کد خبر : 48624
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آبان 1394 - 16:52
-

عرب عامری:برای اعزام تیم فوتسال زنان مشکلی نداریم، گواتمالا همکاری نمی کند

عرب عامری:برای اعزام تیم فوتسال زنان مشکلی نداریم، گواتمالا همکاری نمی کند
نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون از مدت ها قبل تمایل خود را برای اعزام تیم ملی فوتسال زنان به جام جهانی کوچک اعلام کرده است اما گواتمالایی ها تاکنون هیچ پاسخی به درخواست ما جهت ارایه تسهیلاتی برای کسب روادید نداده اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، الهه عرب عامری گفت: با توجه به اینکه گواتمالا در ایران سفارتخانه ندارد ما از مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور درخواست کردیم تا تسهیلاتی برای حضور تیم ملی فوتسال ایران در زمینه دریافت رودیداد این کشور فراهم کنند اما تا این لحظه هیچ پاسخی داده نشده و ما نیز با توجه به این شرایط هنوز برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی نکرده ایم.
پنجمین دوره مسابقات جام جهانی کوچک فوتسال زنان، دوم تا هشتم آذر ماه به میزبانی کشور گواتمالا برگزار می شود و این درحالی است که تیم ملی فوتسال زنان ایران به عنوان قهرمان آسیا هنوز برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی نکرده است .
عرب عامری در این رابطه افزود:اگر ما برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کنیم اما روادید ما برای حضور در این کشور صادر نشود و نتوانیم در مسابقات حضور یابیم در آن صورت قطعا با جریمه ای از سوی فیفا مواجه خواهیم شد.
وی اضافه کرد: گواتمالا برای صدور روادید اعضای تیم، قانون احراز هویت از راه انگشت نگاری را اجرا می کند و ما باید با بیش از ۲۰ ورزشکار مدتی در کشور سومی مانند مکزیک اقامت کنیم تا موفق به اخذ این روادید شویم اما متاسفانه با وجود تامین اعتبارات مورد نیاز مطمئن نیستیم که بعد از یک سفر طولانی بتوانیم روادید گواتمالا را دریافت کنیم .
نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در عین حال خاطرنشان کرد که تیم ملی فوتسال تمرینات خود را به شکل منظم پیگیری می کند و دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال زنان روسیه برای آمادگی بیشتر زنان فوتسالیست ایران در نظر گرفته شده است اما برای سفر به گواتمالا همه چیز منوط به همکاری مسئولان فوتبال این کشور است.
دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال زنان امروز ( یکشنبه) با حضور ۱۹ بازیکن به منظور شرکت در رقابت های جام جهانی کوچک گواتمالا آغاز شده است و تیم ملی در همین راستا در روزهای چهارم و پنجم آبان ماه دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال زنان روسیه انجام می دهد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.