کد خبر : 47976
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مهر 1394 - 22:43
-

مانع سفر فخیم به کربلا نشدیم چون عمدا سه کارته نشد/ یک برزیلی چپ پا در نیم‌فصل به ما اضافه می‌شود

مانع سفر فخیم به کربلا نشدیم چون عمدا سه کارته نشد/ یک برزیلی چپ پا در نیم‌فصل به ما اضافه می‌شود

جواد اصغری‌مقدم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با اینکه علاقه قلبی فرهاد را برای حضور در کربلا در دهه اول محرم می‌دانستیم، تصمیم گرفته بودیم بنا به شرایط حرفه‌ای لیگ‌برتر وی کنار تیم بماند و برای دور برگشت در تمرینات حاضر باشد اما سه کارته شدن طبیعی

جواد اصغری‌مقدم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با اینکه علاقه قلبی فرهاد را برای حضور در کربلا در دهه اول محرم می‌دانستیم، تصمیم گرفته بودیم بنا به شرایط حرفه‌ای لیگ‌برتر وی کنار تیم بماند و برای دور برگشت در تمرینات حاضر باشد اما سه کارته شدن طبیعی وی برابر آذرخش ما را متقاعد کرد که انگار ایشان طلبیده شده و تصمیم گرفتیم تا مانعش نشویم.

وی افزود: در عین حال در تمرینات ما که از هفته قبل شروع کرده‌ایم بعد از شش روز مرخصی بازیکنان و سپس انجام کارهای بدنی، وحید شفیعی بدون اطلاع باشگاه در تمرینات ما همچنان غایب است و خبردار شده‌ایم که خودجوش در تمرینات مقاومت البرز شرکت می‌کند تا دوران سربازی اش را بگذارند. ما نیز به همین خاطر ایشان را در اختیار باشگاه قرار داده‌ایم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز که پیش از این قرار بود به دوره مربیگری‌ای در کشور امارات برود، تصریح کرد: با توجه به زمان برگزاری کلاس آقای مارکوس سراتو و اینکه باید ۵ ، ۶روز بود در تمرینات تیمم غایب می‌بودم این برنامه را کنسل کردم تا انشاالله در آخر فصل حتما این دوره را زیر نظر مارکوس بگذرانم.

اصغری‌مقدم در خصوص نقل و انتقالات تیمش در تعطیلی لیگ نیز خبر از حضور یک بازیکن برزیلی داد و گفت: این بازیکن چپ پا از پس فردا به ما اضافه می‌شود. او بازیکن سابق تیم‌ملی برزیل بوده که سابقه بازی در لیگ‌های اسپانیا و لاتزیو را در کارنامه دارد و مهمترین موضوع اینکه تنها چپ پای ما قلی‌پور بود که با اضافه شدن این برزیلی مشکل ما در کمبود بازیکن چپ پا نیز برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: بهروز جعفری هم هنوز مصدوم است و نتوانسته پا به توپ شود. او بر سر تمام تمرینات ما حاضر است و تمام تلاشش این است که بیاید تا آخر فصل به ما کمک کند. ایشان خیلی پشت کار بالایی دارد و می‌تواند بعد از سه چهار بازی اول در صورتیکه شرایطش مساعد باشد به ما اضافه شود.

سرمربی دبیری با تقدیر از حمایت‌های افشین دبیری یادآور شد: با اینکه نتایج نیم‌فصل اول راضی کننده بوده ولی به آن دل نمی‌بندیم و تلاش می‌کنیم که بهتر از این باشیم. از مسئولان باشگاه و خصوصا افشین دبیری که همیشه حامی‌ام بوده تا تیم نتیجه بگیرد تشکر می‌کنم ضمن اینکه صحبت‌هایی شده تا دستیار مدنظرم را اضافه کنم. صحبت‌هایی را کرده‌ایم نهایی شود نام این مربی را نیز اعلام می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۳۱

خوب شد معنی نتایج راضی کننده رو هم فهمیدیم

چالوسی دوشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

آقا جواد خسته نباشی،
به امید خدا تیم نتیحه میگیره جواد جان ما دوست داریم داش .

تبريزى t_tabriz@gmai.com دوشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳

تو خودت از فرهاد فخیم اجازه میگیرى اونوقت میخواى بهش چى بگى ؟!! خخخخخخخخخ

یاشا سه شنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

تبریزی جان چرت نگو این تیم قبل از اومدن اصغری مقدم زنگ تفریح تیمهای دیگه بود خدا پدر جواد اصغری رو بیامرزه به تیم شخصیت داد همه بازیکنا هم گوش به فرمانش هستند تو هم از طرف ما حرف نزن تیم ما الان خوبه بشین سر جات کوفته تبریزی