کد خبر : 48087
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 - 11:26
-

فوتسالیست برزیلی فردا در تبریز/ توافق «پیکاپئو» با تیم دبیری

فوتسالیست برزیلی فردا در تبریز/ توافق «پیکاپئو» با تیم دبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از مشکلاتی که تیم فوتسال دبیری در این فصل با آن روبرو بود، کم بودن تعداد بازیکنان و بسته بودن دست کادر فنی این تیم برای استفاده از بازیکنان مختلف بود. بر همین اساس جواد اصغری مقدم سرمربی دبیری در نیم فصل فهرستی از بازیکنان جدید را در اختیار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از مشکلاتی که تیم فوتسال دبیری در این فصل با آن روبرو بود، کم بودن تعداد بازیکنان و بسته بودن دست کادر فنی این تیم برای استفاده از بازیکنان مختلف بود. بر همین اساس جواد اصغری مقدم سرمربی دبیری در نیم فصل فهرستی از بازیکنان جدید را در اختیار باشگاه قرار داد تا با جذب آنها، این مشکل تیمش را رفع کند.

مذاکرات باشگاه دبیری با «پیکاپئو» بازیکن برزیلی به نتیجه رسید و این بازیکن فردا چهارشنبه برای عقد قرارداد و حضور در تمرینات، وارد تبریز خواهد شد. اصغری مقدم با تایید این مطلب گفت: پیکاپئو سابقه بازی در تیم ملی برزیل و همچنین حضور در لیگ اسپانیا را هم دارد که فیلم مسابقاتش را دیدیم و می‌تواند به ما کمک کند.

به گفته اصغری مقدم، این باشگاه مذاکراتی هم با یک بازیکن ایرانی داشته و این بازیکن هم احتمالا تا فردا به تیم دبیری اضافه می‌شود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.