کد خبر : 46803
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مهر 1394 - 9:24
-

نجاریان:کارمان را با ابطحی ادامه می‌دهیم/حل مشکل پخش دست سازمان لیگ یا کمیته فوتسال نیست

نجاریان:کارمان را با ابطحی ادامه می‌دهیم/حل مشکل پخش دست سازمان لیگ یا کمیته فوتسال نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال می‌گوید اراده‌ای برای پخش زنده مسابقات لیگ فوتسال وجود ندارد و این مشکل به دست سازمان لیگ یا کمیته فوتسال حل نمی‌شود. سعید نجاریان درباره ارزیابی‌اش از نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال و نقاط ضعف مسابقات امسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال می‌گوید اراده‌ای برای پخش زنده مسابقات لیگ فوتسال وجود ندارد و این مشکل به دست سازمان لیگ یا کمیته فوتسال حل نمی‌شود.
سعید نجاریان درباره ارزیابی‌اش از نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال و نقاط ضعف مسابقات امسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: اگر بخواهیم عدم پخش تلویزیونی مسابقات را ضعف محسوب کنیم، این ضعف مختص الان نیست و در طول هفت، هشت سال گذشته وجود داشته است و نتوانسته‌ایم در این مدت مسابقات را به صورت مرتب از شبکه سه پخش کنیم.

وی افزود: حل این مشکل دست سازمان لیگ یا کمیته فوتسال هم نیست. باید توافقی از بالا بین رئیس فدراسیون فوتبال با رئیس سازمان صدا و سیما صورت بگیرد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در خصوص اینکه دلایل صدا و سیما برای پخش نشدن مسابقات فوتسال چیست، تاکید کرد: یک بحث این است که فوتسال حاشیه دارد. بحث دیگر این است که می‌گویند از هر فدراسیون فقط یک ورزش پخش زنده می‌شود و چون فوتبال از تلویزیون پخش می‌شود، دیگر از فوتسال خبری نیست. به هر حال اینها نمی‌تواند بهانه‌های خوبی باشد. شبکه ورزش وقتی افتتاح شد برای یک مدت کوتاه بعضی مسابقات را پخش کرد و حالا هر تیمی بخواهد مسابقاتش پخش شود، باید با صدا و سیمای استان مربوطه قرارداد ببندد و پول بدهد تا دیدارهایشان روی آنتن برود.

نجاریان با بیان اینکه فوتسال به تدریج با این رویه منزوی می‌شود، تصریح کرد: پخش مسابقات از شبکه سه در پیشرفت آن رشته خیلی موثر است. الان به رشته والیبال نگاه کنید. این رشته به خاطر پخش تلویزیونی به جایگاه فوتبال رسیده و الان در خیلی از مدارس هم به جای فوتبال، والیبال بازی می‌کنند. متاسفانه شاهد چنین چیزی درباره فوتسال نیستیم و از بالا اراده‌ای برای پخش تلویزیونی آن وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری درباره نتایج این تیم در نیم فصل اول و نارضایتی‌اش از این نتایج، اظهار کرد: ما از کسب ۱۵ امتیاز راضی نیستیم ولی روند تیم در دو مسابقه گذشته خوب بود. باید در تعطیلات لیگ روی نقاط ضعفمان کار کنیم و بتوانیم با قدرت بیشتری نیم فصل دوم را آغاز کنیم.

نجاریان درباره احتمال تغییر کادر فنی تیم شهروند، گفت: ما کارمان را با سیدمهدی ابطحی ادامه می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه شهروند در پایان درباره اینکه ابطحی گفته بود بعضی از عوامل از باشگاه مشکلاتی برایش ایجاد می‌کنند، تاکید کرد: اصلا چین چیزی نیست و من آنرا تکذیب می‌کنم. وقتی من به عنوان مدیرعامل از ابطحی حمایت می‌کنم، تمام زیرمجموعه‌های دیگر هم از ابطحی حمایت می‌کنند.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناصر صالح جمعه , ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۲۴

عرض سلام خدمت آقای نجاریان و تشکر از ایشان بخاطر حمایت از مربی تیم خود آقای ابطحی .اصولا برای پیشرفت فوتسال یک باشگاه و تغیر سبک بازی و نگرش بازیکنان آن تیم نیاز به تداوم حضور یک مربی برای یک دوره دو تا سه ساله میباشد تا بتوان با ترکیبی از بازیکنان با تجربه وجوان به موفقیت رسید وضمنا مربی فوق را مجاب به مطالعه بیشتر برای رسیدن به اهداف از قبل تعین شده میکند .و این روش یکی از راههای پیشرفت فوتسال در کشور میباشد البته با فراهم شدن نیاز های تیم با آرزوی موفقیت برای تمام باشگاهای کشور وتیم ملی ایران.

حمید-شهروند یکشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۵۸

جناب آقای صالح. فکر نکنم در شان شما باشه بنشینی کامنت بنویسی. حرمت سن و سال شما واجبه. نظر شما برای خودت محترمه. چون اینجا کسی برنامه خاصی از ابطحی ندید. همونطور که شما امدی اینجا و رفتی و کسی ازت چیزی ندید. دم مسعود نجاریان گرم که کوچش هم از شما و هم از ابطحی بهتره. همین تیم رو میدادن به مسعود نجاریان حداقل ۲۰ امتیاز میگرفت. شما و آقای ابطحی محترمین اما هیچ خدمتی به فوتسال ساری نکردین. علی بگو