کد خبر : 48693
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آبان 1394 - 11:37
-

بهادری:شیوه بازی تیم ملی نسبت به زمان خسوس تغییر کرده است/ بازی با مس ۶ امتیازی است

بهادری:شیوه بازی تیم ملی نسبت به زمان خسوس تغییر کرده است/ بازی با مس ۶ امتیازی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری درباره ارزیابی‌اش از دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال برابر ایتالیا اظهار کرد: ایتالیا از نظر تاکتیکی و فیزیکی خیلی بهتر از روسیه بود. ما هم در این دو مسابقه خوب بازی کردیم و حتی در دیدار دوم هم می‌توانستیم پیروز شویم. وی افزود: برگزاری این مسابقات قبل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری درباره ارزیابی‌اش از دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال برابر ایتالیا اظهار کرد: ایتالیا از نظر تاکتیکی و فیزیکی خیلی بهتر از روسیه بود. ما هم در این دو مسابقه خوب بازی کردیم و حتی در دیدار دوم هم می‌توانستیم پیروز شویم.

وی افزود: برگزاری این مسابقات قبل از جام ملتهای آسیا می‌تواند کمک بزرگی به ما باشد. صرفنظر از نتایج برد یا باخت، این مسابقات به درد تیم ملی می‌خورد. الان مهمترین مشکل ما این است که وقت زیادی برای تمرین نداریم. برای حضور در مسابقات گرندپری برزیل هم بلافاصله بعد از هفته پانزدهم باید به این کشور برویم و فرصتی برای برگزاری اردو نداریم.

ملی پوش تیم تاسیسات دریایی درباره اینکه آیا شیوه بازی تیم ملی نسبت به زمان سرمربیگری «خسوس کاندلاس» تغییر کرده است یا خیر؟، تاکید کرد: بله، به هر حال هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد. ما در زمان خسوس بیشتر روی کارهای تکنیکی تمرکز داشتیم ولی الان شیوه بازی یک مقدار تغییر کرده و بیشتر به کار تیمی می‌پردازیم.

بهادری در پایان درباره دیدار حساس این هفته تاسیسات دریایی با مس سونگون در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: دیدار سختی با مس داریم. در صورت پیروزی می‌توانیم اختلاف امتیازمان را با تیم مس که در رده دوم جدول است بیشتر کنیم و در ادامه لیگ، با خیال راحت‌تری بازی کنیم. مس بازیکنان خوبی دارد ولی ما هم امیدواریم در این مسابقه که نتیجه‌اش برای ما حکم ۶ امتیاز دارد، پیروز شویم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

armin دوشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

شیری داش قدرت آرپیچی…به امید موفقیت های بیشتر

M.A چهارشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۰۳

Ba arezoy movafaghiyat ay bozorg

هوادار چهارشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

سلطان ادب و اخلاق داش قد ت آر پی چی