کد خبر : 48314
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مهر 1394 - 20:27
-

باخت ناباورانه ایران مقابل ایتالیا/ خاطره تلخ ۲۰۰۸ زنده شد!

باخت ناباورانه ایران مقابل ایتالیا/ خاطره تلخ ۲۰۰۸ زنده شد!
تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی نیز مقابل ایتالیا شکست خورد اما این بار با اختلافی کمتر و بازی زیباتر.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی دوستانه خود از ساعت ۱۹ امشب(چهارشنبه) به وقت ایران در شهر پراتو ایتالیا به مصاف تیم ملی این کشور رفت و بازهم در عین ناباوری و با ارائه ای بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. گل های ایران را حمید احمدی و قدرت بهادری به ثمر رساندند. برای ایتالیا نیز دنتینی، لیما و پاتیاس گلزنی کردند.

شاگردان ناظم الشریعه امروز نیز مثل بازی دیروز رقابت بسیار نزدیکی مقابل قهرمان اروپا داشتند. ابتدا دنتینی در دقیقه ۷ برای لاجوردی پوشان گلزنی کرد. ۳ دقیقه بعد احمدی این گل را پاسخ داد اما ۳۰ ثانیه نگذشته بود که لیما گل پیروزی بخش ایتالیا در نیمه اول را به ثمر رساند و میزبان با برتری ۲ بر ۱ به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم بازهم ایران پا به پای ایتالیا جنگید. اما بازهم ایتالیا برخلاف جریان بازی به گل رسید و این بار پاتیاس از نزدیکی دروازه، کار سختی برای گل کردن توپ نداشت.

با رسیدن اختلاف به دو گل، ایران روی به سیستم پاورپلی آورد و با ۵ بازیکن حمله کرد. موقعیت های فراوانی نیز روی این سیستم نصیب ایران شد اما یکی پس از دیگری از دست رفت تا اینکه قدرت بهادری با شوتی زیبا و سرکش، دروازه ایتالیا را فرو ریخت. در دقایق پایانی ایران بازی فوق العاده زیبا و هجومی از خود به نمایش گذاشت و حتی می توانست کار را به تساوی بکشاند چرا که یک توپ به تیرک هم زد اما بازهم در عین ناباوری نتیجه را واگذار کرد.

گزارش کامل بازی در صفحه نتیجه زنده سایت( اینجا)

شاگردان ناظم الشریعه دیروز نیز با ارائه بازی زیبا و تاکتیکی، ایتالیا قهرمان اروپا را به دردسر انداخته بودند. ایتالیا روز گذشته دو گل به ایران زد و ایران بیش از ۱۰ گل نزد!

اولین بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ایتالیا در جام جهانی ۱۹۹۲ بود که با نتیجه ۷بر۵ به پیروزی رسید. در ادامه ۶ بار دیگر با لاجوردی ها روبرو شدیم که ۳برد برای آنها بدست آمده و سه تساوی هم رقم خورده است.

فوتسالیست های ایران برای آمادگی جهت حضور در مسابقات جلم ملت های آسیای ازبکستان دیدارهای دوستانه ای را برگزار می کنند. آن ها دو هفته قبل مقابل روسیه نائب قهرمان اروپا به یک برد و یک تساوی دست یافتند. جام ملت های آسیا در بهمن ماه به میزبانی ازبکستان برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا چهارشنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵

انشالله که این تیم در بازیهای اینده موفق باشن ، همین که قهرمان اروپا را اذیت کردن جای شکر داره ، بعد از مدتها در بازیهای روسیه وایتالیا شاهد بازیهای زیبا بودیم

اهوازی چهارشنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳

درود بر بازیکنان وکادر فنی شجاع ونترس تیم ملی ایران ، همین که همه بازیکنان توسط کادر فنی بازی داده شد وانها نمایش قابل قبولی داشتن جای خوشحالی داره

نام ... چهارشنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹

نظرات خود را درباره شبکه لعنتی ورزش بیان کنید
http://varzeshtv.ir/contactus

نام ... چهارشنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷

آقای ناظم الشریعه وکادر فنی باید دفاع تیم را قویتر کنند تا تیم نتیجه بهتری کسب نماید ولی در کل بچه ها خیلی خوب بودند.

نام ... چهارشنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

با توجه به شرایط فوتسال ما وسوتی های زیاد افتخاری ، و تازه تحویل گرفتن تیم توسط کادر فنی نتیجه وشرایط بازی خوب بود

سارا چهارشنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴

بازی زیبای بازیکنان ایران و تکنیکهای فوق العاده زیبای آنها واقعا دیدنی بود نتیجه این دو بازی مهم نیست اگه نقاط ضعفشون را بر طرف کنند و مانند ایتالیا دفاع بهتری داشته باشند شایستگی قهرمان شدن در جهان را دارند.

نام ... پنجشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۵۰

آقای ناظم الشریعه علی رضا وفایی رو برای چی بردی ؟؟؟؟

مطلع پنجشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

از این که بچه های ما خوب بازی کردن شکی نیست ولی تیتر شما یه کم بی انصافیه
((( باخت ناباورانه ))) یعنی شما توقع داشتین با این اوضاع خراب کمیته فوتسال و نبود هشت ماه سرمربی تیم و موارد دیگر از این قبیل ما باید ایتالیارو میبردیم ؟!!

مطلع پنجشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

این کسی که میگه وفایی را برای چی بردید ، لیست تیم ملی برای بازی با ایتالیا از قبل از بازی روسیه داده شده بود و ویزای بازیکنان قبل از مصدومیت ایشون بوده پس ایشان کاری نمیتونسته بکنه ،

ابولی پنجشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

دوست عزیز!!!
علیرضا وفایی بهترین بازیکن لیگ شد پارسال
و تنها گل ایران به روسیه را پارسال وفایی زد
الانم مصدومه و نمیتونه به صورت صد در صد هنرشا به نمایش بزاره
نمیدونستی بدون!!!