کد خبر : 47653
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مهر 1394 - 11:52
-

دبیری:تیم ملی هنوز جای کار دارد/استعفای ناظم تیم ملی را به حاشیه برد

دبیری:تیم ملی هنوز جای کار دارد/استعفای ناظم تیم ملی را به حاشیه برد

افشین دبیری مالک باشگاه دبیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی ایران و روسیه گفت: هردو بازی که این دو تیم مقابل هم صف آرایی کردند از سطح فنی بالایی برخوردار بود که در بازی اول نتیجه نیز به نفع کشورمان شد.در این بازی همه بازیکنان ایران خوب بازی کردند

افشین دبیری مالک باشگاه دبیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی ایران و روسیه گفت: هردو بازی که این دو تیم مقابل هم صف آرایی کردند از سطح فنی بالایی برخوردار بود که در بازی اول نتیجه نیز به نفع کشورمان شد.در این بازی همه بازیکنان ایران خوب بازی کردند که آقای حسن زاده و سپهر محمدی شاخص تر از سایر بازیکنان بودند.در بازی دوم نیزبخاطر خستگی بازیکنان کیفیت بازی نسبت به بازی اول کمتر شده بود ولی باز با این حال نیمه دوم بهتر شد و شاهد ۴ گل بودیم.بازیکنان ایران نشان دادند که هنوز جای کار دارند چون اگر آرامش بیشتری داشتیم گلی همچون گل اول را دریافت نمی کردیم.با این حال این بازی یک بازی دوستانه بود و فرصت خوبی برای شناخت نقاط ضعف و قوت تیم کشورمان بود فشار در بازی های رسمی به مراتب بیشتر از این بازی ها می باشد و ما باید با آزمون و خطا در بازی های دوستانه خود را برای بازی های رسمی آماده کنیم.روسیه نیز در بازی دوم خود لیما را در اختیار نداشت که نبود این بازیکن نیز تاثیر بسزایی در بازی روسیه گذاشته بود.از طرفی بازیکنانی مثل علیرضا وفایی که بازیکن تاثیر گذار و تکنیکی است حضور کمتری در بازی داشت که نمی دانم دلیل آن سیستم جدید تیم ملی است یا مشکلی از سمت خود بازیکن مثل مصدومیت.

وی در ادامه گفت:امیدوارم شرایطی رقم بخورد که تیم ملی ایران نتایج قابل قبولی را کسب کند تا دل خانواده فوتسال از این بابت خوشحال شود و این امر محقق نمی شود مگر در وهله اول با کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا و در وهله دوم قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دنیا در مسابقات جام جهانی.

دبیری در مورد استعفای ناظم الشریعه گفت:اگر این مسائل نباشد خیلی بهتر است چون مطرح شدن این مسایل به حاشیه کشیده شدن تیم ملی کمک می کند.مصاحبه هایی که آقای افتخاری انجام می دهند در جهت تضعیف سرمربی تیم ملی نیست چون همه آگاهند که گزینه اول برای تیم ملی آقای شمسایی بود ولی اکنون ما دو پله از رقبا که تکلیفشان از خیلی وقت پیش معلوم بود عقب هستیم که امیدوارم با حمایت کامل بتوانیم این عقب ماندگی را با غیرت ایرانی جبران کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

تو دوباره سرو کلت پیدا شد کی به تو گفت درباره تیم ملی نظر بدی

بايرام چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

بابا تو برو به تیمت برس نمیخواد در مورد تیم ملى نظر بدى آخه تو چکاره اى ؟؟!! تو اگر بیل زنى باغچه خودت رو بیل بزن !!! تیمت داره داخل و بیرون میبازه در مورد تیم ملى نظر میدى؟؟!!

طرفدار گیتی چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

اینم از کرامات سایت هستش که از پولدارا حمایت میکنن آخه دبیری در چه جایگاهی هست که سریع نخود آش میشه, بها ندید به این افراد

نام پنجشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۲۰

ببین فوتسال ما چقدر بدبخت شده لین دبیری میاد در مورد تیم ملی اظهار نظر میکنه اخه تیم ملی به تو چه ربطی داره؟؟!!تو چکاره فوتسال هستی ؟؟!! برو دنبال شغل اصلی خودت که معلوم نیست چی هست!!!

بي طرف پنجشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۶:۴۷

دو باره ادمای غیر فنی صحبت کردند واسم شمسایی رو می خواهید مطرح کنید زشت همین حرفها باعث
حاشیه می شود اگر شما نظری روی مسایل حاشیه نداری وقتی سر مربی مشخص شده دیگه حرف دیگران رو نزن که باز حاشیه د رست بشه تو چیکار داری که افتخاری تو فکرش چی بوده درحال حاضر تیم ملی ارامش می خواهد که شما وگروه تبانی کارها با حرفهای غیر فنی و……نمی گذارید