کد خبر : 47459
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مهر 1394 - 9:59
-

طیبی: در اندازه‌ای نیستم که بخواهم در مورد سرمربی تیم ملی صحبت کنم

طیبی: در اندازه‌ای نیستم که بخواهم در مورد سرمربی تیم ملی صحبت کنم
بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان اعتقاد دارد که همیشه بازی دوستانه با تیمی مانند روسیه برای فوتسال کشورمان خوب است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی در خصوص تساوی ۲ – ۲ تیم‌های فوتسال ایران و روسیه در دومین بازی دوستانه خود در ارومیه اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم اما زمانی که از حریف پیش بودیم چند اشتباه داشتیم و تمرکز خود را از دست دادیم که باعث شد بازی مساوی شود.

وی ادامه داد: انجام بازی دوستانه با تیمی مانند روسیه برای تیم ما خوب است. ما هرچه بیشتر از این بازی‌های دوستانه داشته باشیم می‌توانیم در جام ملت‌های آسیا موفق شویم. ما نسبت به دیگر تیم‌های آسیایی کارمان را دیرتر برای جام ملت‌ها آغاز کردیم و بازی‌های دوستانه می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال در مورد اینکه چرا تیم ملی فقط با روسیه بازی دوستانه انجام می‌دهد خاطرنشان کرد: روسیه تیم سوم رنکینگ جهانی است و بازی کردن مقابل چنین تیمی برای ما خوب است.

طیبی درباره استعفای محمد ناظم الشریعه از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتسال و اینکه گفته می‌شود پیش از بازی با روسیه تماس‌های مشکوکی با برخی بازیکنان گرفته شده گفت: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد سرمربی تیم ملی صحبت کنم. علاقه‌ای هم ندارم در خصوص این موارد حاشیه‌ای حرف بزنم.

منبع:تسنیم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.