کد خبر : 47471
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مهر 1394 - 12:56
-

افتخاری:در صورت تداوم دخالت ها افشاگری می کنم/این کادر در جام ملت‌های آسیا هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت

افتخاری:در صورت تداوم دخالت ها افشاگری می کنم/این کادر در جام ملت‌های آسیا هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت
رئیس کمیته فوتسال ضمن حمایت ا زناظم الشریعه گفت:اگر دخالت‌های بیرونی ادامه یابد، افشاگری می‌کنم و کسانی که دخالت می‌کنند را به مردم معرفی می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال می‌گوید یکسری ارتباطات از خارج با بازیکنان تیم ملی فوتسال گرفته می‌شود که در صورت تداوم این مسائل، افشاگری می‌کند. افتخاری همچنین از وزیر ورزش خواست که از تیم ملی حمایت کند.
به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا افتخاری درباره دلیل استعفای محمد ناظم الشریعه از سرمربیگری تیم ملی فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ناظم الشریعه با من صحبت کرد. او یکسری مشکلات را مطرح کرد و قرار شد تا این مشکلات را حل کنیم. وی با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه بعد از بازی با روسیه و در فرودگاه ارومیه هم با ناظم الشریعه صحبت کرده ، تاکید کرد: ناظم الشریعه به من گفت به حمایت شما نیاز دارم تا کارم را پیش ببرم. قرار شد جلسه‌ای با علی کفاشیان هم داشته باشیم تا این کادر بتواند به کارش ادامه بدهد.

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی فوتسال افراد صالح و کاربلدی هستند، افزود: این مربیان در آزمون اول خود موفق بودند و نتایج خوبی مقابل روسیه گرفتند. بنابراین باید حمایت شوند. من به ناظم الشریعه گفتم که به حرفها و مسائل حاشیه‌ای توجه نکن و فکرت معطوف به تیم ملی باشد. من حتی از وزیر ورزش خواهش می‌کنم که حمایت کند.

وی در پاسخ به این پرسش که مشکل اصلی ناظم الشریعه چیست؟، تاکید کرد: مشکل دخالت‌هایی است که از بیرون در تیم ملی می‌شود. یکسری ارتباطات با بازیکنان گرفته می‌شود و ناظم الشریعه نگران است که زحماتش را اینطوری بر باد بدهند. من به سرمربی تیم ملی گفتم که این مسائل همیشه در فوتسال و فوتبال ما بوده و به آنها توجهی نکن و آنرا به ما بسپار تا پیگیری کنیم.

افتخاری در پایان گفت: من برای حمایت از تیم ملی همه کاری می‌کنم. اگر دخالت‌های بیرونی ادامه یابد، افشاگری می‌کنم و کسانی که دخالت می‌کنند را به مردم معرفی می‌کنم. آنها بهتر است دست از این کار بردارند. تصمیم ما برای کادر فنی تغییری نخواهد کرد و این کادر در جام ملت‌های آسیا هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

چیزی که زیاده بازیکن…
چرا با بازیکنانی که چنین کارهای رو کردن برخورد نمیکنن؟!!!!!!

محمد دوشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

مملکت ما پر از استعداده، هر کی ناز کرد، بسلامت.