کد خبر : 47507
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مهر 1394 - 13:15
دسته‌بندی نشده
-

آغاز دوران شعبان بی مخی در کمیته فوتسال…

آغاز دوران شعبان بی مخی در کمیته فوتسال…
گزارشی از جزئیات رجزخوانی های رئیس مودب فوتسال در نشست خبری جنجالی و حواشی بسیار آن را در ادامه بخوانید.

پایگاه خبری فوتسال ایران – علی احدی

بعد از نشست خبری دیشب اخبار و گزارش های بسیاری از آنچه اتفاق افتاد، منتشر شد اما تصمیم گرفتم به عنوان شاهد اصلی ماجرا و کسی که مورد لطف رئیس کاملا مودب کمیته فوتسال قرار گرفتم، گزارشی دقیق از جزئیات این نشست بنویسم.

پرده اول: تهمت

یکی از اتفاق های عجیبی که در نشست خبری دیشب از چشم رسانه ها دور ماند در شروع آن بود. زمانی که خبرنگاران آماده بودند تا سوالات خود را بپرسند وارد اتاق شدم و به یک باره دیدم خبرنگارهای استانی بلافاصله بعد از شروع صحبت جناب آقای افتخاری کاملا با ادب، نشست را به نشانه اعتراض به چیزی که نمی دانستم ترک کردند. موضوع را از یکی از همراهانم پرسیدم که جناب افتخاری(کاملا با ادب) با صدای بلند در جواب فرمودند: تو نمی دانی خبرنگارها برای چه رفتند؟ تو به آن ها خط داده بودی که نشست خبری را ترک کنند!

این در حالی بود که بنده حتی یک بار هم با خبرنگارهای ارومیه برخورد نداشته ام و از این تهمت شوکه شدم. در این لحظه خبرنگار فارس ارومیه که از ماجرا مطلع بود، اصل ماجرا را تعریف کرد و گفت: این اتفاق ریشه در گذشته دارد و خبرنگارهای استانی به خاطر تبعیض قائل شدن بین خبرنگارهای ارومیه و تهرانی گله داشتند و به همین دلیل نشست خبری را تحریم کردند.

با این توضیح، حاضران منتظر عذرخواهی آقای مودب بودند که وی بدون هیچ توجهی صحبت های خود را شروع کرد. این بار مودبانه تر از قبل!

پرده دوم: توهین

علی دایی فوتسال که به قول خودش هیچ کس نمی تواند تکانش دهد به مدت یک ربع از چیزی سخن گفت که هیچ کس نمی دانست موضوع چیست. وی که با تعریف و تمجید از خود شروع به رجز خوانی کرد، الفاظ کاملا مودبانه ای به کار برد و دیگر حوصله همه سر رفته بود. در این لحظه به نشانه اعتراض از وی پرسیدم: شما یک ربع پشت سر هم فحش و بد و بیراه می گویید. منظورتان از الفاظی مثل عوضی کیست؟ وی نیز در جواب،(تاکید می کنم کاملا مودبانه) فرمودند: تو خوب می دانی چه کسی را می گویم. منظورم خودتی!

پرده سوم: رسوایی

هیچ کس باورش نمی شد رئیس فوتسال کشور چنین الفاظی را در مقابل اصحاب رسانه به کار ببرد. صدای اعتراض ها بلند شد که: آقای افتخاری از شما بعید بود…آقای افتخاری شما ریش سفید این فوتسالید…آقای افتخاری خونسرد باشید…آقای افتخاری شما چرا؟!

اما آقای فوتسال ما بازهم بدون کوچک ترین عذرخواهی بر ادعایش تاکید می کرد و تنها جمله در گوشی همکارم که کنارم نشسته بود باعث تسکین شد: ادب مرد به ز دولت اوست…

وی که حتی از استعفای سرمربی اش بی خبر بود، نصف زمان نشست را به حمایت و تمجید از خود پرداخت اما زمانی که با خبر استعفای ناظم الشریعه مواجه شد، هیچ نگفت!

حالا آقای کفاشیان کلاهت را بالاتر بگذار که دوران شعبان بی مخی در کمیته فوتسال آغاز شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ریحانه . ص دوشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

اینطور که پیداست آقای افتخاری از یه چیزی اونقدر عصبانی بودن که دیگه کنترل خودشون رو از دست دادن …. کاش اون چیز آرزوی همه دوستداران فوتسال باشه و برآورده بشه ، تا شاید یه کم این کمیته فوتسال به سر و سامان برسه

محمد دوشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

لطفا به ریشه ی این مسائل تمرکز کنید، هیاهو فایده ای نداره. هرچند کلام آقای افتخاری قابل دفاع نیست.

نام ... دوشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷

واقعا شعبان بی مخ رو درست گفتید