کد خبر : 46951
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مهر 1394 - 15:55
-

فخیم: در نیم‌فصل دوم برای قرار گرفتن بین ۳ تیم نخست جدول تلاش می‌کنیم

فخیم: در نیم‌فصل دوم برای قرار گرفتن بین ۳ تیم نخست جدول تلاش می‌کنیم
بازیکن تیم فوتسال دبیری با اعلام اینکه احتمالاً 2 بازیکن به ترکیب این تیم اضافه شود، گفت: به نظر می‌رسد در نیم‌فصل دوم نظر باشگاه روی قرار گرفتن بین 3 تیم اول باشد بااین‌حال شاید نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم درباره پیروزی تیمش برابر آذرخش هرمزگان اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما در نیمه اول برخلاف جریان بازی توپ‌هایمان گل نشد و حریف هم در یک صحنه مشکوک گل زد.

وی افزود: بااین‌حال ما توانستیم نتیجه را به تساوی بکشانیم و در نیمه دوم هم با صحبت‌هایی که کادرفنی با بازیکنان انجام دادند، فشار را روی تیم حریف بیشتر کردیم تا تعداد گل‌هایمان بالا برود. البته این توانایی را داشتیم که بیشتر از این هم گل بزنیم.

بازیکن تیم فوتسال دبیری با اشاره به بهبود شرایط این تیم و کسب ۳ برد پیاپی گفت: تقریباً بازیکنان به شرایط هفته‌های اول بازگشته‌اند و همدلی و صمیمیت بین آن‌ها بیش‌تر شده است.

فخیم تصریح کرد: بازی اول بعد از تعطیلات در تبریز مقابل تیم ساری است و می‌توانیم همان‌طور که نیم‌فصل اول را خوب تمام کردیم، نیم‌فصل دوم را هم باقدرت شروع کنیم.

وی درباره برنامه‌ریزی‌های این تیم برای تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر تأکید کرد: گفته می‌شود قرار است ۲ بازیکن به تیم اضافه شود تا بتوانیم نتایج بهتری هم کسب کنیم و حتی به نظر می‌رسد در نیم‌فصل دوم نظر باشگاه روی قرار گرفتن بین ۳ تیم اول باشد با این‌حال شاید نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داشته باشیم.

بازیکن پیشین تیم ملی افزود: در ابتدای فصل نظرمان این بود بین ۴،۵ تیم نخست جدول باشیم که در نیم‌فصل اول به آن رسیدیم ولی در ادامه اگر این نفرات جدید هم اضافه شوند و از سوی دیگر همدلی و انگیزه بازیکنان افزایش یابد، می‌توانیم به رده‌های بالاتر هم دست یابیم.

فخیم با اشاره به جلسه اخیر مدیران باشگاه دبیری با بازیکنان تیم اظهار داشت: در میانه‌های مسابقات برخی از بازیکنان بیش‌تر تلاش می‌کردند و به نظر می‌رسید عده‌ای این توانایی را در خود نمی‌دیدند که بتوانند به تیم کمک کنند اما با صحبت‌هایی که کادرفنی و مدیریت باشگاه انجام دادند، مؤثر واقع شد و در ۳ بازی گذشته دیدیم که بازیکنانی که از آن‌ها انتظار بیش‌تری داشتیم، کم‌کم خود را نشان می‌دهند.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چالوسی پنجشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

مرسی آقا فرهاد به امید خدا

سلطان وحید شمسایی پنجشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

درسته هندونه بزار زیر بغل دبیری با ٢،٣ باخته دیگه بندازین گردن بازیکنان غیر بومی حالا فعلا شرایط خوبه به اون روز هم میرسیم ومیبینیم

محسن جمعه , ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴

همیشه بهترینی

نام ... جمعه , ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹

هر کی فوتسالش رو به اتمام میره هر روز مصاحبه میکنه

نام ... دوشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷

اقای نام حرف مفت نزن فرهاد اقای گل لیگ هستش افتاد