کد خبر : 46361
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 11:37
-

تعویق در سفر سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال کره جنوبی

تعویق در سفر سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال کره جنوبی
ناصر صالح سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال کره جنوبی با چند روز تاخیر به این کشور سفر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح که چند هفته پیش از طریق کمیته فنی و توسعه فوتسال قراردادش را با فدراسیون فوتبال کره جنوبی برای هدایت تیم ملی فوتسال این کره جنوبی امضا و برای این فدراسیون ارسال کرد، با چند روز تعویق به کره سفر خواهد کرد.

صالح در این خصوص گفت: قرارداد امضا شده‌ام را برای فدراسیون کره جنوبی فرستادم و قرار بود تا اول ماه اکتبر به کره جنوبی بروم ولی گویا کره‌ای‌ها در پایان ماه سپتامبر چند روز تعطیلی دارند. فعلا منتظر ویزا هستم و احتمالا بعد از پایان این تعطیلات، ویزایم صادر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کره جنوبی تاکید کرد: من برای فوتسال کره جنوبی سه برنامه کوتاه، میان و بلندمدت دارم. هدف کوتاه مدت صعود با این تیم به جام ملتهای آسیا است. هدف میان مدت تربیت مربیان خوب در کره جنوبی است و هدف بلندمدت هم تشکیل کلاس‌های مربیگری و استعدادیابی است.

صالح در پاسخ به این سئوال که «آیا کره جنوبی لیگ فوتسال دارد و انتخاب بازیکنان تیم ملی این کشور چگونه خواهد بود؟» گفت: کره‌ای‌ها لیگ به آن شکل ندارند. یکسری مسابقات به صورت متمرکز در چند روز برگزار می‌شود. قرار است از ۱۲ تا ۱۵ اکتبر این مسابقات برگزار شود که بازیکنان تیم ملی را از این تورنمنت انتخاب خواهیم کرد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

با اینکه جناب صالح رو گزینه خوبی برای مربیگری در کشور کره جنوبی نمیدانم ولی بعنوان یک هموطن برایش آرطوی موفقیت می نمایم.

نام ... یکشنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

بابا توروخدا نرى ابروى ایران رو ببرى، این بنده خدا فنیش اصلا خوب نیست، لااقل یکیرو میفرستادین که تو فوتسال سرشته داشته باشه

شاگرد دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

استاد موفق باشید.
شما باعث افتخاره کشورید

شاگرد قدر شناس دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

برجسته ترین مربیان
و مدرسان فوتسال در آسیا میباشد، سوابق ایشان بر هیچکس پوشیده نیست،مربیانی چون امیر و وحید شمسایی ، علی صانعى، ناظم الشریعه، رضا لک، شهاب سفال منش، خوراکچى و اکثر مربیان از شاگردان ایشان میباشن و من هم یکى از آن ها. برای استاد صالح آرزوی موفقیت میکنم، یا حق.