کد خبر : 47630
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 - 13:51
-

باغبانباشی:برکناری خوراکچی اشتباه بود/گیتی پسند روز به روز بهتر می شد/تنها مشکل کاشی نیلو ضعف مدیریتی است

باغبانباشی:برکناری خوراکچی اشتباه بود/گیتی پسند روز به روز بهتر می شد/تنها مشکل کاشی نیلو ضعف مدیریتی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال اصفهان این روزها حال و هوای خوبی ندارد و از یک‌ طرف کاشی نیلو تیم قعرنشین جدول تنها با هفت امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است. این درحالیست که در ابتدای فصل نوید یک تیم خوب بومی را می‌داد اما متأسفانه نتوانست در حد و اندازه‌های اصفهان پا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال اصفهان این روزها حال و هوای خوبی ندارد و از یک‌ طرف کاشی نیلو تیم قعرنشین جدول تنها با هفت امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است. این درحالیست که در ابتدای فصل نوید یک تیم خوب بومی را می‌داد اما متأسفانه نتوانست در حد و اندازه‌های اصفهان پا به میدان بگذارد تا جاییکه خبر فروش این تیم نیز به گوش می‌رسد.

از طرف دیگر تیم پرافتخار گیتی‌پسند نیز نتوانسته تا اینجای کار انتظارات هواداران را برآورده کند و در جایگاه سوم بافاصله‌ هشت امتیازی از صدر جدول قرار گرفته است و در همین حین بود که باشگاه گیتی‌پسند محمود خوراکچی سرمربی خود را کنار گذاشت که تاکنون نیز جایگزینی برای وی انتخاب‌نشده است.

فوتسال اصفهان که با تیم‌های گیتی‌پسند، فولاد ماهان، فیروز صفه و کاشی نیلو در لیگ برتر صاحب نماینده بوده است سابقه‌ قهرمانی در این مسابقات را دارد اما این روزها اخبار خوبی از فوتسال این شهر به گوش نمی‌رسد.

به همین دلیل گفت‌وگویی با احمد باغبان‌باشی بازیکن سابق فوتبال و فوتسال اصفهان با سابقه‌ نشستن بر نیمکت کاشی نیلو داشتیم تا نظر وی را درباره‌ شرایط فوتسال اصفهان بدانیم.

نظر شما درباره‌ شرایط تیم کاشی نیلو چیست؟

همان‌طور که همه می‌دانند کاشی نیلو از جایگاه خوبی برخوردار نیست و به نظر من تنها مشکل این باشگاه مدیریت است که با توجه به سابقه‌ حضورم در این باشگاه می‌گویم که یکسری افراد آمده‌اند و در ابتدا قول‌هایی می‌دهند و در طول مسابقات که بازیکن و مربی در تیم زحمت می‌کشد آن حمایتی که باید انجام دهند را نمی‌دهند.

به نظر شما مشکل کاشی نیلو از کجاست؟

حمایت یک امر ضروری است و کاشی نیلو باشگاه نیست و یک تیم است که در مسابقات تیم داری می‌کند که مسئولین این تیم از پس یک تیم ساده‌ فوتسال هم بر نمی‌آیند و تنها مشکل نیلو ساختار مدیریتی این باشگاه است که متأسفانه نتوانستند شرایط مطلوب را برای بازیکنان و مربیان ایجاد کنند. من نوعی که توان این کار را ندارم به میدان نمی‌آیم اما بعضی‌ها به دنبال مطرح کردن خودشان هستند و پا به این عرصه می‌گذارند تا اسمی از آن‌ها برده شود و برندی شوند و به همین راحتی خارج شوند از کاری که انجام می‌دادند.

با توجه به سابقه‌ حضور شما بر نیمکت این تیم مشکل مدیریتی از کجا نشأت‌گرفته است؟

متأسفانه طبق یک چارتی که باید از یک تیم حمایت شود هیچ‌چیز سر جای خودش نیست و دودش در چشم بازیکن اصفهان خواهد رفت که یک تیم بومی به وجود آمده است. پس کی قرار است از این تیم بومی حمایت شود که متأسفانه همه می‌گوییم این یک تیم بومی است و همه پشت این بومی قایم می‌شویم.

این شرایط چه تأثیری بر فوتسال اصفهان می‌گذارد؟

کاشی نیلو از طرف هیچ ارگانی حمایت نمی‌شود و این بدترین شرایطی است که در چند سال اخیر در فوتسال اصفهان رخ‌داده که مطمئن باشید در عملکرد جوانان و بازیکنان اصفهانی تأثیر خواهد گذاشت و شرایط اعتماد به ‌نفس و خودباوری برای بومی‌گرایی از بین می‌رود که این ضربه‌ای سنگینی به پیکره‌ فوتسال اصفهان خواهد زد.فوتسال اصفهانی دارای برند است و جایی‌که تیم‌های پرافتخاری همچون گیتی‌پسند و فولاد ماهان نیز در آن حضور داشته‌اند که متأسفانه یکسری افرادی می‌آیند و این برند را از بین می‌برند.

شنیده‌هایی از خبر فروش سهام این باشگاه حاکی است. نظر شما دراین‌باره چیست؟

بد را بدتر نکنیم. هم اکنون اوضاع در حالت بدتر است که امیدواریم با یک گام به جلو شاهد تغییرات باشیم، حالا در یک باتلاق گیر افتاده‌ایم که هرچه بیشتر تقلا کنیم بیشتر درگیر خواهیم شد و با این شرایطی که در کاشی نیلو می‌بینم باید حمایت صورت گیرد و تغییرات اعمال شود تا از این مرداب خارج شوند و بازیکنان هم شرایط مسابقات پیدا کنند تا عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.

بی‌سامانی در تیم چه تأثیری در روحیه بازیکنان می‌گذارد؟

بازیکن که ببیند تیم یک روز مدیر دارد و یک روز ندارد و خبری از حمایت نیست و باید استرس حضور در مسابقات را داشته باشد، این بازیکن تمرکز لازم را از دست می‌دهد و نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد حمایت باید صورت گیرد تا زمان را از دست ندهیم و اگر قرار است هیئت فوتبال به میدان بیایید و یا یک برند دیگر این اتفاق باید سریع صورت گیرد و دست روی دست نگذاریم که تجربه‌های گذشته در واگذاری تیم‌ها دوباره رخ ندهد.

به نظر شما در آینده چه تصمیمی می‌تواند کمک به فوتسال اصفهان کند؟

اگر ارگان و یا صنایع به میدان نیامدند باید راهکاری اتخاذ شود که این بازیکنان که با هزار آرزو آمده‌اند و با تیم تمرین کرده‌اند تا آینده‌ درخشانی داشته باشند از بین نروند و اگر قرار است دست روی دست بگذاریم واگذاری اتفاق بهتری می‌تواند باشد. اگر هم قرار است اتفاقی رخ دهد سریع‌تر این اتفاق رخ دهد که متأسفانه هنوز تمرینات این تیم نیز شروع نشده است و با این شرایط نباید انتظار نتایج خوبی در آینده از این تیم داشته باشیم که ضربه به پیکر بازیکنان خواهد خورد.

نظر شما درباره‌ برکناری محمود خوراکچی سرمربی گیتی‌پسند چیست؟

به نظر من گیتی‌پسند روزبه‌روز شرایط بهتری داشت پیدا می‌کرد البته این تیم شروعی خوبی نداشت اما بازی به بازی داشت شرایط بهتری پیدا می‌کرد و این نوسانات در هر تیمی وجود دارد البته ما از شرایط بازیکنان و تیم دور هستیم اما به نظر من در این زمان اگر وی از این تیم نمی‌رفت بهتر بود زیرا شناخت خوبی از بازیکنان تیمش پیدا کرده بود و از نقاط ضعف و قوت تیمش به‌خوبی اطلاع داشت که این کار را برای آن‌ها بهتر پیش می‌برد کما اینکه این تیم بازیکنان بزرگی دارد.

علت برکناری کادر فنی گیتی‌پسند را چه می‌دانید؟

انتظارات از این تیم بالاست و جایگاه سوم جایگاه خوبی برای این تیم نیست در حالی که هرساله جز مدعیان بوده است ولی آیا با این تغییر کادر فنی شرایط بهتر می‌شود درحالی‌که هنوز تمرینات این تیم شروع نشده است و مربی جایگزین نشده است؟! زمان در حال سپری شدن است و باید مسئولان این تیم فکری کنند تا در نیم‌فصل دوم که تیم‌های پائین جدولی سعی در کنده‌شدن از آن جایگاه را دارند و تیم‌های صدر جدولی به دنبال حفظ نتایج بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند کما اینکه بازی‌های دشوار این تیم در نیم‌فصل دوم نیز در خانه‌ حریف برگزار می‌شود.

نظر شما در مورد بازی تیم ملی در مقابل تیم ملی روسیه چیست؟

متأسفانه من بازی را ندیدم و بازی دوم را هم که می‌خواستیم ببینیم صداوسیما از پخش آن امتناع کرد اما از روی نتیجه اگر بخواهیم صحبت کنیم عملکرد بدی نداشتیم در مقابل روسیه‌ای که تیم اول اروپاست و تیم سوم دنیا و یک برد و یک تساوی نتیجه‌ خوبی می‌تواند باشد اما در مورد روند بازی نمی‌توانم نظری بدهم.

علت و نظر شما درباره‌ی استعفای ناظم الشریه چیست؟

این بر می‌گردد به شرایطی که وی در تیم ملی به دنبال آن بوده است و دخالت‌های احتمالی که وجود داشته است و به نظرم بهترین موقع برای بیان این صحبت‌ها بود که در همین اول کار اختلافات را برطرف کند تا حد و مرزش در تیم مشخص شود که به نظرم وی بهترین کار را کرد تا شرایط را آرام کند و تیم را از تلاطم نجات دهد که خیلی هم به‌موقع این کار را انجام داد تا در همین ابتدا بتواند کنترل کار را به دست بگیرد.

آیا شرایط کاشی نیلو در نیم‌فصل دوم تغییر می‌کند که عملکرد بهتری از نماینده‌ی اصفهان انتظار داشته باشیم؟

فوتسال بازی لحظه‌هاست و حدس زدن این موضوع کار دشواری است جایی که کاشی نیلو تنها هفت امتیاز دارد و با تیم بعدی خودش ۴ امتیاز اختلاف دارد و با شرایطی که از این تیم می‌بینم که هنوز تمرینات این تیم هم شروع نشده است مسیر دشواری را دارد که برای موفقیت این تیم در ادامه باید تقویت شود و افرادی به تیم اضافه شوند که جان تازه‌ای به تیم بدهند.

شرایط نیم‌فصل دوم برای گیتی‌پسند چگونه است؟

روی کاغذ شرایط سختی برای دو تیم اصفهانی در نیم فصل دوم حکم فرماست و بعید است شرایط کاشی نیلو تغییر کند اما گیتی‌پسند شخصیت قهرمانی دارد و این شرایط را دارد که پس از باخت به بازی برگردد که هنوز هم دیر نشده است و می‌تواند در ادامه با تلاش بازیکنان و حمایت باشگاه شرایط بهتری داشته باشند.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی رضا سه شنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

تو دیگه چی میگی تو اصلا کجای فوتسال بودی که حالا اظهار نظر میکنی خوراکچی اگه مربی بود تیم ساوه نمی فرستاد لیگ یک تازه با لابی رفت گیتی که همین باعث شد خیلی دوام نیاره وعوضش کنن

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۳۹

بروووووو عمو بفهم داری درمورد کی نظرمیدی.سلطان همه چپ پاهای ایران .

نصف جهان چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۷:۳۷

این بابا دیگه کیه در مورد تیم ملی نظر داده برو به کار و رو زندگیت برس!!!

اصفهان چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۴۰

شما سنتون به بازیا احمد باغبان نمیخوره.چند سال تو فوتبال کاپیتان سپاهان بود.هم ملی پوش فوتسال بود.حالا شما کجا بودین که درباره احمد باغبان نظر میدین.

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

اقای باغبان باشی عزیز همه صحبتهای شما درست است ولی در ادامه همین نااشنا بودن مدیران و مشاور کاشی نیلو با فوتسال کار را بر اساس بعضی روابط سپردند به دست کسی که اینکاره نبود و ان هم با چه شرایط خاصی که در ادامه با توجه به نتایج بدست امده خود مسولان باشگاه هم دلسرد شدند و حمایت نکردند وگرنه همه چیز مالی نیست