کد خبر : 48466
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مهر 1394 - 20:51
-

راه سهل رسیدن به برزیل در گرند پریکس/ همگروهی ایران با آنگولا، کلمبیا و اروگوئه

راه سهل رسیدن به برزیل در گرند پریکس/ همگروهی ایران با آنگولا، کلمبیا و اروگوئه
دهمین دوره جایره بزرگ فوتسال برزیل قرعه‌کشی شد و تیم ملی کشورمان در گروه B قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رقابت‌های جایزه بزرگ فوتسال برزیل (گرند پریکس) که زمانی مهمترین رقابت‌های فوتسال در سطح جهانی به شمار می‌رفت، امسال نیز با حضور ۸ تیم و در سطحی متوسط در یوبرابا در ایالت میناس گرایس برزیل پیگری خواهد شد. حضور تیم‌های نه چندان مطرح آنگولا (۴ حضور)، زامبیا (۲ حضور)، گواتمالا (۵ حضور)، اروگوئه (۵ حضور) و عدم حضور تیم‌هایی همچون اسپانیا، روسیه و آرژانتین نشان از افت کمی این رقابت‌ها دارد.

به هر صورت شب گذشته قرعه‌کشی مرحله گروهی دهمین دوره این رقابت‌ها برگزار شد و تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه B با کلمبیا میزبان جام‌جهانی ۲۰۱۶، اروگوئه و آنگولا همگروه شد. قرعه‌ای که به بنظر نمی‌رسد برای تیم کشورمان مشکلی را ایجاد کند. در گروه A نیز تیم‌های برزیل، زامبیا، پاراگوئه و گوآتمالا حضور دارند.

دهمین دوره جام‌جهانی کوچک از ۴ تا ۸ نوامبر (۱۳ تا ۱۷ آبان) برگزار خواهد شد. در ۹ دوره گذشته برزیل با ۸ قهرمانی و یک نایب قهرمانی بهترین عملکرد بین تیم‌های حاضر در مسابقات را داشته داشته است. پس از برزیل، اسپانیا با یک قهرمانی در تنها حضور خود در جایگاه بعدی قرار گرفته‌است. تیم کشورمان با دو نایب‌قهرمانی، دو مقام سومی و دو مقام چهارمی در جایگاه سوم بهترین تیم‌های ایستاده است.

Grand Prix Groups 2015

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جمعه , ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

امان از غرور
درسته که ما باید حتما ایم اول گروه بشیم ولی جوری میگید که نباید برای ما سخت
باشه که انگار نه انگار همین کلمبیا اوتمون کرد
اروگوءه هم که خیلی خوبه