کد خبر : 48251
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مهر 1394 - 13:45
-

منیکلی:بازی با ایران به اندازه نیمه نهایی جام جهانی مهم است/ایران تیمی قدرتمند و در عین حال در عرصه بین المللی ترسناک است

منیکلی:بازی با ایران به اندازه نیمه نهایی جام جهانی مهم است/ایران تیمی قدرتمند و در عین حال در عرصه بین المللی ترسناک است
سرمربی تیم ملی فوتسال ایتالیا گفت: در مقابل تیم ملی فوتسال ایران بازیکنان خود را با دقت ارزیابی خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال ایتالیا گفت: در مقابل تیم ملی فوتسال ایران بازیکنان خود را با دقت ارزیابی خواهم کرد.
روبرتو منیکلی در خصوص برگزاری بازی دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و ایتالیا افزود: تیم ملی فوتسال ایران تیمی قدرتمند و در عین حال در عرصه بین المللی ترسناک است و من فکر می کنم این دو بازی دوستانه به اندازه رقابت های یک چهارم پایانی و یا نیمه نهایی جام جهانی فوتسال مهم باشد زیرا ما در مقابل تیمی قوی و مستحکم به میدان می رویم.
وی گفت: تیم ملی فوتسال ایران در بازی دوستانه ای که با تیم ملی فوتسال روسیه نایب قهرمان اروپا داشت،موفق به کسب یک پیروزی و یک تساوی شد.این نتایج مقابل نایب قهرمان اروپا ارزش واقعی تیم ملی فوتسال ایران را نشان می دهد.
روبرتو منیکلی افزود: این دو مسابقه دوستانه آزمایش مهمی برای ما قبل از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ است و آخرین فرصت برای ارزیابی بازیکنان تیم ملی محسوب می شود.
این مسابقه به ظاهر مسابقه دوستانه است ما به دنبال رسیدن به پیروزی در مقابل ایران هستیم و با تمام قدرت مقابل این تیم حاضر می شویم.
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی دوستانه اش در مقابل تیم ملی فوتسال ایتالیا با نتیجه صفر بر دو شکست خورد و امشب برای برگزاری دومین مسابقه با تیم ملی فوتسال ایتالیا به میدان می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.