کد خبر : 47504
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مهر 1394 - 13:10
-

اگر ۸ امتیاز در خانه از دست نمی دادیم با تاسیسات هم امتیاز بودیم/نسبت به فصل قبل تغییری در بودجه نداشتیم/سرمربی جدید این هفته مشخص می شود

اگر ۸ امتیاز در خانه از دست نمی دادیم با تاسیسات هم امتیاز بودیم/نسبت به فصل قبل تغییری در بودجه نداشتیم/سرمربی جدید این هفته مشخص می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند به اظهارات محمود خوراکچی واکنش نشان داد. عراقی زاده در مورد این ادعای خوراکچی که او گفته تاسیسات بارسلونایی نتیجه گرفته و این تقصیر او و تیمش نیست گفت:ما دوباخت بد در اصفهان داشتیم یکی مقابل مقاومت و یکی دبیری و مقابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند به اظهارات محمود خوراکچی واکنش نشان داد.
عراقی زاده در مورد این ادعای خوراکچی که او گفته تاسیسات بارسلونایی نتیجه گرفته و این تقصیر او و تیمش نیست گفت:ما دوباخت بد در اصفهان داشتیم یکی مقابل مقاومت و یکی دبیری و مقابل شهروند هم به تساوی رسیدیم یعنی ۸ امتیاز از دست دادیم که اگر این ۸ امتیاز را می گرفتیم هیچ عقب افتادگی امتیازی نسبت به تاسیسات نداشتیم.

عراقی زاده در مورد اینکه گیتی پسند در نیم فصل امسال سوم شده در حالی که فصل قبل در رده چهارم قرار گرفته بود اذعان داشت:فصل قبل چهارم شدیم اما اختلاف امتیار ما با صدر سه چهار امتیاز بود اما این فصل علیرغم سومی ۸ امتیاز اختلاف داریم.
قائم مقام گیتی پسند در مورد این حرف خوراکچی که عراقی زاده اطلاعات غلط به مردم ندهد گفت:ما امسال کاهش ۳۰ درصدی بودجه نداشتیم بلکه این مربوط به فصل پیش است که آقای کشاورز سرمربی ما بود.ما فصل قبل ۳۰ درصد کاهش داشتیم و این فصل نه افزایش بودجه داشتیم و نه کاهش.نکته مهم ایی فصل این بود که ما در گذشته به بازیکنان بدهکار بودیم اما برای فصل جدید هیچ بازیکن بدهکاری در تمرینات ما نبود و با همه بازیکنان تسویه حساب کرده بودیم.اینجا آقای خوراکچی اطلاعات غلط می دهد.ما حتی ۲۰ درصد به بازیکنان پرداخت داشتیم و مابقی را هم قرار شد به صورت حقوق ماهانه پرداخت کنیم که از تعهد خود یک ماه عقب هستیم.
عراقی زاده در مورد اینکه چرا خوراکچی به جلسه هیات مدیره دعوت نشد گفت:ما در طول فصل ۱۰-۱۲ بار جلسه هیات مدیره با حضور آقای خوراکچی داشتیم که یک رکورد محسوب می شود و تا الان این اندازه جلسه در مدت دو سه ماه نداشتیم.برای جلسه آخر هم به ایشان اعلام شد که اگر نیاز باشد از ایشان دعوت می شود و اعضای هیات مدیره هم گفتند ما چندبار توضیحات آقای خوراکچی را شنیدیم و قانع نشدیم و لازم نیست در جلسه باشند.
قائم مقام گیتی پسند با اشاره به اینکه هیچگاه از باشگاه به خوراکچی اولتیماتوم داده نشد تاکید کرد:بعد از بازی با دبیری آقای طاهری در رختکن حاضر شدند و تعیین تکلیف کردند و گفتند اگر کسی نمی تواند ما را همراهی کند از جمع ما جدا شود اما اسمی از کسی به میان نیامد.
عراقی زاده در پایان در مورد وضعیت کادرفنی این تیم با بیان اینکه هیچ صحبتی در مورد صحت و سقم حضور رضا لک روی نیمکت این تیم نمی کند اذعان داشت:سه گزینه برای هدایت تیم در نظر داریم که در این هفته از بین آنها یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب می کنم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

دست انداز باشگاه چى میگه

مال باخته دوشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

شما که فقط چک دست بازیکنان دادید آیا چک شون پاس شده یانه

نام ... دوشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

تقصیرخودآقامحمود که باطناب شمارفت توچاه،شمادنبال کاراصولی نیستیدکه اونم اهل اون مسایلی که خارج زمین صورت میگیره نیست

نام ... سه شنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۳۱

بشین بابا

مسلم سه شنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۳:۱۵

تا وقتی پول مردم و ندید به این راحتی ها قهرمان بشو نیستید

طلب کار سه شنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۴۷

منم با مسلم موافقم تا پول طلبکاران و کسایی که برای شما زحمت کشیدند را ندید ، بهترین مربی را هم بیارید و بهترین بازیکنان را هم داشته باشید نتیجه نمیگیرید و همین آش و همین کاسه است . می تونم بهتون مشاوره بدم ، اینکه برید و از زمانیکه باشگاه تأسیس شده و تمام اسناد را یکی یکی چک کنید و هر طلبی هست تسویه کنید و بیایید جلو. البته با اینکه پول چند سال قبل با الان چقدر از ارزشش کم شده ، ولی بهرحال تنها کاریه که میشه کرد و گرنه با طلبکارهایی که امسال هم اضافه میشه چه در فوتسال و چه در فوتبال کاری نمیتونید بکنید و به این نتیجه خواهید رسید که در باشگاه را که تابلو هم نداره گل بگیرید ، بهتره .

نام ... سه شنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

ای خدا این فوتسال چقدر بد بخته اخه این عراقی زاده کجای ورزش بوده؟؟ تو زندگیش لباس ورزشی پوشیده؟؟؟

مسلم چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۷:۱۳

طلب کار ….در باشگاه تابلو زدند نمیدونم پول تابلو رو دادند یانه ……. پول مردم