کد خبر : 47002
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 - 16:22
-

با جذب بازیکن برزیلی نیم‌فصل دوم را محکم آغاز می‌کنیم/ منتظر عدالت ناظم‌الشریعه هستیم

با جذب بازیکن برزیلی نیم‌فصل دوم را محکم آغاز می‌کنیم/ منتظر عدالت ناظم‌الشریعه هستیم
مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: با جذب بازیکن برزیلی و تقویت تیم، نیم‌فصل دوم را محکم و به دور از نوسان آغاز می‌کنیم.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما از اول لیگ هم هدفگذاری‌مان برای حضور در بین چهار تیم بالای جدول بود ولی به قول شما بازی‌های پرنوسان باعث شد تا رده آخر این هدف قرار بگیریم. شاید بعضی اوقات در ثانیه‌های آخر نتایج را از دست دادیم و بدشانس هم بودیم ولی در مجموع از کادر فنی و بازیکنان رضایت داریم و به آنها خسته نباشید می‌گوییم.

وی افزود: سه برد متوالی دبیری تبریز در بازی آخر نیم فصل نشان از همدلی و غیرت بود که در گل سرسبد بازیهای‌مان توانستیم گیتی‌پسند را آن هم در خانه‌اش شکست دهیم. امیدواریم این روند در نیم فصل دوم ادامه داشته باشد چراکه برای نیم‌فصل برنامه داریم و با جذب بازیکن برزیلی می‌خواهیم تیم را قدرتمندتر کنیم.

مالک باشگاه دبیری تبریز در پاسخ به اینکه فکر نمی‌کند پیروزی تیمش در بازی با گیتی پسند باعث اخراج خوراکچی شده است؟ گفت: حقیقتش تیم گیتی‌پسند تیم پرمهره‌ای است و شرایط روی کاغذ به گونه‌ای بود که آنها باید در خانه خودشان نتیجه را از ما می‌گرفتند. اما این بازی جزو بازی‌هایی بود که کم شانسی سراغ ما نیامد والا آقامحمود از دوستان مااست و برایش آرزوی موفقیت داریم.

افشین دبیری با اشاره به حضور دو تیم از تبریز در میان چهار تیم بالای جدول متذکر شد: ما امیدواریم تیم‌های تبریزی جام را به این شهر بازگردانند. البته که کار سختی است و تاسیسات هم امتیازات خوبی در نیم فصل جمع کرده ولی دور از دسترس نیست. با احترامی که برای تیم‌ها قائل هستیم و مطئنیم که نیم‌فصل همه می‌آیند امتیاز بگیرند و بازی‌های فشرده‌ است مطمئنم مدعیان امتیاز از دست خواهند داد.

وی افزود: تاسیسات فاصله خوبی دارد اما نیم‌فصل دوم همه مدعی می‌شوند؛ چه تیم‌های بالای جدول و چه تیم‌های میانی با هم کورس می‌گذراند تا به صدر برسند. دبیری هم تمام تلاشش را می‌کند که در این کورس باشد. ذات اصلی فوتسال برای ما بحث جوانمردی است و نتیجه ای که با جوانمردی برای ما رقم بخورد ارزشمند و حافظ آبروی باشگاه دبیری خواهد بود.

مالک باشگاه دبیری در خاتمه با اعلام حمایت مجدد از محمد ناظم‌الشریعه خاطرنشان کرد: با اعلام لیست تیم‌ملی این علامت سئوال بوده که چرا از تیم چهارم جدول بازیکنی است در لیست نیست. با این حال می دانیم که آقای ناظم زمان می‌خواهند تا سوار بر کار شوند و انشاالله بعد از بازی‌های دوستانه آن عدالت همیشگی ایشان جهت انتخاب بازیکنان محقق شود. قطعا افراد باتجربه‌ای چون کشاورز و فخیم می‌توانند به تیم‌ملی جوان ما کمک کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

یک لطفی بکنی در مورد تیم ملی و کشاورز صحبت نکن ، هیچ مشکلی بوجود نمیاد دلالی شغل خوبیه

نام ... جمعه , ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

چیزی که توی ذات شمانیست جوانمردی بازی کردن نمونش مقاومت ومیثاق و قرچک با نامردی نتیجه گرفتینبا هوچی بازی داور تهدید یا زدن داور بدبختی ای درستش نیست

داداش یکشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۷:۳۲

تو اگر فنى هستى به داد تیم خودت برس که سقوط نکنه نمیخواد در مورد تیم ملى نظر بدى !! تو در حد این حرفا نیستى