کد خبر : 47104
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 - 14:21
-

صانعی: هدف اصلی ما حضوری قدرتمند در جام جهانی کلمبیا است

صانعی: هدف اصلی ما حضوری قدرتمند در جام جهانی کلمبیا است
مدیر فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران گفت: هدف اصلی ما حضوری قدرتمند در مسابقات جام جهانی 2016 کلمبیا است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی افزود: وضعیت جسمانی و آمادگی فنی بازیکنان در حد بسیار خوبی است و تنها مشکل ما کمبود زمان برای برگزاری اردو قبل از سفر به ارومیه و انجام دیدار با تیم ملی روسیه بود.
وی اظهار کرد: قبل از جام جهانی، بازی های آسیایی ازبکستان را در بهمن ماه امسال پیش رو داریم و به یقین با کسب مقام قهرمانی قاره کهن آسیا ، روحیه بهتری برای رقابتهای جهانی خواهیم داشت.
صانعی ادامه داد: انجام دو بازی تدارکاتی با تیم ملی روسیه به میزبانی شهر ارومیه شروع خوبی برای تیم ایران خواهد بود و پس از آن طی هفته آینده دو بازی تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا در این کشور برگزار می کنیم.
وی در خصوص علت حاضر نشدن تیم های برزیل و آرژانتین تورنمنت در ارومیه گفت: حضور این دو تیم در برنامه این تورنمنت نبود و فقط قرار بود تیم های بزرگسالان و امید روسیه به شهر ارومیه سفر کنند که حضور یافته اند و مسابقات در جریان است.
صانعی با تقدیر از زحمات مسوولان استان در برگزاری تورنمنت چهار جانبه فوتسال در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه گفت: این دیدارها تدارکاتی و دوستانه است و نتایج کسب شده به هیچ وجه مد نظر کادر فنی نبوده و هدف اصلی محک زدن بازیکنان و رسیدن به آمادگی لازم است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ارسلان یکشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۷:۳۵

استاد صانعى هر جا هستید موفق باشید ما دعا گوى شما هستیم