلوغی است. اگر این جدول و تقویم را با لیگ خودمان هماهنگ نکنیم، قطعا ضرر خواهیم کرد. باید از همین الان برای المپیک ۲۰۱۸ و تیم امید برنامه ریزی دقیقی شود.

وی در ادامه با اشاره به مشترک بودن سرمربی تیم ملی و تیم امید، گفت: در جلسه کمیته فنی من یکبار دیگر گفتم که سرمربی تیم ملی نمی‌تواند سرمربی تیم امید هم باشد. برای همین باید در این مورد هم تصمیم لازم گرفته شود.

رئیس کمیته فنی فوتسال درباره لغو حضور تیم ملی فوتسال برزیل در ایران هم گفت: قرار بود برزیل اواخر فروردین ۱۳۹۵ به ایران بیاید تا با تیم ملی ما بازی تدارکاتی انجام بدهد ولی به خاطر هزینه‌های این سفر، با آن موافقت نشد.

ترابیان در پاسخ به این سئوال که «آیا در کمیته فنی و توسعه فردی جایگزین سیدرضا افتخاری عضو کنار کشیده این کمیته خواهد شد یا خیر؟» تصریح کرد: در نظر داریم یک نفر را جایگزین کنیم ولی باید روی این موضوع کار و بررسی صورت بگیرد.

رئیس کمیته فنی فوتسال در پایان با بیان اینکه حضور تیم ملی در مسابقات گرندپریکس برزیل قطعی شده است، گفت: نامه تاییدیه از طرف فدراسیون را فرستادیم و قرار شد تیم ملی با ۲۱ نفر عازم برزیل شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.