کد خبر : 46708
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 - 12:04
-

افضل: باید تا پایان لیگ در کورس قهرمانی باقی بمانیم

افضل: باید تا پایان لیگ در کورس قهرمانی باقی بمانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل در خصوص پیروزی ۴ بر ۳ و  روز گذشته تیمش مقابل میثاق در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم با نتیجه ۴ بر یک هم از حریف پیش بیافتیم، اما در دقایق پایانی بازی تمرکزمان را از دست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل در خصوص پیروزی ۴ بر ۳ و  روز گذشته تیمش مقابل میثاق در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم با نتیجه ۴ بر یک هم از حریف پیش بیافتیم، اما در دقایق پایانی بازی تمرکزمان را از دست دادیم و دو گل دریافت کردیم، اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: متأسفانه اشتباهات فردی ما مقابل میثاق زیاد بود که همین مسئله هم باعث شد تا دو گل از این تیم دریافت کنیم.

وی در مورد حضور تیم مس سونگون در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال پس از پایان نیم‌فصل اول این مسابقات خاطرنشان کرد: ما نسبت به تأسیسات بازیکن ملی‌پوش کمتری داریم، اما توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم که بتوانیم در ادامه لیگ هم به همین خوبی نتیجه بگیریم. برای ما مهم این است که بتوانیم تا پایان لیگ در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول سه شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷

با این بازیکنا باید ۲۰ تا میزدی تازه اخرشم شانس اوردی که بازی مساوی نشد
کل تیم میثاق اندازه طیبی پول نگرفته