کد خبر : 47953
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مهر 1394 - 14:32
دسته‌بندی نشده
-

گلر فردوسی مشهد به منصوری قرچک پیوست

گلر فردوسی مشهد به منصوری قرچک پیوست
مجتبی نصیری‌نیا گلر تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد به صورت قرضی به تیم منصوری قرچک پیوست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجتبی نصیری‌نیا دروازه‌بان تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد بصورت قرضی به منصوری قرچک پیوست. نصیری‌نیا که دومین سال حضور خود را در تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد تجربه می‌کرد، با درخواست مسوولان باشگاه منصوری قرچک و رضایت مدیرعامل باشگاه فردوسی بصورت قرضی برای نیم‌فصل دوم به منصوری پیوست.

گفتنی است؛ باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد هم اکنون در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر خود است و طی روزهای آینده در صورت توافق نهایی اسامی این نفرات اعلام می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی.گ یکشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

پنج ماه مجانی وایساد براشون بازی کرد حتی طلب پارسالشم ندادن،خب بخواد مجانی بازی کنه میره واسه شهره خودش بازی میکنه، درسته منصوری ام پول نمیده ولی حداقل کناره خانوادشه.

لیدر های تیم یکشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

مجتبی جان خوش امدی.دیگه از شر گلهای خنده دار راحت شدیم.

فردوسی یکشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

البته امسال که بیشتره ذخیره ی داریوش کشتکار بود،نه پول گرفت نه بازی کرد.
پارسالم که فردوسی از دقیقه ی یک پنج نفره میکرد.

دوست یکشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

اخه عزیز من شما لیاقت داشتنشو نداشتین
پارسالم اگه نصیرنیا و خیام نبودن که الان لیگ ١ تشریف داشتین
برو داداش من
بزودی میفهمن که کی و چی رو از دست دادن

ااتت دوشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

عزیز من شما اصن فوتسال میبینی؟گلر ۱فردوسی مجتبی بود ن داریوش .منم اصفهانیم .نه قرچک.

هوادار مشهدی یکشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

فردوسی لیاقت نگه داشتن بازیکن بزرگ و نداره. پنج سال تیمداری کردند بهترین نتیجشون پنجمی بود، این تیم و داوود عباسی آورد لیگ برتر، باهاش چکار کردند پولشم ندادن.

نام ... دوشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۳۴

این تیم لیاقت نداره بازیکن بزرگ داشته باشه. داوود عباسی این تیم و آورد لیگ برتر پولشو ندادن به جای تقدیر و تشکر

داوود عباسی دوشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

این تیمو من اووردم لیگ برتر