کد خبر : 47444
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مهر 1394 - 9:52
-

آقای رئیس به جای توهین و فکر حفظ جایگاه از سرمربی حمایت کن!

آقای رئیس به جای توهین و فکر حفظ جایگاه از سرمربی حمایت کن!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، روز گذشته فوتسال ایران با دو خبر عجیب مواجه شد.خبر هایی که ارزش جنجال داشت ولی بی فایده برای فوتسال ما ، جون بازهم سوء مدیریت و بی تدبیری در آن خودنمایی می کرد. اولی توهین رئیس کمیته فوتسال به خبرنگاران بود و دومی استعفای سرمربی جدید تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، روز گذشته فوتسال ایران با دو خبر عجیب مواجه شد.خبر هایی که ارزش جنجال داشت ولی بی فایده برای فوتسال ما ، جون بازهم سوء مدیریت و بی تدبیری در آن خودنمایی می کرد.
اولی توهین رئیس کمیته فوتسال به خبرنگاران بود و دومی استعفای سرمربی جدید تیم ملی.مواردی که برای تیم ملی در شرایط کنونی می تواند حکم سم را داشته باشد.
اگر از ماجرای طولانی و تا حدی عجیب ماندن و نماندن خسوس اسپانیایی بگذریم ، پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی زمان زیادی را برای تیم ملی سوزاند که البته با رعایت قواعد مدیریت می شد به راحتی آنرا حل کرد و البته طبق معمول چنین نشد تا فرصت های طلایی زیادی را برای تیم ملی از دست بدهیم.
آگاهان علم مدیریت می دانند که مدیریت صحیح به انجام رساندن درست کارها برای نیل به نتیجه است و با اظهار توانایی در مدیریت نمی توان به مقصود رسید.
اینکه بعد از چندین ماه از دست رفتن زمان و انتخاب سرمربی برای تیم ملی به جایی اینکه از مربی که در این شرایط دشوار قبول مسئولیت کرده ، حمایت شود ، هر روز با ترتیبات مختلف به تضعیف فرد انتخاب شده آنهم توسط مدیر یک بخش پرداخته شود با کدام یک از اصول مدیریت تطابق دارد؟ البته این اعمال از مدیری که اعتقاد دارد بار موفقیت یک تیم بیشتر بر روی دوش بازیکنان است تا سرمربی عجیب نیست !
رئیس کمیته فوتسال با کدام منطق و در حالی که سیدمحمد ناظم الشریعه در حال آماده سازی تیم ملی است به جای تاکید بر توانایی های فرد منتخب خود اعلام می کند، که افراد زیادی دیگری توانایی هایی بیش از او داشتند ، ولی او انتخاب شد؟!
اگر ناظم الشریعه توانایی اداره تیم ملی را نداشت، با کدام منطق او انتخاب شد و حالا که انتخاب شده است بر چه اساسی هر روز نام افراد دیگری آورده می شود تا وی تضعیف شود؟
کدام شخص می تواند با این شرایط به ادامه همکاری امیدوار باشد و با چه روحیه و شرایطی کار را ادامه دهد؟
به نظر می رسد رئیس کمیته فوتسال می بایست به جای اینکه از الفاظ دور از شان علیه خبرنگاران استفاده کند ، به فکر اصلاح نوع مدیریت و رفتارهای خود باشد و به جایی اینکه خود را مدیر غیر قابل تغییر! بداند، حداقل اصول اولیه مدیریت را رعایت کند و اگر هم توانایی اداره ندارد این موضوع را به افرادی بسپارد که هم انگیزه داشته باشند و هم زمان و هم برنامه برای مدیریت.
و البته طبق معمول این فوتسال است که زیان می بیند و زیان فوتسال زیان تمام کسانی است که نقشی حتی کوچک در این رشته پر طرفدار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۱۲

اگر دست خیلی افراد دیگر بود با رفتار بسیار تندتر و با الفاظ واقعا توهین آمیز بایستی با عده ای از مثلا خبرنگاران برخورد کرد
متاسفانه وجود و ورود عده ای خبرنگارنما باعث بسیاری رفتارهای ناشایست شده و با عدم اطلاعات کافی با توجه به قدرت رسانه از آن سوء استفاده کرده و در بسیاری موارد رسالت اصلی حرفه محترم خبرنگاری به فراموشی سپرده شده و طوری رفتار میکنند که نتیجه آن شود که آنان دوست دارند نه آن چیزی که باید اتفاق افتد