کد خبر : 48123
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 - 18:51
-

فرش آرا با کمک علی مشهدی بالاخره برد اما در بازی تدارکاتی!

فرش آرا با کمک علی مشهدی بالاخره برد اما در بازی تدارکاتی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فرش آرا که یکی از فانوس بدستان لیگ برتر محسوب می شود در دیداری دوستانه در ایام تعطیلی لیگ سرانجام طعم پیروزی را چشید.البته این پیروزی را می توان تا حدودی مرهون طناز برنامه خندوانه بدانند که با حضورش در اردوی این تیم روحبه بازیکنان را بالا برد. در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فرش آرا که یکی از فانوس بدستان لیگ برتر محسوب می شود در دیداری دوستانه در ایام تعطیلی لیگ سرانجام طعم پیروزی را چشید.البته این پیروزی را می توان تا حدودی مرهون طناز برنامه خندوانه بدانند که با حضورش در اردوی این تیم روحبه بازیکنان را بالا برد.

در دیدار تدارکاتی که فرش آرا میزبان تیم پنت هوس فریمان بود ،دو مهمان ویژه ناظر این دیدار بودند.علی مسعودی ( علی مشهدی) نویسنده و کمدین مشهدی و مجید خدایی ( دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کشتی) در سالن شهید بهشتی حاضر شدند و در کنار مدیر عامل باشگاه ( غلامعلی مرتضایی) و دیگر مهمانان ( سعید جوشش – علی ظهور نیا و….) این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

این دیدار در نهایت با نتیجه۵-۱ به سود فرش آرا به پایان رسید.

پس از پایان بازی علی مسعودی و مجید خدایی در رختکن فرش آرا حاضر شدند و مسعودی از خاطرات ورزشی خود تعریف کرد که با استقبال بازیکنان مواجه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.