کد خبر : 47616
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 - 12:16
-

افتخاری:موضوع تماس با بازیکنان تیم ملی به هیچ وجه صحت ندارد/به آنها باشد می‌گویند یک‌دست لباس برای تمرین صبح بدهید، یک‌دست هم برای عصر

افتخاری:موضوع تماس با بازیکنان تیم ملی به هیچ وجه صحت ندارد/به آنها باشد می‌گویند یک‌دست لباس برای تمرین صبح بدهید، یک‌دست هم برای عصر
رئیس کمیته فوتسال گفت: اگر یک مربی به بازیکنان خط داده بود که مقابل روسیه بازی نکنند بازیکنان مقابل این تیم خودکشی نمی‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری  در خصوص حواشی پیرامون تیم ملی فوتسال و استعفای ناظم الشریعه گفت: پس از انتخاب ناظم الشریعه پیش بینی این حواشی را می‌کردم چون خیلی‌ها به دنبال این بودند که به کادرفنی تیم ملی راه‌ پیدا کنند اما ما یکسری محدودیت‌ها برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال داشتیم. باید همه موارد را در نظر می‌گرفتیم ضمن اینکه گزینه‌های دیگری نیز داشتیم که در حد سرمربیگری تیم ملی بودند اما با باشگاه‌های خود قرارداد داشتند و هیئت رئیسه این موضوع را نمی‌پذیرفت. ما برای اجرایی شدن مصوبه هیئت رئیسه کمی دچار محدودیت شدیم.

وی افزود: این موضوع را هم در نظر داشتیم که فردی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم که خیلی در فوتسال ایران دارای حاشیه نبوده و با آرامش فقط به کارش توجه می‌کند. کادرفنی تیم ملی در دو بازی که مقابل روسیه داشتیم خیلی خوب کار کرد.

افتخاری عنوان کرد: در گذشته شاهد این موضوع بوده‌ایم که برخی از بازیکنان تیم ملی از سرمربی به خوبی تبعیت نمی‌کنند و مربیانی هم بوده‌اند که به دنبال حاکم کردن باند خودشان در تیم ملی بودند اما شخصیت کادرفنی فعلی تیم ملی اجازه نمی‌دهد چنین کارهایی را انجام دهند و بازیکنان نیز ارتباط خیلی خوبی با کادرفنی برقرار کرده‌اند.

رئیس کمیته فوتسال در خصوص اینکه گفته می‌شود یکی از مربیان با برخی از بازیکنان تیم ملی پیش از بازی با روسیه تماس گرفته تا بازی نکنند، گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و فقط شایعه‌ است. متاسفانه یک عده آمده بودند تا با انتشار اخبار کذب جو تیم ملی را بهم بزنند. مثلا صبح بازی با روسیه  برای اینکه ذهن بازیکنان را بهم بزنند خبری منتشر می‌کنند که افتخاری رفتنی است. من چسبیده به فوتسال نیستم اما مطمئن باشید با ایجاد چنین جوسازی‌ها و تنش‌هایی نه تنها نمی‌روم بلکه قاطع‌تر از گذشته با کارم ادامه می‌دهم چون اگر بروم دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. شاید آنها در گذشته با چنین حرکاتی به اهداف خود رسیده بودند اما به زمین سفت برخورد نکرده بودند و من اجازه نمی‌دهم این روش باب شود.

وی افزود: اگر یک مربی به بازیکنان خط داده بود که مقابل روسیه بازی نکنند یا کم‌کاری کنند؛ آنها جلوی روسیه با همه توان خود بازی و خودکشی نمی‌کردند. من مطمئنم هیچ مربی ایرانی حاضر نیست به تیم ملی کشورش خیانت کند و از این بابت خیال ما راحت است.

افتخاری در مورد کناره‌گیری یکباره سنگ‌سفیدی از تیم ملی به دلیل بیماری در صبح بازی با روسیه گفت: سنگ‌سفیدی در روز بازی از ناحیه معده مشکل پیدا کرد و فعلا هم پیگیر درمانش هست. من هم از این موضوع کاملا اطلاع دارم.

رئیس کمیته فوتسال در مورد گلایه ناظم الشریعه در مورد کمبود البسه برای تیم ملی فوتسال عنوان کرد: بحث من کلی است و می‌گویم که باید جلوی زیاده‌خواهی‌ها را بگیریم. در حال حاضر با توجه به شرایط خاص اقتصادی که بر کل کشور حاکم است فدراسیون فوتبال شرایط مالی چندان خوبی ندارد. آنها باید بدانند شرایط بدین شکل نیست که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پول دارند اما هزینه نمی‌کنند. در این شرایط سخت نباید ریخت و پاش کنیم. اگر به آنها باشد می‌گویند یک دست لباس برای تمرین صبح بدهید و یک دست هم برای بعدازظهر در حالی که اینها متعلق به بیت المال است.

وی اظهار داشت: در کدام بازی و تمرین بوده که بازیکنان ما لباس نداشته‌اند؟ آنها می‌گویند پس از پایان هر روز لباس‌ها را دور بیندازیم و فردایش دوباره از یک دست لباس جدید استفاده کنیم. در حالی که می‌شود این لباس‌ها را به خشکشویی داد و در تمرین فردا هم استفاده کرد و پس از آن هم لباس‌ها را به خودشان بدهیم. ریخت و پاش کردن حرام است. شاید بتوانیم طبق خواسته آنها را به آن شکلی که می‌خواهند برآورده کنیم اما وقتی وضع اقتصادی و زندگی عامه مردم را می‌بینم وجدانم به من اجازه نمی‌دهد. پس فرق ما با آنهایی که اوین رفتند، چیست؟

«یکی از مسائلی که سرمربی تیم ملی از آن گلایه کرده خوابیدن ۱۰ بازیکن در یک اتاق در جریان اردوهاست، آیا نمی‌شود تعداد کمتری بازیکن در یک اتاق در جریان اردوها قرار بگیرند؟» افتخاری در پاسخ به این سؤال گفت: این موضوع درست نیست که در جریان اردوها ۱۰ بازیکن در یک اتاق می‌خوابند و اگر هم هست در برخی اردوها تحت شرایطی خاص و موقت است. چرا در اردوی ارومیه که همین چند روز قبل داشتیم چنین اتفاقی نیفتاده و چنین مسائلی مطرح نشده است؟ در زمان خسوس هم شرایط به همین شکل بود.

افتخاری تاکید کرد: شما نگاه کنید ما در رده‌های سنی مختلف تیم‌های ملی داریم و اگر بخواهیم در هریک از اردوهای این تیم‌ها برای هر یک از بازیکنان این تیم‌ها اتاق جداگانه بگیریم، چه هزینه سرسام‌آوری برای فدراسیون فوتبال دارد؟

وی در پاسخ به این پرسش که اگر قرار باشد جزو ۴ تیم برتر دنیا باشیم آیا قبول دارید امکانات و شرایط تیم ملی فوتسال باید با سایر تیم‌های برتر دنیا تطابق داشته باشد، گفت: بچه‌های ما باید شرایط فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال را در نظر بگیرند. همه چیز از جمله شرایط ایده‌آل را می‌دانیم اما بچه‌ها باید بدانند اگر امکانات باشد و ما ندهیم خیانت کرده‌ایم. تا جایی که بتوانیم سعی می‌کنیم بهترین شرایط را برای تیم ملی فوتسال فراهم کنیم و به همین دلیل امروز نشستی با کفاشیان دارم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

پس فریاد افشاگری میکنم به کجا رسید؟!!!!!!!!!! آقای شمسایی شمارو هم مرعوب کرد؟

مافيا سه شنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

افتخارى چى شده شمسایى تو رو هم تهدید کرده ؟!!! بابا تا کى میخواى از شمسایى بترسى خدا جواب شمسایی رو میده نترس اون روز دیر نیست دست شمسایى دیگه رو شده!!

نامى چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

افتخارى تو یک ترسو هستى که فقط بدنیال حفظ میز و صندلى خودت هستى !! بهتره برى براى شمسایى کار کنى چون به همدیگه خیلى میایید!!!