کد خبر : 46704
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 - 11:59
-

شمسایی: به قهرمان نیم‌فصل «آب معدنی» هم نمی‌دهند/تا وقتی در تاسیسات هستم به تیم ملی نمی روم

شمسایی: به قهرمان نیم‌فصل «آب معدنی» هم نمی‌دهند/تا وقتی در تاسیسات هستم به تیم ملی نمی روم
مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: خوب است که قهرمان نیم‌فصل شده‌ایم اما به قهرمان نیم‌فصل «آب معدنی» هم نمی‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص قهرمانی تیمش در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم نیم‌فصل اول لیگ را با صدرنشینی پشت سر بگذاریم، اما همان‌طور که می‌دانید به قهرمان نیم‌فصل «آب معدنی» هم نمی‌دهند. البته قهرمانی نیم‌فصل تنها حسنی که دارد این است که با فکر راحت می‌شود تمرینات را در تعطیلات پیگیری کرد.

وی ادامه داد: ما ۱۳ بازی دشوار دیگر برای رسیدن به قهرمانی پیش رو داریم که اولین آن بازی برگشت با مس سونگون است. لیگ امسال واقعاً دشوار است، چون همه تیم‌ها خطرناک هستند و نمی‌شود هیچ تیمی را دست‌کم گرفت.

مربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد رقبای جدی این تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام تیم‌هایی که خوب هزینه کنند می‌توانند در کورس قهرمانی هم حضور داشته باشند. فکر می‌کنم تیم‌هایی مانند مس سونگون و گیتی‌پسند با نیروهایی که دارند مدعی قهرمانی هستند. غیر از آنها هم تیم‌هایی مانند دبیری، حفاری، یاسین پیشرو، منصوری و میثاق هم خطرناک هستند.

شمسایی درباره اینکه چرا حضورش در تیم ملی فعلاً منتفی است، گفت: با ناظم‌الشریعه در این خصوص صحبت کردم و گفتم تا زمانی که به تأسیسات تعهد داشته باشم نمی‌توانم به تیم ملی بیایم و تأسیسات را رها کنم. به همین خاطر حضورم در تیم ملی فعلاً منتفی است.

وی افزود: ما پنج نماینده در تیم ملی داریم که با افتخار آنها را به اردو می‌فرستیم، اما درست در زمانی که باید در تعطیلات نیم‌فصل تمرین انجام بدهیم و خودمان را آماده کنیم پنج نفر از بازیکنان اصلی‌مان نیستند که این مسئله به ضرر ماست.

مربی – بازیکن تأسیسات در خصوص انصراف مصطفی نظری از حضور در تیم ملی و اینکه آیا این مسئله با هماهنگی او بوده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. نظری خودش خواسته در اردوی پیش روی تیم ملی نباشد و من هم از این موضوع خبر ندارم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.