کد خبر : 48576
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آبان 1394 - 11:17
-

سلیمانی: می‌توانیم از بازی با روسیه بهره‌برداری خوبی داشته باشیم

سلیمانی: می‌توانیم از بازی با روسیه بهره‌برداری خوبی داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره شرایط بانوان گفت: بازی های لیگ شروع شده و بازیکنان علاوه بر شرکت در تمرینات باشگاهی خود، در اردوهای تدارکاتی حضور دارند تا با آمادگی کامل در دیدارهای پیش رو شرکت کنند. به دلیل فشردگی بازی های لیگ و اردوهای تدارکاتی بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره شرایط بانوان گفت: بازی های لیگ شروع شده و بازیکنان علاوه بر شرکت در تمرینات باشگاهی خود، در اردوهای تدارکاتی حضور دارند تا با آمادگی کامل در دیدارهای پیش رو شرکت کنند. به دلیل فشردگی بازی های لیگ و اردوهای تدارکاتی بازیکنان تا حدودی خسته هستند و باید راه چاره ای برای این موضوع اندیشیده شود.

وی افزود: طبق روال هر ساله، ایران و روسیه با هم دو بازی تدارکاتی دارند و اگر تیم به گواتمالا اعزام شود، می توانیم بهره برداری خوبی از این دو مسابقه داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان عنوان کرد: تمرینات بازیکنان از روز جمعه شروع شده و مرور کارهای تاکتیکی مد نظرمان است تا در فرصت باقیمانده برگزار کنیم ضمن اینکه به لحاظ ذهنی و روانی نیز باید بازیکنان را برای دو دیدار پیش رو آماده کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.