کد خبر : 48615
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آبان 1394 - 16:06
-

صانعی: عملکرد تیم ملی فوتسال در ایتالیا امیدوار کننده بود

صانعی: عملکرد تیم ملی فوتسال در ایتالیا امیدوار کننده بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی گفت: نوع و روش تیم ملی فوتسال ایران نسبت به سال قبل تغییر کرده است به طوری که ملی پوشان با تفکرات تهاجمی برابر ایتالیا صف آرایی کردند. وی با بیان این که عدالت در دیدارهای تیم ملی فوتسال ایران برابر ایتالیا رعایت نشد، گفت: حق ملی پوشان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی گفت: نوع و روش تیم ملی فوتسال ایران نسبت به سال قبل تغییر کرده است به طوری که ملی پوشان با تفکرات تهاجمی برابر ایتالیا صف آرایی کردند.
وی با بیان این که عدالت در دیدارهای تیم ملی فوتسال ایران برابر ایتالیا رعایت نشد، گفت: حق ملی پوشان شکست مقابل قهرمان اروپا نبود، حداقل باید نتایج این بازی ها با تساوی به اتمام می رسد.
صانعی مشکلی کنونی کادر فنی تیم ملی فوتسال را در اختیار نداشتن ملی پوشان اعلام کرد و افزود : به دلیل برگزاری منظم لیگ برتر، نمی توان ملی پوشان را به اردو فراخواند که این امر باعث شده است تا کادر فنی نتواند اهداف تاکتیکی خود را به خوبی به بازیکنان منتقل کند.
وی ادامه داد : ملی پوشان بدون حتی یک جلسه تمرین عازم برزیل خواهند شد تا در رقابت های جایزه بزرگ این کشور حضور یابند. این موضوع شرایط ما را برای کسب نتایج مطلوب دشوار کرده است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بنیامین یکشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

آره خیلی با دوتاااااا باخت

محمد دوشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۷:۲۸

امیدواریم، مسیر رشد فوتسال بدون حاشیه سازی هموار شود.آقای صانعی کارهای زیادی باید صورت دهند.

ناظمى دوشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۳۸

استاد صانعى به شما و کادر فنى تیم ملى خسته نباشید میگم انشاالله همینطور با تلاش و بدون حاشیه تیم ملى رو به سوى موفقیت بیشتر هدایت کنید موفق و پیروز باشید