کد خبر : 48591
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آبان 1394 - 12:26
-

شاندیزی:علت نتیجه نگرفتن فرش آرا بازیکنان نیستند/فرش آرا در نیم فصل اول هیچ کار تاکتیکی نداشت/آنها نیاز به روانشناس دارند/فرش آرا هیچوقت مشکل مالی نداشته است

شاندیزی:علت نتیجه نگرفتن فرش آرا بازیکنان نیستند/فرش آرا در نیم فصل اول هیچ کار تاکتیکی نداشت/آنها نیاز به روانشناس دارند/فرش آرا هیچوقت مشکل مالی نداشته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید شاندیزی با اشاره به عملکرد تیم فوتسال فرش آرا و نتایج غیرقابل قبول در نیم فصل مسابقات لیگ افزود: تیم فرش آرا از نظر بازیکن از پتانسیل بالایی برخوردار است و با توجه به این که بازیکنان با تجربه در کنار بازیکنان جوان در تیم حضور دارند، انتظار چنین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید شاندیزی با اشاره به عملکرد تیم فوتسال فرش آرا و نتایج غیرقابل قبول در نیم فصل مسابقات لیگ افزود: تیم فرش آرا از نظر بازیکن از پتانسیل بالایی برخوردار است و با توجه به این که بازیکنان با تجربه در کنار بازیکنان جوان در تیم حضور دارند، انتظار چنین نتایج ضعیفی را از این تیم نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: با وجود حضور بازیکنان جوانی که سابقه طولانی در لیگ برتر دارند و همچنین حضور بازیکنان باتجربه مثل علی عبداللهی نمی‌توان گفت که علت نتیجه نگرفتن تیم بازیکنان آن است.

شاندیزی با بیان این که مشکل تیم فرش آرا فنی است ادامه داد: به عنوان کارشناس اعتقاد دارم که تیم فرش‌آرا از لحاظ فنی دچار مشکلات زیادی است. با تمام احترامی که برای مرتضایی قائل هستم، اعتقاد دارم تیم فرش آرا در نیم فصل هیچ برنامه تاکتیکی را انجام نداده است و فقط به کارهای فردی بازیکنان دل خوش کرده بود.

کارشناس فوتسال تصریح کرد: تنها راهی که بتواند فرش آرا را از این بحران خارج کند اضافه شدن یک روانشناس متبحر به تیم است که بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی به این باور برساند که می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند. فکر می‌کنم حضور روانشناس می‌تواند شوک مثبتی به تیم وارد کند و به نتیجه‌گیری تیم کمک شایانی کند.

ملی‌پوش سابق تیم فوتسال با بیان این موضوع که صحبت‌هایش تنها به عنوان کارشناس مطرح می‌شود، افزود: دوستان ما در باشگاه فرش آرا کمی باید انتقادپذیر باشند زیرا به عنوان کسی که تجربیات زیادی در تیم ملی داشته‌ام، بعد از چند سال سکوت خود را شکسته‌ام تا در خصوص این تیم صحبت کنم. هیچ وقت قصد دخالت در تیمی را نداشته‌ام و فقط به عنوان کارشناس نظر خود را اعلام کرده‌ام و هیچگاه قصد دخالت در امور این باشگاه را نداشته‌ام.

شاندیزی در خصوص شرایط کنونی تیم فرش آرا گفت: فرش آرا از بازیکنان با تجربه در ترکیب خود استفاده می‌کند، فکر نمی‌کنم میانگین سنی ۲۳،۲۴ سال برای تیمی در لیگ برتر کم باشد. با این وجود بازیکنانی هم که سال اول حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند شرایط خوبی را دارند. با این حال اعتقاد دارم بازیکنی که در سن ۲۶ سالگی در حال بازی کردن است بازیکن با تجربه‌ای به حساب می‌آید.

وی با بیان این که خروج بازیکنان بزرگ تیم دلیل بر ناکامی این تیم نیست، ادامه داد: در ابتدای فصل بهادری و توکلی از جمع این تیم جدا شدند. در فصل گذشته هم بازکنانی مثل ابراهیم حاجتی و ناصر عجم از تیم جدا شدند. جدایی این بازیکنان دلیل بر ناکامی تیم نیست، زیرا اعتقاد دارم حتما بازیکنان مستعدی در تیم وجود داشته که اجازه خروج این بازیکنان را صادر کرده‌اند.

مربی فوتسال استان خاطرنشان کرد: امیدوار هستم در نیم فصل با اضافه شدن بازیکنان با تجربه به تیم فرش آرا این تیم به شرایط مطلوب خود دست پیدا کنند. هچنین هیچ وقت تیم فرش آرا از نظر مالی مشکلی نداشته و در نیم فصل مسابقات حمایت خوبی از تماشاگران مشهدی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: باید با این موضوع کنار آمد که مدیرکل ورزش و جوانان استان از همه رشته‌ها حمایت لازم را انجام می‌دهد و هیچوقت نباید انتظار داشته باشیم که شخص صبوریان به تیم‌های فوتسال استان کمک کند، زیرا رشته‌های زیادی در استان خراسان در حال فعالیت هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میلاد یکشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

دمت گرم شاندیزی کاش فوتسال خراسان قدر تو و بی غم و امثال تو رو بهتر میدونست

مشهدی دوشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲:۴۷

شما فکر میکنی با این حرفا کسی بهت تیم میده؟آقا جان شما دستت واسه همه تو مشهد وحتی ایران رو شده چرا انقدر دست و پا میزنی؟
مگه میشه مشکل فنی باشه و تنها راه کارش روانشناس باشه؟!
یجوری حرف میزنید انکار یادت رفته تو پنت هاوس از ۹ تا بازی پیاپی آخر تیم فقط ۱ برد داشتی!!!!!
یکی کارشناسی میکنه که خودش بلد باشه کارشو نه شما که بالاترین مقامت قهرنامی جام دهه فجره