کد خبر : 46431
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مهر 1394 - 13:39
-

رستمی‌ها: فرصتی برای تکرار اشتباهات نداریم/سه کارته هستم و نمی‌توانم مقابل میثاق بازی کنم

رستمی‌ها: فرصتی برای تکرار اشتباهات نداریم/سه کارته هستم و نمی‌توانم مقابل میثاق بازی کنم
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون با اعلام اینکه باخت این تیم برابر شهید منصوری یک اتفاق بود، گفت: دیگر فرصتی برای تکرار اشتباه نداریم و باید تمام امتیازات را جمع کنیم تا در پایان لیگ حسرت نخوریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسلم رستمی‌ها درباره دیدار پیش روی تیمش برابر میثاق تهران اظهار داشت: میثاق تیم خوبی است و از طرفی بازی با این تیم در خانه شرایط خاص خود دارد پس بازی سختی پیش رو داریم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون افزود: البته من ۳ کارته هستم و نمی‌توانم بازی کنم اما برای هم‌تیمی‌هایم دعا می‌کنم که بتوانند ۳ امتیاز را بگیرند چون نیاز شدیدی به آن داریم.

وی درباره پیروزی تیمش در هفته گذشته لیگ برتر مقابل یاسین پیشرو تأکید کرد: در دیدار یاسین پیشرو ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و هرچند از تمام آن‌ها نتوانستیم استفاده کنیم اما مستحق این برد بودیم.

رستمی‌ها تصریح کرد: باخت برابر شهید منصوری یک اشتباه و یک اتفاق بود ولی دیگر فرصتی برای تکرار اشتباه نداریم و باید تمام امتیازات را جمع کنیم تا در پایان لیگ حسرت نخوریم و با قهرمانی از مسابقات بیرون بیاییم.

وی با اشاره به عملکرد خوب خود در ۲ هفته اخیر لیگ برتر و تمجید علیرضا افضل سرمربی تیمش از وی، گفت: خدا را شکر که توانستم به تیمم کمک کنم و اگر هم عملکرد خوبی داشتم، با همکاری و همدلی تمام بچه‌ها حاصل ‌شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.