خدایش (بااخلاق ترین مربی همین آقای نعمتی هست()بایدقدرهمچین مربی هایی رو دانست ……….درودبرشما آقای نعمتی
نعمتی:طیبی دیگر نمیتواند تیم را همراهی کند/با دست خالی به تهران میرویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: با دست خالی به تهران میرویم.
مصطفی نعمتی درخصوص بازی حساس تیمش مقابل تاسیسات دریایی تهران، صدرنشین جدول عنوان کرد: به علت نداشتن بازیکن، مطمئنا بازی سختی مقابل تیم تاسیسات دریایی داریم، البته شناخت خوبی از این تیم قدرتمند داریم، اما متاسفانه به دلیل مصدوم بودن بازیکنان تیمم نمیتوانیم به پیروزی فکر کنیم.
وی ادامه داد: در ابتدا تصمیم گرفتیم با توجه به مصدومیت زیاد بازیکنان، به این بازی نرویم، اما شاید نرفتنمان باعث میشد که دیدگاه مردم نسبت به تیم فردوسی تغییر کند که در نهایت تصمیم گرفتیم به تهران برویم.
نعمتی تاکید کرد: تاسیسات قطعا در نیم فصل لیگ برتر قهرمان خواهد شد و بازی کردن مقابل این تیم بسیار دشوار است. به خصوص اینکه در زمین تاسیسات بخواهیم بازی کنیم و بسیاری از بازیکنان این تیم ملیپوش هستند.
سرمربی تیم فردوسی مشهد درخصوص بازیکنان مصدوم تیمش خاطر نشان کرد: مصطفی طیبی که دچار پارگی رباط صلیبی پا شده است که دیگر نمیتواند تیم را همراهی کند، علی فاخر، سعدی، محمد شماعی و ناصر عجم از بازیکنان مصدومی هستند که در این بازی ما را یاری نمیکنند.
دو تیم فردوسی مشهد و تاسیسات دریایی تهران روز دوشنبه ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۷ در تهران به مصاف یکدیگر می روند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
چرا لیست این تیم با نفرات کم بسته شده
اصلا سهمیه امید و جوانانم دارن؟
آخه فردوسی چیه که مردم نسبت بهش دیدگاه داشته باشن پول مردم که تو موسسه بلوکه شده و به مردم پولشون را نمیدید دیدگاهها رو عوض میکنه نه این چیزا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳