کد خبر : 46286
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 9:02
-

قهرمان نیم فصل مقابل تیم ۷ نفره/ نبرد قدیمی های لیگ در سایه نتایج ضعیف/ آخرین فرصت کاشی نیلو برای زنده نگه داشتن شانس بقا

قهرمان نیم فصل مقابل تیم ۷ نفره/ نبرد قدیمی های لیگ در سایه نتایج ضعیف/ آخرین فرصت کاشی نیلو برای زنده نگه داشتن شانس بقا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته سیزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی روز دوشنبه برگزار خواهد شد که تکلیف قهرمان نیم فصل نخست مشخص شده و تیم های دیگر برای اثبات جایگاه خود و فرار از قعر جدول به میدان خواهند رفت. با توجه به سختی مسابقات دور برگشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته سیزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی روز دوشنبه برگزار خواهد شد که تکلیف قهرمان نیم فصل نخست مشخص شده و تیم های دیگر برای اثبات جایگاه خود و فرار از قعر جدول به میدان خواهند رفت. با توجه به سختی مسابقات دور برگشت و نیز تعطیلی ۲۰ روزه نیم فصل، پیش بینی می شود تیم ها با حداکثر توان در آخرین بازی خود حاضر شوند و رقابت های نزدیک تری را شاهد باشیم.

* اعداد داخل پرانتز رتبه تیم ها در جدول است.

تاسیسات(۱)-فردوسی(۸)؛ قهرمان نیم فصل مقابل تیم ۷ نفره!

شاگردان شمسایی که قهرمانی نیم فصل خود را مسجل کرده اند، در حالی به مصاف حریف خود خواهند رفت که شرایط کاملا متفاوتی نسبت به شاگردان نعمتی دارند. تیم فردوسی با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند و تنها با ۷ بازیکن که ۲ نفر از آنها را دروازه بان تشکیل داده، به تهران سفر می کنند و می توان حدس زد با توجه به کمبود بازیکن، از همان ابتدا تاکتیک پاورپلی را در دستور کار خود قرار دهند. بدون شک دیدار مقابل تیم پر ستاره تاسیسات کار بسیار دشواری برای تیم فردوسی خواهد بود.

میثاق(۶)-مس سونگون(۲)؛ مس به دنبال پایان خوش در نیم فصل

دو تیم میثاق و مس سونگون در شرایطی به مصاف هم می روند که روند خوبی را پشت سر می گذارند. میثاق پس از بازگشت رضا لک، رنگ آرامش را به خود دید و با کسب ۷ امتیاز از سه بازی به رده ششم جدول صعود کرد. میثاقی ها که با مشکلات مالی مواجه هستند، احسان زحمتکش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. در سوی مقابل تبریزی ها که از شرایط مالی بسیار بهتری نسبت به میزبان خود بهره می برند، پس از شکست برابر منصوری قرچک، هفته گذشته برد پرگلی مقابل یاسین پیشرو کسب کردند تا با روحیه ای مناسب خود را مهیای بازی با میثاق کنند. از نکات این دیدار انتخاب یک داور اصفهانی برای دومین بار برای تیم مس است که یک سرمربی اصفهانی دارد.

حفاری(۴)-گیتی پسند(۳)؛ حفاری روند رو به رشدش را ادامه می دهد؟

نبرد تیم های همسایه جدولی نیز یکی از دیدارهای جذاب این هفته خواهد بود. حفاری اهواز با نتایج خوبش در ۴ دیدار گذشته که ۱۰ امتیاز را بدست آورد، توانست نامش را در جمع تیم های بالانشین معرفی کند اما حریف این هفته آنها تیم گیتی پسند است. شاگردان خوراکچی که از هفته هشتم با پیروزی های پیاپی، خود را به یکقدمی صدر رسانده بودند، با شکست دور از انتظار هفته گذشته به رتبه سوم جدل سقوط کردند. با این حال دوست ندارند این اتفاق برای دومین هفته متوالی تکرار شود و با هدف جبران نتیجه ضعیف هفته گذشته خود به اهواز سفر کرده اند.

دبیری(۵)-آذرخش(۱۱)؛ دبیری به جمع مدعیان اضافه می شود؟

دو تیم دبیری تبریز و آذرخش بندرعباس در شرایطی مقابل هم صف آرایی می کنند که هم از لحاظ مالی و هم مهره ای قابل قیاس نیستند. دبیری از تیم های با تجربه لیگ به حساب می آید و اگر در بازی هایش نوسان کمتری می داشت، چه بسا در حال حاضر یکی از مدعیان قهرمانی بشمار می رفت. با این حال آنها در تلاش اند تا جایگاه خود میان بالانشینان را تثبیت کنند هرچند بندری ها هم تیم دست و پا بسته ای نیستند و در اکثر بازی های خود نمایشی فراتر از حد انتظار داشته اند و به سختی شکست می خورند.

یاسین پیشرو(۷)-منصوری(۹)؛ نبرد قدیمی های لیگ در سایه نتایج ضعیف

دو تیم قدیمی لیگ برتر روزهای خوشی را پشت سر نمی گذارند. یاسین پیشرو که سال گذشته نتایج خوبی را کسب کرده بود، در این فصل عملکرد ضعیفی داشت بگونه ای که صدای اعتراض علاقمندان خود را درآورد. در طرف مقابل هم منصوری قرچک نتایج دور از انتظاری کسب کرده است و آنها نیز با انتقادات زیادی مواجه بوده اند هرچند با بازگشت بازیکنان محروم و مصدوم خود، دو هفته گذشته را با پیروزی به پایان رساندند. مطمئنا هر دو تیم تلاش می کنند بازنده این مسابقه نباشند تا با روحیه ای مناسب تر به سراغ تعطیلات رفته و نواقص خود را برطرف سازند.

فرش آرا(۱۳)-شهروند(۱۰)؛ تلاش برای رهایی از بحران

فرش آرا مشهد در شرایطی پذیرای شهروند ساری است که هر دو تیم شرایطی بحرانی دارند. فرش آرا که در سال های گذشته در جمع بالانشینان قرار می گرفت، این فصل شرایط سختی را تجربه می کند و با نتایجی ضعیف در رده سیزدهم قرار گرفته اند. شاگردان مرتضایی خوب می دانند اگر این بازی را با پیروزی پشت سر نگذارند، کارشان برای نیم فصل دوم مشکل خواهد شد. در طرف مقابل شهروند هم در شرایط خوبی قرار ندارد. ساروی ها که محمود لطفی کاپیتان خود را بدلیل محرومیت در ترکیب ندارند، برای کسب امتیاز پای به این بازی می گذارند تا با رفع نواقص و مشکلات خود در تعطیلات، انتظارات هواداران شان را در ادامه فصل برآورده کنند.

کاشی نیلو(۱۴)-مقاومت(۱۲)؛ آخرین فرصت کاشی نیلو برای زنده نگه داشتن شانس بقا

تیم کاشی نیلو اصفهان که مشکلات مالی فراوانی دارد، یکی از تیم هایی است که عملکرد بسیار ضعیفی در طول دوران برگزاری لیگ برتر داشته و با کسب ۴ امتیاز از ۱۲ مسابقه، در انتهای جدول جای گرفته است. شاگردان صادقی اگر می خواهند شانسی برای بقا در نیم فصل دوم داشته باشند، باید در این دیدار پیروز شوند. مقاومت البرز نیز که در هفته های ابتدایی لیگ شرایط خوبی را سپری می کرد، رفته رفته با نتایج ضعیف سیر نذولی در پیش گرفت. شاگردان فلاح باید بدانند اگر در این بازی حساس شکست بخورند، کارشان برای نیم فصل دوم دشوار خواهد شد.

برنامه و اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر:

دوشنبه سیزدهم مهرماه ساعت ۱۶

یاسین پیشرو قم – شهید منصوری قرچک (سالن شهید حیدریان)
داوران:محمود نصیرلو- امیربهنام نقوی- سیدعلی میرعبدالهی- صادق محمدی    ناظر داوری: عبدالواحد بیت سیاح

_________________________

تاسیسات دریایی ایران – فردوسی مشهد (سالن هندبال)
داوران:جواد غلام زاده- حمیدرضا طیب طاهری- علی مرادیان- مهدی مرشدی      ناظر داوری: بهمن غفاری

_________________________

دوشنبه سیزدهم مهرماه ساعت ۱۷

دبیری تبریز – آذرخش بندرعباس (سالن علوم پزشکی)
داوران:حسین شاهمرادی- حسین توانا- سیدسجاد فتحی- احسان سبزواری      ناظر داوری: احمد جباری

_________________________
کاشی نیلو اصفهان – مقاومت البرز (سالن گل نرگس)
داوران:علیرضا یگانه- مهدی حقوقی- فیروز ممبینی- مهدی صفاری      ناظر داوری: علیرضا محمدپور

_________________________
فرش آرا مشهد – شهروند ساری (سالن شهید بهشتی)
داوران:علیرضا عبدالغنی- محمدرضا ذاکری- حسین وحدتی- عبدالحسین شاهی    ناظر داوری: عبدالحمید باقری

_________________________
شرکت ملی حفاری ایران – گیتی پسند اصفهان (سالن نفت اهواز)
داوران:ابراهیم مسیبی- ابراهیم محرابی افشار- حسن عرفانی- اصغر احمدی      ناظر داوری: هرمز مشفق

_________________________

میثاق تهران – مس سونگون ورزقان (سالن شهرداری منطقه ۱۱)
داوران:علی حفیظی- فردین مبارکی- رضا وثوقی- وحید سلیمانی      ناظر داوری: جواد فهیمی راد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۳۳

شاید از آخرین راهکارهای نجات تیم کاشی نیلو افزایش سطح دانش کادر فنی باشه بنابراین شرکت دست جمعی کادر این تیم حتی مربی که هم آنالیز و هم بدنسازی و هم روانشناس میباشند در کلاس سطحی ۱ فوتسال در این هفته ممکنه تاثیر داشته باشه
البته یکی از مدرسین کلاس خود سرمربی با سابقه با دانش کار بلد و مدیر تیم است پس لطفا انتظار خود را منطقی در نظر داشته باشید