کد خبر : 48702
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آبان 1394 - 13:52
-

دبیری:هدف گذاری باشگاه در نیم فصل اول محقق شده است/قطعا نیم نگاهی به بالای جدول و قهرمانی خواهیم داشت

دبیری:هدف گذاری باشگاه در نیم فصل اول محقق شده است/قطعا نیم نگاهی به بالای جدول و قهرمانی خواهیم داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز در خصوص آخرین وضعیت تیم دبیری، اردوها و تمرینات این تیم در تعطیلات نیم فصل اظهار کرد: الحمدالله تیم طبق برنامه‌های کادرفنی در تعطیلات نیم فصل، دوره بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشت و تمرینات نیز صبح و بعد از ظهر برگزار شد. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز در خصوص آخرین وضعیت تیم دبیری، اردوها و تمرینات این تیم در تعطیلات نیم فصل اظهار کرد: الحمدالله تیم طبق برنامه‌های کادرفنی در تعطیلات نیم فصل، دوره بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشت و تمرینات نیز صبح و بعد از ظهر برگزار شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در پایان نیم فصل چند برد پیاپی به دست آوردیم، تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار مساعدی قرار دارد و کل تیم هم قسم شده‌اند تا در نیم فصل دوم شرایط به مراتب بهتری نسبت به نیم فصل نخست داشته باشیم.
مالک باشگاه دبیری تبریز از اضافه شدن یک مربی و یک بازیکن برزیلی به تیمش در تعطیلات نیم فصل خبر داد و تصریح کرد: در این مدت علی خسروی که قبلا تیم پتروشیمی را به مقام سومی رسانده بودند و شناخت خوبی هم از بازیکنان فوتسال تبریز دارند، با نظر آقای اصغری مقدم به کادرفنی اضافه شدند و همچنین یک بازیکن برزیلی دیگر نیز چند روز پیش جذب کردیم که از پریروز در تمرینات تیم حاضر شده است و در بازی‌های آتی در کنار تیم خواهند بود.
وی در مورد سوابق بازیکن برزیلی جذب شده گفت: این بازیکن سابقه حضور در تیم ملی برزیل را دارد و همچنین در چند باشگاه مطرح اسپانیایی بازی کرده است.
دبیری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا باشگاه از عملکرد تیم در نیم فصل نخست با توجه به اینکه با هزینه پایین و نفرات بومی در لیگ برتر حضور یافته است، رضایت دارد یا خیر، گفت: نیم فصل اول ما یک سری بازی‌ها را که می‌توانستیم با ۳ امتیاز میدان را ترک کنیم متاسفانه با بدشانسی و دریافت گل در دقایق پایانی با یک امتیاز به پایان رساندیم و همچنین همچون سالهای گذشته اشتباهات داوری هم وجود داشت که در نتایج تیم تاثیرگذار بود اما آنها تلاش خود را انجام دادند و در کل ما از بچه ها رضایت کامل داریم.
وی افزود: با اینکه حریفانمان از لحاظ مالی و همچنین داشتن بازیکنان یک پله از ما بالاتر بودند اما بازیکنان ما هم با غیرت و تعصب نتایج خوبی رقم زدند و در مجموع هدف گذاری باشگاه که استفاده از بازیکنان بومی و قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر در پایان فصل است، در نیم فصل نخست محقق شد و تیم با رتبه چهارم به تعطیلات رفت.
مالک باشگاه دبیری تأکید کرد: امیدواریم در نیم فصل دوم که بازی های حساس‌مان در تبریز خواهد بود با حضور هوادارنمان که همیشه ما را شرمنده خود کرده‌ و با حضورشان دلگرمی برای کل باشگاه بوده‌اند، نتایج به مراتب بهتری بگیریم.
وی در مورد بازی پیش روی تیمش مقابل شهروند ساری در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال هم بیان کرد: در بازی دور رفت تیم ما توانست تیم ساری را در مقابل هوادارانش شکست دهد اما نباید به هیچ عنوان این تیم را دست کم بگیریم و با در نظر گرفتن این فاکتور که شهروند از تیم‌های قدیمی فوتسال کشور است و از فوتسال شناخت بسیار خوبی دارند، بازی سختی خواهیم داشت. من فکر می‌کنم شروع خوبی در آغاز این رقابت‌ها خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنانمان با ازائه یک بازی خوب نتیجه تمرینات و زحمات خود را در این بازی بگیرند و با بردهای شیرین بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.
دبیری در پایان در پاسخ به سوالی دیگر که آیا تیمش می‌تواند در نیم فصل دوم مدعی قهرمانی باشد، گفت: باید حقیقت گرا باشیم. با توجه به فاصله تیم تاسیسات دریایی از دیگر تیم‌ها و بازیکنانی که این تیم در اختیار دارد که اکثرشان بدنه تیم ملی را تشکیل می‌دهند، این کار بسیار سختی است اما ما مقابل هیچ تیمی دست و پا بسته نیستیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و اگر در نیم فصل دوم بدشانسی‌ها گریبان تیم را نگیرد و مثل بازی با گیتی پسند خوش شانس باشیم، قطعا نیم نگاهی به بالای جدول و قهرمانی خواهیم داشت.

منبع:آناج

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.