کد خبر : 48689
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آبان 1394 - 11:31
-

ابرقویی نژاد:مدیران کاشی نیلو اجازه انحلال نماینده فوتسال اصفهان را ندهند

ابرقویی نژاد:مدیران کاشی نیلو اجازه انحلال نماینده فوتسال اصفهان را ندهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد با اشاره به بحث شایعه انحلال تیم فوتسال لیگ برتری کاشی نیلوی اصفهان اظهار داشت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و مسئولان این باشگاه ۱۰ روز پیش در جلسه با هیئت فوتبال، پیگیر بودند که شرایط تیم را بهبود بخشند. وی افزود: ما نیز صحبت‌های لازم را با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد با اشاره به بحث شایعه انحلال تیم فوتسال لیگ برتری کاشی نیلوی اصفهان اظهار داشت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و مسئولان این باشگاه ۱۰ روز پیش در جلسه با هیئت فوتبال، پیگیر بودند که شرایط تیم را بهبود بخشند.

وی افزود: ما نیز صحبت‌های لازم را با آنها صورت دادیم و قرار شد که اسپانسر قوی‌تری با هماهنگی مسئولان استان وارد کار شود اما هنوز از آنها اطلاعی ندارم.

رئیس هیئت فوتبال اصفهان با اشاره به اهمیت حفظ این سهمیه لیگ برتری استان تصریح کرد: ما به مسئولان، مدیران و مالکان کاشی نیلو اعلام کردیم با توجه به اینکه این مجموعه، یک صنعت بزرگ در استان اصفهان به شمار می‌رود، توانمندی این را دارد که یک تیم فوتسال لیگ برتری را اداره کند.

وی افزود: تقاضای ما این است که مدیران و مالکان این تیم، ادامه دهنده کار باشند و برندی که در اختیار گرفته‌اند و از نظر تبلیغاتی و دیگر شرایط، از آن استفاده می‌کنند، برای این مجموعه مناسب نیست که نتواند نیم‌فصل آینده را ادامه دهد.

ابرقویی‌نژاد به اهمیت اتخاذ تصمیم مناسب برای حفظ این سهمیه اشاره کرد و بیان کرد: امیدوار هستم که با تدبیر و دوراندیشی مدیران و مالکان باشگاه، این تیم در نیم‌فصل آینده نیز حضور داشته باشد و در پایان فصل درباره ادامه شرایط تصمیم‌گیری و فکر کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی دوشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

چرا خودتون کمک نمیکنید آقای ابرقویی …….

فرنوش دوشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

آقای ابرقویی نژاد برای بارچندم با طناب پوسیده این حسین افضلی و باشگاه گیتی افتادی تو چاه.شما مدیریتت قوی وخوبه ولی با این کارها دارند آبروتون را میبرند. خواهشا این حسین افضلی را ازاصفهان محوش کنید.آخه این تیمی که بخواد تو چایخانه صدف تشکیل بشه عاقبتش همین میشه. اینکارا باید تو مکان رسمی انجام بشه.

تیم هیات فوتبالم این اقا که عقاب شده به زمینش میزنه. خدا به دادمحمدی برسه که ابروشا برااین حسین افضلی گذاشته وسط.

نام ... سه شنبه , ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

در مقابل بعضی فقط باید سکوت کرد!