کد خبر : 47816
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 - 13:14
-

لک:قول قهرمانی نداده ام/قراردادم یکسال و نیمه است

لک:قول قهرمانی نداده ام/قراردادم یکسال و نیمه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک اظهار داشت: پس از کناره‌گیری از هدایت میثاق تهران، امروز قراردادی یک و نیم ساله با تیم گیتی‌پسند بستم تا هدایت این تیم را از نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال برعهده بگیرم. وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های این تیم در نیم‌فصل دوم افزود: ما اکنون ۸

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک اظهار داشت: پس از کناره‌گیری از هدایت میثاق تهران، امروز قراردادی یک و نیم ساله با تیم گیتی‌پسند بستم تا هدایت این تیم را از نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال برعهده بگیرم.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های این تیم در نیم‌فصل دوم افزود: ما اکنون ۸ امتیاز از تیم نخست عقب هستیم، کار بسیار سختی داریم چون باید این اختلاف امتیاز را جبران کنیم و منتظر لغزش تیم‌های بالای جدولی هم باشیم و به همین دلیل جای اشتباه کردن نداریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که آیا به مسئولان گیتی‌پسند قول کسب قهرمانی داده است یا نه، گفت: سعی داریم با برطرف‌سازی نقاط ضعف و ارتقای کیفیت کاری تیم نتایج خوبی کسب کنیم و البته نگاهی هم به قهرمانی داریم و در واقع برای کسب مقام نخست تلاش می‌کنیم اما قول صددرصد قهرمانی نداده‌ام چون با وجود اختلاف امتیاز کار بسیار سخت است.

وی بیان کرد: البته من تجربه حضور در گیتی‌پسند را داشته‌ام اما اکنون باید در چند جلسه ابتدایی با شرایط کلی تیم آشنا شوم تا بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری برای حضوری قدرتمند در نیم‌فصل دوم تدارک ببینیم.

لک با اشاره به برنامه آماده‌سازی تیم در زمان تعطیلات نیم‌فصل تصریح کرد: تمرینات تیم از همین امروز آغاز می‌شود و به احتمال زیاد یکی دو بازی تدارکاتی هم تا قبل از شروع نیم‌فصل دوم خواهیم داشت که سعی می‌کنیم این دیدارهای دوستانه در اصفهان برگزار شود.

وی با اشاره به حضور ۳ بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی گفت: ما باید این چند روز را بدون حضور ملی‌پوشان تمرین کنیم و با برنامه‌ای کوتاه مدت تیم را آماده نیم‌فصل دوم بسازیم علاوه بر اینکه قصد داریم یکی دو بازیکن خوب را هم در این مدت به خدمت بگیریم که البته اولویت ما جذب بازیکنان ایرانی است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره جدایی‌اش از میثاق گفت: حدود یک و نیم سال در خدمت میثاق بودم اما در این فصل با توجه به شرایط کنونی، قول و قرارهایی که داشتیم محقق نشد و احساس کردم حضور من نمی‌تواند در ادامه به این تیم کمک کنم.

وی بیان کرد: احساس کردم در مدت اخیر تمرکز خوبی نداشتم و نمی‌توانستم به میثاق کمک کنم به همین دلیل موضوع جدایی را با مدیر باشگاه درمیان گذاشتم که آقای خلیلی ابتدا نپذیرفت ولی بعد از چند جلسه صحبت با جدایی بنده موافقت شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

اقای لک شما با اوردن کمک مربی اونهم کسی که اصلا در سطح و شان فوتسال اصفهان نیست توهین بزرگی به فوتسال اصفهان کردید.البته نباید از بی درایتی مدیران اصفهانی هم به راحتی گذشت که جای جولان دادن به شما رو میدن.واقعا شرم بر شما باد.

نام ... جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

اقای لک شما توی اصفهان هیچی نمیشی.گیتی پسند از چاله دراومد و افتاد توی چاه.

سعید جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

اقای لک ضمن احترام زیاد برای جنابعالی یک انتقاد ازشمادارم بهتر بود وقتی به گیتی رفتی دستیاران خود را در تیم میثاق با خود می بردی حق این عزیزان ادا نشد فوتسال تمام مشود ولی دوستیها می ماند موفق باشی

نام ... جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

فوتسال اصفهان هیچگاه به این رو سیاهی نبوده

نام ... جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

اقای جنتی کلاهت رو بزار بالاتر اختیارت رو دادی دست طاهری داری با احساسات مردم اصفهان بازی میکنی

نام ... جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

بازیکن خوب هم ماشاالله هزار ماشالله زیاد دورو ورت هست
مهدی رضاییان رو از میثاق ببر سهراب بهت یه پولی هم میده بابت این انتقال…

رسول جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

حیف رضالک که اومده تو فوتسال اصفهان
اینا لیاقتشون همون افضله که با تبانی قهرمان میشه یا خوراکچی که تیمش سقوط میکنه و با دوستیه جنتی میاد اصفهان
اصفهان باسه ادمه سالمی مثل تو کوچیکه

نام ... جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳

آقای خلیلی خواهشا علی تاجیک رو بذار سرمربی تیمت تا سقوط نکنه
میثاق به یک مربی با دانش و فهیم مثل علی تاجیک احتیاج داره

مال باخته شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

چه قول قهرمانی داده باشی چه نداده باشی بعد از ۴ تا بازی نتیجه نگرفتی خداحافظی کن خودت برو که مثل خوراکچی اخراج نشی

نام ... شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

لااقل شما هم مثل آقای رضا صادقی قرارداد ۲ ساله فدراسیونی ببندید تا چنانچه موفق عمل نکردید نتوانند به راحتی شما را برکنار کنند

نام شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

آقای نام من میگم لک هرجا هست تاجیک و یزدانی هم کنارش هستن بعد تو میگی تاجیک مربی میثاق بشه؟؟؟؟؟؟
یعنی از اصفهان چطوری میثاقو کوچ کنه؟؟؟؟
یه کم عقل خوب چیزیه عزیزم

نام ... شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

آخه میثاق به یک مربی خوب و با دانش مثل تاجیک احتیاج داره
خخخخخخخخخخخخخخ