کد خبر : 47848
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 - 15:36
-

صالح برای هدایت کره جنوبی راهی این کشور شد

صالح برای هدایت کره جنوبی راهی این کشور شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صالح که اوایل مهرماه جاری قرارداد شش ماهه خود را با فدراسیون فوتبال کره جنوبی برای هدایت تیم ملی فوتسال این کشور در جام ملت های آسیا منعقد کرده بود، راهی سئول شد تا این تیم را برای مرحله مقدماتی این مسابقه ها آماده کند. وی در خصوص شناخت از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صالح که اوایل مهرماه جاری قرارداد شش ماهه خود را با فدراسیون فوتبال کره جنوبی برای هدایت تیم ملی فوتسال این کشور در جام ملت های آسیا منعقد کرده بود، راهی سئول شد تا این تیم را برای مرحله مقدماتی این مسابقه ها آماده کند.
وی در خصوص شناخت از فوتسال کره جنوبی گفت : از طریق یکی از مربیان این کشور، اطلاعاتی را از بازیکنان کره جنوبی به دست آورده ام.
صالح با بیان اینکه هم اکنون لیگ فوتسال کره جنوبی تعطیل است، افزود: یکدوره رقابت های سه روزه به زودی برگزار خواهد شد تا بتوانیم نفرات برتر این مسابقه ها را برای حضور در اردوهای آمادگی این تیم انتخاب کنیم.
سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی در مورد برنامه های خود در سئول افزود: برنامه های خود را در دو فاز به فدراسیون فوتبال کره جنوبی ارائه کرده ام. در گام نخست باید تیم فوتسال این کشور را برای راهیابی به مرحله نهایی جام ملت های آسیا آماده کنم و در مرحله بعدی، این تیم باید نتیجه قابل قبولی در ازبکستان کسب کند.
تیم ملی فوتسال کره جنوبی در مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا با تیم های مغولستان، چین، چین تایپه و هنگ کنگ هم گروه است.
مرحله نهایی مسابقه های فوتسال جام ملت های آسیا روز ۲۱ بهمن ماه امسال با حضور ۱۶ تیم در تاشکند ازبکستان آغاز می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.