کد خبر : 46537
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مهر 1394 - 20:16
-

جنجال در بازی حفاری-گیتی پسند/ هجوم چند هوادار به داخل زمین

جنجال در بازی حفاری-گیتی پسند/ هجوم چند هوادار به داخل زمین
بازی تیم های حفاری اهواز و گیتی پسند اصفهان در اواخر مسابقه به جنجال کشیده شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور تیم های شرکت ملی و حفاری اهواز و گیتی پسند اصفهان در سالن نفت اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان، در دیداری پرگل و تماشایی دو تیم به تساوی ۴ بر ۴ رضایت دادند.

نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۲-۰ به سود میزبان خاتمه یافت اما در نیمه دوم بازیکنان گیتی پسند با ارائه یک بازی هجومی با زدن ۲ گل کار را به تساوی کشاندند.

در ادامه هر دوتیم یک گل به ثمر رساندند. در حالیکه تا ۳۶ ثانیه به پایان بازی دو تیم ۳-۳ مساوی بودند، تیم حفاری گل چهارم خود را وارد دروازه میهمان می کند. پس از این گل بین یکی از بازیکنان میزبان و داوران این مسابقه بحث و درگیری لفظی شکل می گیرد که منجر به ورود چند تن از تماشاگران اهوازی به زمین مسابقه می شود و کادرفنی گیتی پسند نیز با دیدن این اتفاق، اقدام به ترک زمین می کند. درحالیکه بازیکنان و کادرفنی گیتی پسند به مدت ۱۰ دقیقه در رختکن حضور داشتند، با صحبت های آرش جابری دبیر کمیته فوتسال و ناظر این مسابقه و نیز با صحبت های جنتی مالک باشگاه اصفهانی، شاگردان خوراکچی برای ادامه بازی به زمین بازگشتند.

پیش از ادامه مسابقه، داور بازی یکی از بازیکنان حفاری را از زمین مسابقه اخراج می کند تا اعتراضات به داوری بیش از پیش شود. با از سر گیری مسابقه، تیم گیتی پسند در ۱۶ ثانیه به پایان بازی توانست گل تساوی را به ثمر برساند و بازی با تساوی در عدد ۴ به اتمام برسد.

محمدرضا عبد یزدان کمک مربی تیم گیتی پسند با تایید این خبر اظهار داشت: متاسفانه در برخی دقایق مسابقه تماشاگران حریف که تعداد آنها نیز زیاد نبود، اقدام به فحاشی شدید نسبت به سپهر محمدی می کنند. ما نیز این مسئله را به آقای جابری اطلاع داده و اعتراض خود را اعلام کردیم اما فحاشی ها بازهم ادامه داشت.

وی ادامه داد: درحالیکه بازی تا ۴۰ ثانیه آخر بدون مشکل خاصی در حال پیگیری بود، پس از گل چهارم میزبان، بین فرید نمازی بازیکن حفاری و داوران مسابقه درگیری لفظی بوجود می آید که در این هنگام ۳،۴ نفر از تماشاگران به زمین مسابقه وارد شده و ما نیز با دیدن این صحنه به سمت رختکن رفتیم. متاسفانه در لحظاتی که ما در رختکن حضور داشتیم، شیشه های رختکن را شکستند. ما قصد حضور در بازی را نداشتیم اما با صحبت های جابری ناظر مسابقه و همچنین صحبت هایی که مالک و مدیرعامل باشگاه در رختکن داشتند، تصمیم گرفتیم به زمین بازگردیم. پس از حضور در زمین، داور مسابقه یکی از بازیکنان حریف را اخراج کرد و ما نیز با ۵ نفره کردن تیم مان گل تساوی را به ثمر رساندیم. پس از پایان بازی نیز در زمانی که سالن مسابقه را ترک می کردیم، یکی از تماشاگران میزبان با ورود خود به زمین با لگد، علی عابدین را زد و باعث مصدومیت وی شد. بابت این اتفاقات متاسفم البته در پایان بازی کادرفنی تیم حریف بابت اتفاقات رخ داده از ما عذرخواهی کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

عبد یزدان با انتقاد از عملکرد داوران، تصریح کرد: داوران این دیدار عملکرد بسیار ضعیفی داشتند به گونه ای که در هر دو نیمه تیم ما را به ناحق ۵ خطا کردند و یک پنالتی ما را هم نگرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

واقعاً افسوس باید خورد به حال این کشور که محیطهای ورزشی مملو از فحاشی وکلمات رکیک میباشد که انسان جرات نمی کندخود یا بچه ها رابه این محیطها ببرد.واقعآ بایستی خجالت بکشند کسانی که این محیطهای پاک را آلوده میکنند وفرهنگ این مملکت رابه انحطاط سوق میدهند

Mahan دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

زنده باد سلطان عبدیزدان امیدوارم در سالهای آتی به حق خودت در فوتسال برسی

نام... دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

واقعا که چرا اینجوری میکنن بازم دم گیتی پسندی ها گرم که رفتن دوباره بازی کردن

نام ... سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۲۷

داور بازی رو برا گیتی در اورد فقط میخوان با نامردی ببرن

طرفدار گیتی سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۵:۳۹

داوری ضعیف هرسال در اهواز این اتفاق ها هست ولی کسی پیگیری نمیکنه چرا نیروی انتظامی افراد خاطی رو دستگیر نکرد دوباره به سمت تماشاچی فرستادند

نام ... سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۰۴

این اهوازیها کی میخوان درست بشن ؟

نام ... سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

ممنون از آقای غفاری با این چیدمانش جای تاسف داره

نام ... سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

هه، عبد یزدان
شما کجای فوتسالی که میای مصاحبه میکنی؟
ما که از نزدیک بازی را میدیدیم
مقصر تمامی حواشی این دیدار در ۴۰ ثانیه اخر بازی اقای خوراکچی بود،چون تحت فشار از سوی مدیریت جهت اخراج از کادر فنی قرار گرفته
از اول بازی مدام بر سر داوران داد و بیداد میکرد تا بازی را تحت الشعاع حرکات خود کند
گیتی از لحاظ فنی توانایی برد حفاری را نداشت
فقط کارهای حاشیه ای که انهم بازیکنان احساسی حفاری در ۴۰ ثانیه پایانی بازی درگیر ان شدند
اقای عبد یزدان برای این مصاحبه شما از اقای خوراکچی نمره ۱۲ گرفتی مونده تا بخوای ۲۰ بشی
اقای خوراکچی، بار کج هیچوقت به منزل نمیرسد
این هفته اخراج نشدی شک نکن اقای طاهری در نیم فصل دوم شما را از کار اخراج خواهد کرد
اقای عبدیزدان بی تیم نمونی بعد از ان
بیشتر مصاحبه کن

نام ... سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

مرد تر و فنی تر از عبدیزدان تو اصفهان نداریم.با این سن کمی که داره کارش عالیه.لطفا بی انصاف نباشید.تو این همه سال که از دور بازیاشو و کاراشو دیدم یه حرکت بی جا ازشون ندیدم.خداییش کارش درسته.

اهواز سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

گیتی کارش شده بهم ریختن .دعوا .تا جایم که ما میدونیم خودشون شیشه هارو شکوندن. این اراجیفو از خودشون در میارن.مشکل از قرچک بود ؟مشکل از حفاریه.؟؟؟مشکل از همه تیماست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشکل از خودشونه

اهوازی سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

من به عنوان یک شهروند اهوازی از گیتی پسندیها عذرخواهی میکنم ولی در کل خوزستان سرور اصفهانه

نام ... سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

آقای عبدیزدان
میشه یک اشاره ای هم داشته باشید به انواع فحاشی بسیار رکیک به داور و بازیکنان تیم دبیری تبریز در اصفهان و بخصوص فحشهای ناحقی که به جواد اصغری و فرهاد فخیم در سالن پیروزی اصفهان در جلوی چشمان شما و آنهم نه توسط چند نفر بلکه توسط تعداد زیادی از تماشاگران تیم شما و نیز لیدرهای تیم شما شد ?
چرا فقط کارهای دیگران بد است?

اصفهاني سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

درود به شرفت اقای عبدیزدان.

مجتبي سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

اصفهان قطب ورزش ایرانه و اگه یک کشور مستقل بود بالاتر یز ایران بود. استانهای دیگه حسودیشون میشه.