کد خبر : 48606
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آبان 1394 - 13:27
-

تیم ملی بدون برگزاری اردو راهی برزیل می‌شود

تیم ملی بدون برگزاری اردو راهی برزیل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران که هفته گذشته و بعد از برگزاری دو بازی تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا به کشور بازگشت، زمان زیادی برای آماده سازی و حضور در مسابقات گرندپریکس برزیل ندارد. هفته چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر فوتسال روزهای سه شنبه این هفته و یکشنبه هفته بعد برگزار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران که هفته گذشته و بعد از برگزاری دو بازی تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا به کشور بازگشت، زمان زیادی برای آماده سازی و حضور در مسابقات گرندپریکس برزیل ندارد.

هفته چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر فوتسال روزهای سه شنبه این هفته و یکشنبه هفته بعد برگزار خواهد شد. بر همین اساس و طبق برنامه اولیه، تیم ملی یکشنبه شب و بعد از اتمام هفته پانزدهم، بلافاصله راهی برزیل خواهد شد تا در مسابقات گرندپریکس حضور یابد.

پیش از این اسامی ۱۸ بازیکن برای سفر به برزیل تحویل سفارت این کشور داده شده بود و در نهایت ۱۴ بازیکن عازم برزیل خواهند شد. کادر فنی تیم ملی قصد دارد با انجام تغییراتی در ترکیب تیم ملی نسبت به سفر ایتالیا، بازیکنان جدیدی را در برزیل تست کند.

تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات گرندپریکس برزیل با تیم‌های کلمبیا، اروگوئه و آنگولا همگروه شده است و در اولین مسابقه، بامداد ۱۴ آبان به مصاف کلمبیا خواهد رفت.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.